Se indlæg
 Udskriv debat
Pattya
Davser Latour
JA du nød vel at se den gamle fede mand gramse på den pige
ellers havde du reageret på en eller anden måde
Og ja det er okay at du hader mig jeg er ligeglad
Og hvem har ikke fordomme latour,du er selv fyld med fordomme mod gamle fede mænd,ellers havde du bare sagt at der sad en mand og gramsede på en pige,nej du skal lige af med dit gylle mod gamle fede mænd
så du har fordomme selv om du ikke kan li folk har fordomme
bamsen
 
JA klogesen
eller nu dummesen
Jeg er ligeglad med hvad du tænker og mener
nu har jeg da lige fundet ud af hvor dum du egentlig er
du fatter ikke en brik
men det er også lige meget
bamsen
 
latour82
Sikke dog en sindsyg møgstak du lukker ud nu.

Dine fuldstændig injuriende bemærkninger om at jeg nød at se ham gramse på den pige, prøv lige at tænk dig om hvad du beskylder folk for.

Hvem snakker om at hade dig? jeg fortæller dig at jeg ikke er enig med dig, du bringer på banen at jeg hader dig? det forstår jeg ikke en skid af.

Jeg har ikke en skid fordomme mod hel eller halvfede mennesker, hvem snakker om det? DIG og kun DIG.
Jeg er selv 44år og vejer vel snart 100kg, så styr dit mundpis
 
Davser latour
Hvem starrtede med at snakke om en halvfedgammel mand
det gjorde du´,eller kan du ikke huske det
jamen hvis jeg er injurende så anlæg sag mod mig
jeg mener når man ser en forbrydelse især af denne slags så skal en normal mand reagerer,og du gjorde intet altså nød du at stå og blive forarget.
Nej du har fordomme mod halvfede ganle mænd.
nu har du fundet en kone, så an du garanteret ikke li at se halvfede gamle mænd finde en pige dernede ,ikke det er sikkert sådan noget
Og hvordan kan du være sikker på at den mand ikke bare var ude og gå en tur med en kærestes datter og sad og pjattede,det er vel ikke unormalt at faranger går tur med kærestens børn
For nede i pattaya der er politiet meget hårde når de ser hører om faranger som har noget med børn at gøre.det burde du vide når du læser pattaya mail
bamsen
 
latour82
Dine konklusioner er uhyrlige.
Sådan noget pis skal jeg ikke rode med

Over and out
Niels
 
bahtman
surin skrev:
bahtman skrev:
man finder vist ikke billiger starndhoteller end i pattya, ligesom der er utrolig gode tv kanaler i pattya. maden syndes jeg dog ikke er noget at skrive om, iforhold til fx. hua hin er den meget dyr. ligesom jeg har oplevet elendigt mad i indtil flere resturanter. i vieting resturanten som ligger ved 2road, bede jeg tjernerne om at genvarme en fisk to gange... den var iskol inde i


surin svarede

jeg var i hua-hin sidste år og maden var da hverken billigere eller bedre end i pattaya nærmere lidt dyrere
i vintien resturanten på 2 road har jeg aldtid fået god og varm mad deres kendings mærke er jo netop at tjenerne kommer fløjtende og løbene med den rygende varme madGrinGrin



sikke en debat...

men jeg vil nu alligevel svare, jeg har igennem tiden brugt vienting mange gange, deres normal thai/loa mad er fin, men fisk kan de altsaa ikke finde ud af.Angry og jo en fisk i vientin koster dobbelt det den koster i en ligendne resturant i huahin centrum. GrinGrinGrin
jeg har brugt 3-4 uger i huahin sammenlagt og jeg kan kun sige godt om deres mad.
og et besog paa natmarket i huahin centrum, kan give dig mad til sammepris som gadeboderen i bangkok.
 
fessor
Dav igen

for mig at se er det som om folk herinde elsker at blive forarget over PattayaAngry. Efter at have været der første gang med kone og børn. alle danske. sagde jeg i lufthavnen at en gang Pattaya aldrig mere Sad
men det har jeg ikke overholdtGrin har nu været dernede 10-12 gange og kan godt lide Pattaya undertegnede er en gammel halvfed mand men jeg elsker pattaya skal derned i marts. og august næste år.GrinCoolGrin
 
John
Pescator skrev:
John skrev:
I de andre turistområder har jeg da også mødt russere i små mængder. Men det der chokere mig er at jeg i Pattya lokal tv så det første russiske charterfly lande (i en lufthavn tæt på Pattya, direkte fra Moskva) og det Thailandske politi modtog dem med blomster osv. Yderligere var der et Russisk tv hold der optog en reklamefilm.
Så noget tyder på at pattya vil blive overrendt af russere, jeg syntes allerede der var mange da jeg var der.
John Grin


Ja, jeg er også sikker på at hvis Pattaya ville blive overrendt af danskere, er det laaangt bedre.
Du lider da af en alvorlig gang fordomme hva?
"De blev modtaget med blomster" Ja, det er godt nok slemt, jeg kan ligesom forstå at det blev du ikke?
Live and let live mester.
Og lad nu være med at begynde med russisk mafia and shit, hvad med danske rockere og andet godtfolk der slår deres folder på samme kanter? same shit.


Michael



Hej Michael

Du er da en underlig starut. Først sviner du mig til , så svarer jeg dig pænt, men det kommenterer du ikke.

I mit første indlæg skrev jeg bare at Pattya vil blive overrendt af Russere. Det er der da ingen fordomme i.

Er du en af de idioter der bare VIL diskuterer, og hvis der intet er at diskuterer så finder du bare på noget? Der er noget der tyder på det jeg kan se du også har gang i den i flere af de andre tråde.

Forøvrigt skinner dine fordomme helt klart igennem. DU henviser til den Russiske Mafia og de Danske rockere (same shit). Jeg er også sikker på at hvis Pattaya ville blive overrendt af danskere, er det laaangt bedre. er det ikke fordomme?


JohnGrin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
Davser Fessor
Ja der er mange som går under betegnelsen gamle halvfede
og ja vi kommer i pattaya og hygger sig og sådan skal det være
livet skal nydes mens man har det
bamsen
 
tintin
Jeg for min del skal passe meg neste gang i Pattaya, for jeg er 43, ikke fet, men på god vei, og pleier å gå og holde min kones 9 år gamle datter i hånden. Hører jeg en Danske, slipper jeg med en gangGrin
Mvh. Tintin
 
Davser tin tin
Ja det vil jeg også gøre jeghar gået med min kones søsters barn i hånden og siidet og spist is,og jeg passer på beskrivelsen fed og gammel,så jeg er i søgelyset hos danskere som ser pædofile alle vege
det er ikke rart at risikerer at blive hængt ud
bamsen
 
surin
jeg tilslutter mig også de halv gamle halvfede lad dog være med at lade jer provokére af det bræk han fyrer af han aner intet om pattaya politiet er så vågne med børnesex i thailand specielt i pattaya at det ikke ses offentligt tænk på straffen op til 30 år i brummen selvfølgelig findes det men det gør det osse her i dk husk lige at dk er førende i at fordele børnporno
det viser blot at han er et fjols der intet aner og skulle han have ret i at han har set et svin misbruge en lille pige så viser det jo blot at han er en nosseløs klovn der stiltiene går forbi en børnemisbruger og vel hjemme i sikkerhed lader han sig forarge istedet for at have nosser nok til at stoppe forbrydelsen
Redigeret af surin d. 29/10-2004 21:42
 
Pescator
Hej John,

Nej, det kan jeg også godt se.
Du lyder som en fornuftig person, og jeg beklager hvis jeg hmm... gik over grænsen.
Det er blot det, at jeg om ikke andet har lært een ting af at rejser "udenbys" og det er at ikke at bedømme andre ud fra mine egne manglende forudsætninger.
Jeg har om ikke andet lært at den måde jeg anskuer tilværelsen på, er ikke nødvendigvis den eneste.
Dermed mener jeg også man skal have øjnene åbne for hvordan andre ser på tilværelsen og ikke så hastigt bedømme dem.
Tak for dit input.

mvh
Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
 
John
Alt forladt

JohnGrin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
oleskyum
Hej allesammen.

Hvorfor altid skyde med skarpt, hvis der kommer et indlæg der ikke rigtig passer ind i den enkeltes opfattelse af god opførsel.
Vi skal vel ikke til at lære af Emma Gads takt og tone.
Hvis vi vil gøre os klog på en anden kultur der er så forskelligt fra Dansk som Thailand er tror jeg vi kommer på overarbejde.

Personlig bryder jeg mig ikke om Pattaya, så det er et sted hvor jeg normalt siger, jeg har været der tre gange, første, sidste og eneste.

Trods det siger jeg ikke at Pattaya er noget lort, det må alle selv bestemme, men jeg kan vel have min mening om det og kommentere indlægene uden at blive svinet til?

Det er indlægene i dette forum der den ene gang efter den anden bliver fortolket så det kan bringe os op af stolene. Det er lige før at det ikke er det der skrives men det man tror den anden mener, der bliver lagt til grund for indlægene.

oleskyum
 
Davser oleskyum
JA der er mange som ikke kan li pattaya,og mange kan ikke li phuket,eller bangkok.
Vi finder jo selv den hylde som vi syntes er dejlig at være på
Jeg personligt kan godt li bangkok,og pattaya,jeg kan lide den stemning der er i pattaya,de halvgale mennesker som befinder sig der,og det er ment på en pæn måde,
bamsen
 
Spring til debat: