Se indlæg|
Enkelt billet til TH.
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 18/05-2006 18:00
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Rinpoche det du siger der har du helt ret i og det hedder netop onward ticket regulation, Flyselskabet har derfor heller ikke ret til at forlange andet en at se bevis for at man har taenkt sig at rejse videre. At de saa ofte goer det er noget andet og jeg vil da forsoege at finde ud af hvad der er at goere i den situation. Jeg synes det er lige groft nok at de saelger en en enkeltbillet og saa ofte senere naegter en adgang til flyet. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 18/05-2006 18:10
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej paulsenp, Det er jo lidt svært, at tage højde for forskellig praksis på ambassader, konsulater og diverse immigrationskontorer i Thailand. Den kan jo også ændre sig fra gang til gang, eller måske fra "sagsbehandler" til "sagsbehandler". Ja, det er netop det vanskelige... /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 18/05-2006 18:11
|
Hej Nuk, Tak for din tilbagemelding. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 23/05-2006 09:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Ja, nu er det sq ikke fordi jeg vil til at trampe rundt i problemet igen, men jeg vil bare lige sige , at jeg sagtens kan blive rundtosset ude Chang og Sang Som............. Thai Travel vil have en kopi af et 1 års visa for at sælge mig en enkeltbillet.......................og Konsulatet vil have en kopi af min billet, for at lave et 1 års visa........... Forvirret............JA
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/05-2006 11:40
|
Hej Nuk, Nu siger du et 1 år visa, men mener du et 3 mdr. multiple visum med et års gyldighed, som man ofte kalder for et 1 års multiple. Eller mener du et rigtigt 1 års visa, som i virkeligheden er en forlængelse af et visum? Hvis Thai Travel mener et 1 års visa, så forstår jeg dem godt, for det vil man normalt have svært ved at få i udlandet. Hvis jeg skulle hjem efter en rejse i Danmark, så ville de kunne se mit 1 års visum, fordi det er udstedt i Bangkok. Hvis de mener et et års multiple, så må de være klar over, at der er et paradoks. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.