Se indlæg
 Udskriv debat
Ring gratis til Thailand (mobil & fastnet) og 51 andre lande inkl. Danmark.
AllanD
Nu ved jeg ikke om i har opdaget den lille dejlige finesse i VOIPDISCOUNT, hvis man nu ikke gider sidde med det forbandede headset, eller sidder på en langsom internet forbindelse eller ungerne skal spille spil lige på det tidspunkt man gerne vil ringe, har du en fastnet telefon ja så gør dog som jeg gør hvergang jeg skal ring GRATIS* til mobil,

log ind på deres hjemmeside www.voipdiscount.com
klik på "buy credit/sign in"
Skriv dit brugernavn og adgangskode
klik på "sign in"

der kommer så nogle blå links

Buy Credit
Get inbound phone number
Your purchases
Recent calls
Your invoice address

Under det er der en kasse der hedder "make a call", der kan man putte sit fastnet nummer ind 0045xxxxxxxx (dette nummer er gratis), derefter putter man det thailandske fastnet/mobil nummer ind 0066xxxxxxxx og så trykker man call,

Det der så sker er at din fastnet telefon ringer, den tager man selvfølgelig og der kan være stille et par sekunder, men så skulle den gerne ringe normalt til det thailandske nummer, og derefter er i connected og man kan lukke internettet, jeg syntes personligt at lyden er lige så god som normalt fastnet, eller ihvertilfælde meget bedere end med headset eller med call cards... happy trying.

håber i kunne bruge denne lille information.

AllanD

OBS OBS!! man skal selvfølgelig have sat 10 euro ind på kontoen for at kunne ringe, dem tager de efter 120 dage men hvor kan man ellers ringe gratis lige så meget du vil i 3 måneder for 75 kr.CoolCool
Redigeret af AllanD d. 24/05-2006 21:22

paulsenp
Tak for tippet Allan,

Det fungerer fint, og så er pc'en ikke optaget af konen hele tiden, mens hun snakker med familien.
Peter

Fynboen
Fandt lige denne. Har ikke selv afprøvet den.
Via en ny hjemmeside er det muligt at ringe billigere, eller gratis, fra fasttelefonen.

http://www.comon....w/id=27406

http://www.jajah....

/Fynboen

Santhumpon
Hej

Den sidste ny opdatering af VOIPDISCOUNT Programmet kan man lave directcall.
Fra ens fastnetnummer til et nummer i Thailand eller hvilket som helst andet land.

mvh
Torben.

falang yao
Hej med jer,

LÆNGE LEVE Voipdiscount. Min kones lillesöster ringer nästen hver dag til TH, både til foräldrerne i Korat og til os paa mobilen hvor end i TH vi befinder os.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 02/08-2006 15:24
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

roald
kan også kun varmt anbefale VOIPDISCOUNT konen ringer næsten hver dag og efter nu 2 måneder står de 10 euro stadig på kontoen - så det er da tæt på KOSTER GRATIS!!

dardi
... dine credits på VOIPdiscount til at ringe til de steder hvor det koster .. jeg bruger mine penge til SMS her i lille Danmark .. så gør de 10 euro da lidt gavn ... venlig hilsen

jesperfrb
Takker megetCool

Nu har jeg taget mig sammen og installeret det, det virker meget bedre end skype. Kvaliteten er meget bedre, har dog ingen fastnet telefon, så er tvunget til at sidde foran pcenSad
Og den vil ikke anerkende min skype telefon Angry

Men til prisen lærer jeg nok at leve med detGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

samee
Webmaster skrev: Hvordan slipper man for sin fastnet-telefon uden at miste sit internet ? Jeg har i dag "en løsning" fra TDC hvor jeg er "tvunget" til at have en fastnet-telefon for at have internet.

Det er nu muligt at du kan få dit bredbånd uden tlf.håber du kan bruge det Grin

Med produktet TDC Basislinje er det muligt at få Bredbånd uden samtidig at have Fastnet. Betalingen for Basislinjen dækker udgifter til drift og vedligeholdelse af den fysiske forbindelse mellem kunden og centralen.

Basislinjen koster 40 kr. pr. måned. Ønsker du bredbånd, skal du betale bredbåndsabonnement plus TDC Basislinje. Du skal dog være opmærksom på, at du med TDC Basislinje ikke kan foretage eller modtage telefonsamtaler. Med en Basislinje kan du ikke følge dit Bredbåndsforbrug i TDC Selvbetjening.

Vælger du bredbåndstelefoni, er udgiften til basislinjen inkluderet i telefonabonnementet.

Hold op det er dyrt at ringe via voip at ringe til et dansk nummer

her et opkald 00:07:45 € 1.6300
00:01:34 € 0.4300

00:02:51 € 0.6900
00:00:06 € 0.2300

det er billigere at ringe til thailand
bamsen

samee
Husk på at de 10 euro gælder i 120 dage, og det er kun ca. 80,- DET er sku billigt, slut med kort, og her kan jeg lave et udskrift det er lidt svært med kort. Efter de første 30 gratis kald indsatte jeg så de 10 euro og jeg har talt hm hehe siden i går flere timer både til Thailand, Holland og her i DK gratis IMPONERENDE og dem jeg kender som har koner eller familie i Thailand nøj hvor er de glade.GrinGrinGrin
Redigeret af samee d. 24/07-2006 22:36

Davser
Ja indtil nu har de 10 euro virket i 2 uger,men der er nu
også taget det ½ ca 5 euro,så er det spændende om de så holder en måned
Men det er fordi jeg har ringet til danske numre
Æv så må vi nøjes med at ringe til thailand for resten
bamsen

falang yao
Hej Bamse,

Du kan stadig ringe GRATIS i DK men kun til FASTNET

Call these destinations for free!
Destination Ct/Min Incl.VAT
argentina (Landline) free free
australia (Landline) free free
austria (Landline) free free
belgium (Landline) free free
canada (Landline & Mobile) free free
chile (Landline) free free
china (Landline & Mobile) SuperDeal! free free
cyprus (Landline) free free
czech republic (Landline) free free
denmark (Landline) free free
estonia (Landline) free free
finland (Landline) free free
france (Landline) free free
germany (Landline) free free
gibraltar (Landline) free free
singapore (Landline & Mobile) SuperDeal! free free
switzerland (Landline) free free
taiwan (Landline) free free
thailand (Landline & Mobile) SuperDeal! free free united kingdom (Landline) free free
united states (Landline & Mobile) SuperDeal! free free

O.S.V.

Men har fruen ringet til Thailand over 300 min= 5t.om ugen så gælder denne klausul:

* Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s).
If limit is exceeded, a minimal rate of 1ct/min will be charged (as shown in the VoipDiscount software).

Redigeret af falang yao d. 03/08-2006 12:42
falang-yao@dansk-thai.dk

samee
falang yao skrev:
Men har fruen ringet til Thailand over 300 min= 5t.om ugen så gælder denne klausul:

* Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s).
If limit is exceeded, a minimal rate of 1ct/min will be charged (as shown in the VoipDiscount software).

Tak for oplysningen, selv med den lille begrænsning, kan det Stadigvæk kun betale sig.... for mig anyways, tror ikke det kan gøres meget billigere.....Pfft

Hejsa
Jamen det kan vist ikke gøres billigere i den kvalitet.
Det er bare mig som ikke kan læse, eller har glemt at gøre det.
Så jeg ringede til danske mobilos og det koster sgu
Så dumhed koster
bamsen

falang yao
dardi skrev:
... dine credits på VOIPdiscount til at ringe til de steder hvor det koster .. jeg bruger mine penge til SMS her i lille Danmark .. så gør de 10 euro da lidt gavn ... venlig hilsen

Hej Dardi og andre,

Jeg skulle også "tømme" kontoen da der er kun 8 dage tilbage, inden jeg fylder på igen.
Jeg forsøgte at sende SMS til Thailand men det gik ikke, har I nogle erfaringer med det ?
<The number is part of a restricted region. SMS to this region is prohibited> ????
Er det p.g.a. den politisk situation i sydthailand eller hvad.
Ellers vil det være en "oplagt" chance for VOIP til at få fat i de 10€ på kontoen.
De SMS jeg sendte i DK gik fint og det kostede 0,05 € per stk.

New: Text messages (SMS).
Send a text message to mobile phones for 5Ct

Redigeret af falang yao d. 04/08-2006 19:57
falang-yao@dansk-thai.dk

Stampe
Du fylder bare 10 nye € på, så får du de resterende + 10 nye € I 120 dage.
med hensyn til SMS :I øjeblikket kan du kun sende en tekstbesked til landekoder, der begynder med +1, +3 og +4. En SMS-besked koster 5 Ct., der fratrækkes din VoipDiscount konto.
Redigeret af Stampe d. 02/08-2006 19:11
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

dardi
falang yao skrev:
Hej Dardi og andre,

<The number is part of a restricted region. SMS to this region is prohibited> ????
Er det p.g.a. den politisk situation i sydthailand eller hvad.

Der er jo det med mobiltelefoner - at de kan befinde sig over hele Thailand - hvis du forstår joke'n ... Shock forsøgte at sende SMS til mobil i Kalasin .. samme skuffende resultat som du er kommet til .. så ØV ØV ØV

Spring til debat: