Se indlæg|
Danske oste i Thailand
|
|
| lek |
Lagt på d. 15/12-2014 09:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
øh hvad med et Dansk kursus. indlægget er postet af Geo Thai, som er en dame i pattya. Med præcis samme kvitering som du har postet tidligere i tråden og linket skulle gerne være til. Markedsfør Scandinaviske Produkter og Tjenester i Thailand. Redigeret af lek d. 15/12-2014 09:57 |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 15/12-2014 10:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
lek skrev: øh hvad med et Dansk kursus. indlægget er postet af Geo Thai, som er en dame i pattya. Med præcis samme kvitering som du har postet tidligere i tråden og linket skulle gerne være til. Markedsfør Scandinaviske Produkter og Tjenester i Thailand. hehehe kan godt se det når jeg leder på siden.. Kan se han bare har kopieret alt uden den skønne karolinepige.. Det er jeg sur over hehehe... Undskyld.... men det er da kun dejligt, at min tur har givet afkast i form af positiv omtale andre steder, for det vil jo kun komme det lille mejeri til gode. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 29/09-2015 06:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Så slap den fra Danmark medbragte ost op. Har så gjort brug af oplysninger i nærværende tråd. Fik bragt 3 kilo Samsø til døren af en medarbejder der alligevel skulle her forbi. Prisen var dog 415 bht pr. kilo - ikke nogen forsendelses-omkostninger. Det var også den pris der blev oplyst ved kontakt til forretningen før der blev talt om udbringning. Gad vidst om der er en regnefejl på Mukke's faktura - eller om jeg er blevet fuppet. Under alle omstændigheder er jeg - og ikke mindst konen - glad for osten. ![]() |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 29/09-2015 10:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
Jae hvem ved hvad sandheden er.. Det er desværre den største modstand ved at bo i Thailand. Landsmænd er fulde af løgn. Og jeg taler efter mange års erfaring og har mødt mange Danskere her ude også her fra siden... jeg skal selv op og hente ost inden så længe så er da spændt på hvem der har ret... |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 29/09-2015 10:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Jae hvem ved hvad sandheden er.. Det er desværre den største modstand ved at bo i Thailand. Landsmænd er fulde af løgn. Og jeg taler efter mange års erfaring og har mødt mange Danskere her ude også her fra siden... jeg skal selv op og hente ost inden så længe så er da spændt på hvem der har ret... Så glæder jeg mig på ostens vegne at få den rigtige sandhed
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 29/09-2015 11:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Som jeg har forklaret andetsteds, så var den pris jeg betalte første gang på mejeriet en fejl. Den næste gang jeg hentede ost kostede den 310.- baht og her sidst jeg hentede 5 kg. kostede den 415,. baht per kg. så det er vel så prisen nu. |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 29/09-2015 12:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
prøv att se her: www.net-ost.dk
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/09-2015 13:23
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Lækkert link, tak. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 29/09-2015 14:14
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
denne her har også bla ost http://da.huahinf... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 29/09-2015 14:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
Sikkert hvis man bor i Danmark..... Men nu var det "Danske oste i Thailand" det handlede om ;-) |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 29/09-2015 15:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
JAdet hedder jo Thailandportalen. Men det var kun for at illustrere ,hvor dyrt ost er i Danmark, og derfor er dansk ost jo nok lidt dyrt herned i butikkerne? Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 29/09-2015 15:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
Girobank skrev: JAdet hedder jo Thailandportalen. Men det var kun for at illustrere ,hvor dyrt ost er i Danmark, og derfor er dansk ost jo nok lidt dyrt herned i butikkerne? Eller det modsatte... Ost er pisse billigt i Danmark!!!!! Faktisk latterligt billigt, sammenlignet med hvad god ost koster i andre lande. Ufatteligt man kan finde en ok skaereost til under 50 kr/kg i 2015 i Danmark. Ikke noget under at landmaendene er paa roeven i andedammen. Walmarts billigste skaereost: 2 $ pr 100 gram. Kraft Cheese on special sale: 1.99 $ pr 100 gram Campina Cheddar standard: 4.99 $ pr 250 gram osv osv |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.