Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Livet som udlænding i Thailand » Kvinderne
 Udskriv debat
Jeg forstår hende ikke.
Nahm
Nu er "mukke" vist absolut ikke en novise i Thailand, så hvorfor lave dette indlæg ? han kender da til alt derude og til alle fristelserne, og behøver da ikke råd herindefra...og så at vælge en ny pige som er datter af venninde til sin egen kone- det lyder da fuldstændigt fjollet, og evt. farligt,

"mukke" du kunne da vælge alle mulige andre, så svært kan det vel heller ikke være for dig at få opmærksomhed i Thailand ? det må man da ikke håbe...for så er det da ej godt !

Kan det være rigtigt at du vil skippe din kone efter så lang tid..og så til en der blot skriver og sender lidt billeder ? det lyder som en joke, undskyld, men det mener jeg....hun 23 og dig 43...
Held og lykke "sugardaddy"

Jeg tror dog blot du laver sjov i tråden her, men det er bare ikke sjovt.
Mvh,
Nahm

Webmaster
Det er ikke Mukke som er trådstarter, men derimod Mugge.

I øvrigt underlig tråd og underlig udvikling i den.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
farao54
Ordet 'underlig' er ikke stærkt nok... :-)

Kim Ludvigsen
farao54 skrev:

Ordet 'underlig' er ikke stærkt nok... :-)

Især ikke, hvis man sammenligner indlæg 10 og 18 med indlæg 22.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
mugge
Okay der er vist sket noget her... Smile Mit seneste indlæg om at jeg er på vej til Hat Yai og "konen ved besked". .. ja i må tro eller lad være , men det er altså ikke mig som har skrevet dette gang #¤%& ...det er en kollega som nu skylder mig en god middag.
Har ikke så meget andet at sige end konen har det godt og jeg er IKKE i nærheden af Hat Yai eller kommer det.
Beklager men ja for at gøre en lang historie kort syntes nogen fra arbejdet at digte videre da jeg viste dem mit indlæg. Og jeg var væk på et tidspunkt uden at logge ud...så jeg ser indlægget idag og skriver lige hurtigt med webber masteren...
tja...so sorry na !! Smile

Klovn
mugge skrev:

Okay der er vist sket noget her... Smile Mit seneste indlæg om at jeg er på vej til Hat Yai og "konen ved besked". .. ja i må tro eller lad være , men det er altså ikke mig som har skrevet dette gang #¤%& ...det er en kollega som nu skylder mig en god middag.
Har ikke så meget andet at sige end konen har det godt og jeg er IKKE i nærheden af Hat Yai eller kommer det.
Beklager men ja for at gøre en lang historie kort syntes nogen fra arbejdet at digte videre da jeg viste dem mit indlæg. Og jeg var væk på et tidspunkt uden at logge ud...så jeg ser indlægget idag og skriver lige hurtigt med webber masteren...
tja...so sorry na !! Smile

Jeg skal lokke på for at skrive !
Skide med det er løgn bare det er en god historie !

1viggovax
jo jo og nogen kan lide mor og nogen datter og nogen niece og så er der dem som bare tager alle samme, velbekommen og lev stærk og spændende og dø hurtigtAngel

Papa
1viggovax skrev:

jo jo og nogen kan lide mor og nogen datter og nogen niece

Mor og datter, fire patter LOL LOL

(Undskyld, ku ikke la være)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that." Wink

hugoboerge
Papa skrev:

1viggovax skrev:

I met an older woman at a bar last night. She looked pretty good for a 60+year-old. In fact, she wasn't too bad at all, and I found myself thinking she probably had a really hot daughter.

We drank a couple of beers, and she asked if I'd ever had a Sportsman's Double?

'What's that? I asked. 'It's a mother and daughter threesome,' she said. As my mind began to embrace the idea, and I wondered what her daughter might look like, I said, 'No, I haven't.' We drank a bit more, then she said with a wink, 'tonight's your lucky night.' We went back to her place. We walked in. She put on the hall light and shouted upstairs: 'Mom...you still awake?'

Hoerer nok hjemme under "jokes" men nu vi har emnet omkring mor og datter.

1viggovax
damm god jokeJoker

Papa
hugoboerge skrev:

Papa skrev:

1viggovax skrev:

I met an older woman at a bar last night. She looked pretty good for a 60+year-old. In fact, she wasn't too bad at all, and I found myself thinking she probably had a really hot daughter.

We drank a couple of beers, and she asked if I'd ever had a Sportsman's Double?

'What's that? I asked. 'It's a mother and daughter threesome,' she said. As my mind began to embrace the idea, and I wondered what her daughter might look like, I said, 'No, I haven't.' We drank a bit more, then she said with a wink, 'tonight's your lucky night.' We went back to her place. We walked in. She put on the hall light and shouted upstairs: 'Mom...you still awake?'

Hoerer nok hjemme under "jokes" men nu vi har emnet omkring mor og datter.

Big eyes Rolll
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that." Wink

Spring til debat: