Se indlæg|
Hvorfor bo i Thailand
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 19/11-2004 06:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Hvor har du ret Mister M, Isaan er Thailand !!!!!! ![]() ![]()
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
|
Lagt på d. 19/11-2004 07:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja isaan er meget og her kan i læse og se mere om isaan http://www.people...org/isaan/ Men da min kone også kommer fra isaan,og jeghar også posetivt at sige om det område. MEN de stjæler og snyder ligeså meget der som i resten af det thailand som jeg kender,jeg føler mig utroligt godt behandlet og mopdtaget,og jeg render rundt til andre i byen,men jeg skal huske at låse døren,og vi skal ha gitter for døre og vinduer for at være sikker på at vi har noget når vi kommer tilbage. OG jeg syntes at når jeg har været rundt i isaan at de drikker som et hul i jorden LAOKAO og slås og kører galt Så det er ligesom hele thailand Men alligevell er der en charme og varme i den lille by og jeg glæder mig til at vi skal derover om kort tid bamsen |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 19/11-2004 08:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
.
Redigeret af MisterM d. 01/02-2005 07:48 |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/11-2004 14:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Mister Hvor langt væk fra W thailand skal man før det er anderledes i kalasin er det det samme,og i loi et er det det samme det siger mine venner som har koner de steder Så jeg ved ikke om det måske er ovre ved grænsen til Cambodia at det ændrer sig Men det er ok vi er jo vilde med thailand alligevel,her i dk er folk jo også forskellige,her er også folk som drikker og stjæler og vil slås så man kan jo bare holde sig fra sådanne mennesker og det gør jeg også bamsen |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 19/11-2004 14:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
.
Redigeret af MisterM d. 01/02-2005 07:41 |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 20/11-2004 10:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
hej Vi bor tæt på Yasothorn. og der er meget fredeligt. er tit i byen og handle eller bare for at kikke. har aldrig haft problemer når vi har været der. ![]() ![]() ![]() mvh Parkpean just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/11-2004 12:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
bamsefarr skrev: MEN de stjæler og snyder ligeså meget der som i resten af det thailand som jeg kender,jeg føler mig utroligt godt behandlet og mopdtaget,og jeg render rundt til andre i byen,men jeg skal huske at låse døren,og vi skal ha gitter for døre og vinduer for at være sikker på at vi har noget når vi kommer tilbage. OG jeg syntes at når jeg har været rundt i isaan at de drikker som et hul i jorden LAOKAO og slås og kører galt Ja, det er desværre også tilfældet, hvor jeg kommer. En lille obskur landsby i Sakon Nakhon. Alle huse bliver låst om natten, tit og ofte sover et familiemedlem nedenunder for at sikre at både havefræseren og vandbøflerne er der når man vågner igen. Ingen vandbøfler får lov til at gå og passe sig selv når de er ude for at græsse/bade og det er ikke kun fordi de er bange for at de skal blive væk. Når høstsæsonen er slut bliver motoren til havefræseren afmonteret og bragt ovenpå hvor hele familien sover for en sikkerheds skyld. Der bliver også drukket godt igennem med Lao Khao/Lao Yaa Doong, og jeg skal ikke have noget af at deltage. Det tager som regel kun en halv time førend de trimler eller bliver belastende. Har set hvordan vores fulde nabo klippede konen een med macheten, hvor hun faldt om som ramt af et lynnedslag med blodet strømmende ud fra panden. Og min svoger som er Puu Yai Baan ville klappe svigerfar - altså sin 70-årige far een på hatten!, fordi han efter en længerevarende fuldemands-tirade om hvor ansvarsfuld en stilling han bestred og hvor vel han udførte den, ikke fik den forventede applaus af sin far, der blot snøftede hånligt. Det tændte ham helt af og vi måtte holde ham tilbage med magt. ![]() De er nu normalt søde og rare, men når de starter på deres Lao Khao, så finder jeg et andet sted at opholde mig, også fordi de tit forsøger at inddrage mig i diskussioner m.m. og jeg forsøger at forholde mig som en non-kombattant. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.