Se indlæg
 Udskriv debat
er blivet forelsket i en thailandsk prostitueret!"
jesperfrb
Morten

Du spørger om alfonserne, dem der er her i KBH er ikke de store problemer, har endnu ikke mødt en der ikke var modtaglig overfor argumenterWink

Alle de piger jeg kender her, der arbejder som prustitueret gør det som regel gennem et familiemedlem, eller en "god" veninde. Der er ikke involveret en alfons. Men nu ved jeg ikke hvor du har mødt hende, så situationen kunne være en andenShock

dem jeg kender der er gift med tidligere prustitueret som de har mødt i DK, tror jeg ikke har lyst til at træde frem, men har du spørgsmål, er du velkommen. Kan måske svare, men jeg tror do ikke jeg kender så mange so "bastian" lader tilShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

mister-morten
Hej alber!Smile

Nej jeg vil prøve at holde hovedet koldt, og håbe på at løsningen kommer!
Stopper ikke før den sidste mulighed er brugt...!.!

rinpoche
jesperfrb skrev:
Morten

Alle de piger jeg kender her, der arbejder som prostitueret gør det som regel gennem et familiemedlem, eller en "god" veninde.

Uden at ville spore debatten af sporet, vil jeg blot sige at man kunne så med al mulig ret hævde at "familiemedlemmet" eller den "gode" veninde var en alfons.

Hvor er det dog k-l-a-m-t! (denne bemærkning er selvfølgelig ikke rettet mod dig jesperfrCool

mvh
rinpoche

mister-morten
hej alle!

Ja så har jeg fundet ud af noget nyt siden vi snakkede sidst...!
Mødte hendes veninde inde på det sted der, og hende gav jeg så brevet, og håbede på at hun så ville ringe til mig" Men nej...
Nu sidder jeg så her og ved ikke om hende veninden har afleveret det brev til hende, og det er mega absurt...! for at sige det mildt... Har det bare sådan at jeg stadig ikke kan opgive det her...Men kunne godt tænke mig at finde hende veninden der,,! Hun hedder XXXXX hvis der er nogen som skulle kende hende, og bor XXXXX...