Se indlæg|
Fucking svensker!
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 28/11-2006 16:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hej Ebeth Er du rar ikke at kalde mig "lille Locturian" - Det virker meget nedladende, selvom jeg er sikker på, at det ikke kan have været sådant nu mente det. Jeg forstår ikke dit indlæg, du påpeger det indlysende - At en hund gør, og at nogen mennesker ikke bryder sig om det. Det er forståeligt, men pointen er, at jeg ikke var bevidst om problemet, før jeg blev truet på min hunds liv. Har du overvejet følgende: Jeg har mennesker der kan passe hunden, samt min lejlighed? At jeg ikke skal "hjem" og tjene penge, men blot tilbage til Danmark for et kort visit?... Godt så... Redigeret af Locturian d. 28/11-2006 16:59 |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 28/11-2006 18:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
glem nu den dumme køter(svensker) og tænk på noget andet........... |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 28/11-2006 22:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
godt svaret af dig loc til ebeth,det er sku noget hanikke helt har forstået
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 29/11-2006 00:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
-Jeg tror jeg kaster håndklædet ... |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 29/11-2006 10:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Jeg håber at du finder ud af det med ham svenskeren ..man skal sgu ikke flytte fordi en anden farlang er dum ,det er ikke så farligt som hvis det er en thai man kommer op at tottes med ![]() ![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 29/11-2006 11:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Det har ikke kun noget at goere med om stodderen er farlig eller ej. Det har mere noget at goere med at livet er for kort til at have saadan en nabo. Vi er vel flyttet til Thailand for at leve sabai sabai... |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/11-2006 14:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Efterhånden som tråden løber syntes jeg det ville havde været rart at høre Svenskerens mening , lige nu er den meget ensidig og megen frem og tilbage om hvad man skal gøre og sige , og der er kun en der har den rigtige historie pt og som luc selv har poienteret har han nok været lidt for farverig i sin fortælling . Nu ved jeg ikke om han har det svært med svenskere i forvejen men kan huske at suk havde et inlæg om en anden svensker , han fik også på hattepulen af luc . |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 29/11-2006 14:07
|
|
Jeppe, jeg var ikke farverig i min fortælling, blot i hvordan jeg beskrev svenskeren - Det er ikke desto mindre sådan han ser ud - Jeg kunne blot have sparet jer for detaljerne Jeg er ikke ude efter svenskere, og ham den anden svensker jeg kommenteret, kunne lige så godt have været en dansker...Det er muligt at min historie er ensidig, men nu har vi jo ikke rigtig min "kære" nabo på dette forum. I mellemtiden har han været rundt og forhørt sig hos de andre naboer, om de også hader min hund... Har snakket med nogen af dem, og ingen af dem synes min hund er så stort et problem... |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 29/11-2006 15:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Har fulgt tråden, enten får du din hund til at holde kæft ellers lapper du ham farangen nogen på skallen..................hvor svært kan det være....................det er jo børnehavesnak.. Suk.........................
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 29/11-2006 16:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
SUK - hørt!! Sådan - just my words....råt for usødet , og så behøver den ikke være længere...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Kun |
Lagt på d. 29/11-2006 17:19
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Der er kun en løsning på problemet. få hunden til at tie. Der er ingen tvivl om at den generer nogle mennesker, dine andre naboer siger jo netop at den ikke noget stort problem. Altså er den et problem. Kun |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 30/11-2006 00:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Argh...vil denne traad ingen ende tage..? ![]() Naa, men jeg syntes det samme som alle de andre! ![]() Jeg er sikker paa at Loc nok skal laere hunden og holde mund - og ogsaa hans egen hund... Skaal! |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 30/11-2006 15:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
og man siger at thaier kan lave små problemer til store ting. gi hunden en kiks, og svenskeren en øl, så er freden forbi. go jul dernede i thailand. ( smile and stay happy ). |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 11/12-2006 12:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hvordan staar det saa til nu godt to uger efter "episoden" ??? |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 11/12-2006 15:33
|
|
Jeg er i Danmark lige nu, men hvor han gloede selvtilfreds da jeg pakkede bilen og kørte - Han stod og gloede noget - hehe, men, til hans ærgelse, vender jeg frygteligt tilbage
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/12-2006 20:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
nu er hunden vel ikke væk når du kommer igen lige som det med james |
|
|
|
| wailai |
Lagt på d. 15/12-2006 17:03
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
bekæmp ild med ild min ven andet er der ikke at sige |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 15/12-2006 19:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
F... den dume svensker vi skal vel holde sammen som DANSKER![]() ![]()
|
|
|
|
| danoy |
Lagt på d. 16/12-2006 04:20
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Hvad med til at begynde med, at invitere han Jönsson med Harley'en ind og se din computer, så kan vi både se giraffen, og give ham en gang verbale håmdmadder ![]() |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 02/01-2007 22:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
så lige en artikel om en amerikaner som var træt af naboens gøende hund [url]www.bt.dk/article/20070102/KRIMI/70102013/o/a[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.