Se indlæg|
forberedelseskursus til Danmark.
|
|
| Zombie |
Lagt på d. 11/03-2006 18:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
Jeg takker og tager imod tilbudet, vil du så ikke ligge informationen til mig i min mailboks her på DTW,- så bliver den ikke væk ![]() |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 27/03-2006 17:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Vi har også lige sendt en PB til dig Clyde. Min kone Duan og jeg er på ferie i Thailand 6-27/4 og kommer forbi Bangkok et par gange. Jeg kan sikkert lokke hende med så hun evt. kan besvare et par spørgsmål. Nu er hun jo startet på danskkole og været her både i forårsperioden og vinterperioden. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Zombie |
Lagt på d. 27/03-2006 18:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
God tur så Christian Er selv i BKK 10 - 18/04, vi springer undervisningen over, så vi ses ikke. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/03-2006 19:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hun har været i dk i både forårs- og vinterperioden? Det er da godt nok et spinkelt grundlag at besvare spørgsmål på fra thailændere der evt. påtænker at bosætte sig i danmark. Men det er måske bare mig? mvh rinpoche |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 10/05-2006 02:54
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej. Efter at vi har koert vores Danskundervisning her i Bangkok i en dagligstue gennem nogen tid har vi nu faaet egnede undervisningslokaler i Wang Hin Huset og er klar til at tage nye elever ind. Vi du vide mere om pris, pensum og sted kan du skrive til mig paa: eller til MVH Clyde. Redigeret af clydehaumann d. 10/05-2006 14:35 Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.