Se indlæg
 Udskriv debat
voip discount
karstenf skrev:
Der er et max på 300 min. på 7 dage.
Der er max på 1 time på en samtale.

Karsten f.

min kone ringede tidliger idag, for (blot) 5 cent i opkaldsafgift, så priserene er ikke steget i år, man skal blot holde sig til det karsten skriver

Hejsa

Jeg ville bare høre om i også har haft problemmer med forbindelsen, ok den er blevet bedre de sidste dage, men ellers har der været nogle dage hvor man har skulle ringe op flere gange.

Davser Jsh
Ja der har været et par dage
hvor forbindelsen var dårlig
Men nu er den god igen Smile
bamsen

Ok tak Bamse

Hvad er der galt med dig du er godt nok hurtig må jeg sigeGrinGrinGrin

Nå jeg vil lige passe mit arbejde

De kæmper stadig med at løse de internet problemer der opstod efter det lille jordskælv der ramte Taiwan den 26/12 2006. Det undersøiske kabel skulle snart være klar igen.

dsd

Hejsa alle brugere af voip

Har i også problemmer med at logge på voip i dag? Eller er det kun mig der ikke kan logge på.AngryAngry

Stampe
jeps har også problemer med VoIp i dag.
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

davs ja vi kan heller ikke åbne voip dag
bamsen

ok takker for svar, var lige nervøs for jeg igen igen havde problemmer med min computer

dardi
De har meddelt at der har været ILDEBRAND i deres serverrum - de arbejder på sagen. Jeg har været på i korte øjeblikke - så de har måske noget nødudstyr de er ved at rigge til.

Korat
så var det altså ikke kun min compter det ikke virkede på Grin
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...

lindegaard
tror vist alle har probs med dem idag-----

omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

dardi
Så skulle der være forbindelse igen - stabiliteten kan der kun gisnes om !!!

swaddii
hejsa
min kone har lige nu snakket med familien i thailand der var overhovedet ingen problemer hverken med forbindelsen eller lydkvalitetenSmileWink
mvh sirorat og falang
Cheersen gang Isaan altid Isaan

samee
Tjo ved 3 forsøg kom jeg på GrinGrin
It’s deep how you can be so shallow

Korat
det virker men tager en krig at logge på,men det virker da i det mindste Smile
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...

Spring til debat: