Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk-thailandsk slag mod kvindehandel
Don
Hej Henrik
For det første, tak for din baggrundshistorie.
Jeg kan i øvrigt udmærket godt forstå at du ikke ville finde dig i det´.

Nej, det handler ikke om, at man udvider horisonten ved kun at give mig ret.
Jeg skriver netop at man skal se tingene fra begge sider, men her på DT-webside er det bare altid mandens side vi ser det fra.

Jeg mener på ingen måde at man skal tie noget ihjel, men hvis man kritiserer, skal man blot være uddybende.
Og så mener jeg stadig, at en del af de danske mænd skal kigge på sig selv, om hvordan deres egen opførsel er.

Fordi man snakker om at mandens fejl, er det jo ikke ensbetydende at man ikke også kan snakke om thaiernes.
Det ene udelukker jo ikke det andet.
Der er bare betydelig mere fokus på thaiernes fejl her på DT-webside, i forhold til de danske mænds.

Faren er, at det kan fremstå, som om at de danske mænd er ufejlbarlige, og når noget går galt ”så er det fanme´ også den åndssvage thaier”.

Og hvis tingene går for meget i én retning, så føler jeg mig bare forpligtet til at kigge lidt i den anden retning.

Og Henrik, du har fuldstændig ret i, at det aldrig er for sent at lære noget nyt.
Du er langt mere erfaren end jeg er, og derfor lytter jeg gerne til dig.
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
 
h
hej Don
selvfølgelig er det mandens side vi hører her det er jo os der er brugere og i sidste ende er det vel også derfor vi har forumet så vi kan drage nytte af hinandens erfaringer
men du har ret at begge sider bør komme frem men efter min mening så er hankøns brugere ikke de rigtige til at forklare pigernes synspunkter
 
rolan
hej don
først vil jeg lige sige at det er godt at du tar thaipigerne lidt i forsvar
og jeg håber inderligt at du også gør det om 10 år
for jeg går ud fra at det er på grund af din kone du gør det
altså forsvare hende også
 
rolan
dig ret i at man har ansvar
men er vores problem ikke at de danske mænd blir generaliseret i forhold til det at være gift med en thai

også inde for vores egne rækker
jeg kender så vidt jeg ved ikke nogen der banker derees kone

Når man inviterer en thai til EU, så mener jeg det forpligter, og det er der nogen der ikke forstår.
De tror at de køber en slave som de kan behandle som de vil, og hvis hun ikke makker ret så får hun en røvfuld. Og hvis det ikke hjælper så får hun bare en til.
 
xxxx
Hejsa
selvfølgelig er der brådne kar på begge sider.
Men det vi taber på den ene gang efter den anden er at vi slet ikke fatter hvor overfladisk thaier tager et forhold. Det er først og fremmest penge, så kan det i nogen tlfælde ske at hun begynder at elske manden......
Det starter med Sinsot , der efter skal far/mor have penge hver mdr.. det er ikke bare os, sådan er det, men problemet er at vi ofte møder de forkerte og får en regning på x 10
thailand er først og fremmest har du penge kan du få.. Har du ingen så sov alene......

Om det er rigtigt eller forkert.. ja men vi kan altså ikke lave det om...
Nogen har ikke betalt en reje, men det er en fejl her ude, uanset om hun så kan tilkomme det eller ej.. Ja ja de smiler og lader som ingenting, men hør så lige hvad der bliver sagt......

banke sin kone.. helt ærlig fald nu ned på jorden, hvis man gennem lang tid er blevet pisset på og snydt så det driver, kan nok selv den bedste finde på at lange hende en, hvis hun står og provokerer.
Rigtig nå ja det er så en anden side af sagen, men alle kan drives ud i noget de ikke vil. Dermed ikke være sagt at nogen måske bruger vold umotiveret og det er selvfølgelig forkert.

Le-si
 
surin999
ja hvad er det der står no money no honny

det kan lyde hårdt men sætter man ikke foden ned fra dag et så er chansen for at bliver taget i røven 1000 gange større i thailand end i danmark.
og hvis flere ville være ærlige om deres erfaringer så ville langt flere slippe for disse svindlere.
Surin er død længe leve Surin999
 
swaddii
hej nuk !
til din kommentar kan jeg kun sige,eller vise en tingShockGrin
Cheersen gang Isaan altid Isaan
 
Spring til debat: