Se indlæg|
Tidsbestilling på den Thailandske Ambassade i Danmark
|
|
| Angela-dk |
Lagt på d. 18/04-2016 19:30
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
milton skrev: Thai ambassaden behandler folk uforskammet, de er arrogante og glemmer hvor de kommer fra, sådan har det altid været, men kun i danmark, hører fra venner andre sted i Europa at service god.Hej Philo Det eneste jeg ved er at de har været hårdt ramt af sygdom i denne uge og det kombineret med den ekstra arbejdsopgave der er kommet efter konsulatet er lukket har nok gjort at du og andre har haft problemer med at komme igennem telefonisk. Om man bare kan møde op ved jeg ikke, men jeg vil da prøve at høre dem for dig. mvh Thomas |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 22/04-2016 14:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Angela-dk skrev: milton skrev: Thai ambassaden behandler folk uforskammet, de er arrogante og glemmer hvor de kommer fra, sådan har det altid været, men kun i danmark, hører fra venner andre sted i Europa at service god.Hej Philo Det eneste jeg ved er at de har været hårdt ramt af sygdom i denne uge og det kombineret med den ekstra arbejdsopgave der er kommet efter konsulatet er lukket har nok gjort at du og andre har haft problemer med at komme igennem telefonisk. Om man bare kan møde op ved jeg ikke, men jeg vil da prøve at høre dem for dig. mvh Thomas Der kan jeg ikke give dig ret vi er altid blevet behandlet, godt og med hjælpsomhed. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 24/04-2016 09:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Ja du kan Giro. Sidste gang jeg fik visa Dec 2015, ansøgeren før mig havde en frankeret kuvert, med. Girobank skrev: FC, det var lige det svar jeg efterlyste. Kunne du betale for porto retur som rekommanderet brev? |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 24/04-2016 09:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Du skal selv have kuverten med adr. med kiml skrev: Ja du kan Giro. Sidste gang jeg fik visa Dec 2015, ansøgeren før mig havde en frankeret kuvert, med. Girobank skrev: FC, det var lige det svar jeg efterlyste. Kunne du betale for porto retur som rekommanderet brev? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.