Se indlæg
 Udskriv debat
er blivet forelsket i en thailandsk prostitueret!"
jesperfrb
Morten

Du spørger om alfonserne, dem der er her i KBH er ikke de store problemer, har endnu ikke mødt en der ikke var modtaglig overfor argumenterWink

Alle de piger jeg kender her, der arbejder som prustitueret gør det som regel gennem et familiemedlem, eller en "god" veninde. Der er ikke involveret en alfons. Men nu ved jeg ikke hvor du har mødt hende, så situationen kunne være en andenShock

dem jeg kender der er gift med tidligere prustitueret som de har mødt i DK, tror jeg ikke har lyst til at træde frem, men har du spørgsmål, er du velkommen. Kan måske svare, men jeg tror do ikke jeg kender så mange so "bastian" lader tilShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

mister-morten
Hej alber!Smile

Nej jeg vil prøve at holde hovedet koldt, og håbe på at løsningen kommer!
Stopper ikke før den sidste mulighed er brugt...!.!

rinpoche
jesperfrb skrev:
Morten

Alle de piger jeg kender her, der arbejder som prostitueret gør det som regel gennem et familiemedlem, eller en "god" veninde.

Uden at ville spore debatten af sporet, vil jeg blot sige at man kunne så med al mulig ret hævde at "familiemedlemmet" eller den "gode" veninde var en alfons.

Hvor er det dog k-l-a-m-t! (denne bemærkning er selvfølgelig ikke rettet mod dig jesperfrCool

mvh
rinpoche

mister-morten
hej alle!

Ja så har jeg fundet ud af noget nyt siden vi snakkede sidst...!
Mødte hendes veninde inde på det sted der, og hende gav jeg så brevet, og håbede på at hun så ville ringe til mig" Men nej...
Nu sidder jeg så her og ved ikke om hende veninden har afleveret det brev til hende, og det er mega absurt...! for at sige det mildt... Har det bare sådan at jeg stadig ikke kan opgive det her...Men kunne godt tænke mig at finde hende veninden der,,! Hun hedder XXXXX hvis der er nogen som skulle kende hende, og bor XXXXX...
Arbejder i XXXXX når hun ikke arbejder som prostitueret...!
Håber der måske er nogen der har kendskab til hende...!?

Venlig Hilsen
Morten

Det med rødt er ændret af Admin så man ikke kan finde frem til personen.
- Admin -

Redigeret af Webmaster d. 05/02-2007 17:46

mister-morten
Men en ting er helt sikkert af det jeg har fundet ud af...Der er ikke alfonser bag alt det her...De gør det frivilligt og det er jo både godt og skidt for mig kan man sige...!"

Venlig hilsen
Morten

ubon lynge
XXXXX der er kun en butik det er XXXXX, bor XXXXX også i XXXXX, jeg har nogle venner der bor i XXXXX,måske de kender hende hvis hun da bor i byen.

Det med rødt er ændret af Admin så man ikke kan finde frem til personen.
- Admin -

Redigeret af Webmaster d. 05/02-2007 17:48
Ubon.

Pibe

mister morten du er da en tosse, få dig et liv, !!!!!!!!!
det er da for langt ude, hun vil da skide dig et stykke, det er sikker en strøm af afstumpet perverse stådere som dig, der vil have hende ud af luderlivet, så de kan få hende for sig selv.
hun griner af dem alle og blir ved med at tjene de penge hun kan.

at skrive hvor en navngivet person arbejder, det er for langt ude hvis du vil hænge hende ud som luder, folk som kommer der vil hurtigt kunne regne ud hvem det er, så mange thaier arbejder der vel heller ikke.

gå ud fra at dit indlæg blir slettet, når solen engang er stået op.
Redigeret af d. 05/02-2007 03:33

Davs Morten

Er det her du slår dine folder?

http://www.madame...

dsd

Suk Rak Ning
He he he, Madamepim siger :" Hvorfor rejser over 10.000 km til amazing Thailand, nๅr du kan opleve smukke unge sexede og helt naturlige thai kvinder kun 5 min fra Rๅdhuspladsen i K๘benhavn. "

Hmm. unge kvinder....Hvor ?
Smukke kvinder.....Hvor ?
Sexede kvinder.....Hvor ?
Naturlige Kvinder.....Hvor ?

Nogle af de modeller de viser frem, er det ikke bare halvfede maend i dametoej...............
------------------------------------> Shock

Jeg kan ikke faa oeje paa det de skriver, saa derfor tager jeg gerne over 10.000 Km. vaek.

Suk................Cool
Redigeret af Suk Rak Ning d. 05/02-2007 06:30
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Ja Suk
jeg tror nu også prisen for de 10000 km. er givet rigtig, rigtig, godt ud.

mugge
helt enig..de er faktisk frastødende de mænd...uha da da da. de er jo klamme !!.jeg kom helt til at grine over siden.

skytte
Det var en fornøjelse at se de billeder fra Madam Pim. Der har min exkone arbejdet,ja og min datter fik også en lille starttjans ved at gå med Pims hund til Enghave parken og tilbage for 500kr(15 1/2år)2001
Henrik

Payanak
Shock

golde
morten du er da en knold. tænk dog lidt på pigen inden du skriver hendes navn, arbejds plads og ekstra erhver. hun kan jo miste alt nu. og tror også hun mister alt for dig nu, hvis hun hører om dette indlæg....

vågn op og prøv at tage til thailand der er masser af pigen du kan prøve løkken med. tror det er det klogeste og for din egen sikkerhed...

men husk at tænke dig lidt om....Shock

golde
webmaster få fjernet det navngivet indslag fra morten. det sgu syndt for pigen.....Shock

rinpoche
Madam Pim? Måske hun skulle tage navneforandring til Madam PimP Grin

eller... MADAM PIP

skytte
Pim er en Thailandsk Katoy
Henrik

Webmaster
Navne, adresser og arbejdsplads i tråden er ændret for en ordens skyld.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Good for Falang
Hej mister-morten.

Glem alt om den Thai luder, hun vil kun give dig problemer. Sad

Good for Falang Cool

Spring til debat: