Se indlæg
 Udskriv debat
Sri Racha Immigration.
hugoboerge
Bade-Dyr skrev:

Updating !!!

Har idag fået min Yellow Book, Det tog lidt tid, Men nu har jeg den.

Skal intet gøre når jeg får nyt pas, Så ved jeg det.

Skal intet gøre når jeg får nyt pas, Så ved jeg det

Hvis du mener mht den gule bog, saa er det helt korrekt.

Bade-Dyr
Opdatering #2

Som sagt "Tro" jeg den Gule Bog ville gøre det nemmere omkring åben af bank konto.

I fredags gik ind i Kasikorn Bank, Sagde jeg vil gerne åben en konto, Ja det kan vi nemt klare var svaret inden de så mit pas / gule bog.
Viste dem mit pas og gule bog som de tog kopi af, og 20 min senere havde jeg en konto der, og så gik turen hen til ScB.

Jeg har været kunde ved ScB (Siam Commercial Bank) siden jeg kom på ferie tilbage i 2010 og til nu.
Der var intet at gøre, Var i 2 forskellige Afd.
Og fik en masse forklarning på hvorfor det var umulige, Først skulle man være gift, fint ingen problem, jeg er gift !!!
Så skulle der en work permit til. Det har jeg så ikke.
Så var der kommet ny lov der forbød alle Banke i Thailand at åben nye konto til folk fra "Vesten"
Jeg sagde det er jo en kæmpe løgn du der fortælle mig, Jeg har lige åben en konto i Kasikorn Bank før jeg kom her.
Hvis i ikke ønsker mig som kunde, så sig det for pokker, Frem for at lyve.
Samt nu ønsker jeg slet ikke at være kunde her mere i sådan en dårlige bank, Med folk der lyver.

Var i dag inde i krung thai bank og åben en konto.
Der var heller ingen problemer, Tog dog 30-40 min at åben en konto da der var en del papir der skulle laves.

Skidt pyt, Alt er okay nu, Og om det er den ene bank eller den en anden går jo nok.

Forsat god dag der ude i verden.

Spring til debat: