Se indlæg
 Udskriv debat
Åbne Bar i Thailand
DrJones
Hej John

Mange tak for hjælpen.. hvis du finder mere info.. må du meget gerne sende mere.. :-)

Ellers kommer stedet til at hedde " Beach Love " og kommer til at ligge i Jomtien/Pattaya, og der står en stor fad bamse med dit navn på.. Wink

mvh
drjones
Dr Jones

jager
de her key money, skal de betales når det hele står i konens navn??

og hvorfor skal de det, de behøver jo ikke at vide man er med i billedet, og har lagt økonomien i det.

og er det kun i bar miljøet det koster, har invistert i en foto forretning, men mit navn står da ikke nogle steder, nadet på en aftale imellem mig og en thai'er

den måske ekstremt naive jager

surin
key money er som regl kun i bar miliøet det startede meget fornuftigt som det egentligt er nemmelig et depositum men som man kender thaierne så blev det hurtigt ændret til at det er et årligt beløb som selvfølgelig ikke retuneres og det er både thai og farlang der skal betale men det bredder sig også til andre fag specielt når der er en farlang med

bahtman
bamsefarr skrev:
davser
Ja guld prisen er nu oppe i 8800 baht for 1 baht guld her pr.1 dec som er paa 15,2 gram,jeg har lige checked hos guldhandleren,fordi min kone var saa soed at koebe en halskaede til mig p[ 5 baht i foesdagsgave.
bamsen

prisen p:aa-l guld :ae-lrdre sig :aa-lbenbart hurtigt for tiden,
idag kan man k:ee-lbe en baht guld til 8250 baht, normalt kommer der s:aa-l oveni en design afgift p:aa-l 200- 400 baht

Leif
01 ธันวาคม 2004 8400
02 ธันวาคม 2004 8400
03 ธันวาคม 2004 8350
04 ธันวาคม 2004 8400
07 ธันวาคม 2004 8400
08 ธันวาคม 2004 8300
09 ธันวาคม 2004 8200
10 ธันวาคม 2004 8200
11 ธันวาคม 2004 8150
Ja lidt svinger det.. samme tid sidste aar.. kostede det ca 7.000,-

Saa selvom kronen er blevet mere vaerd, saa udlignes det lidt af de stigende priser her ude...

surin
prisen på guld er ens over hele verden det er prisen for bearbejdningen af guldet der svinger
guldet koster engentlig det samme men da kursen på bath svinger så svinger bathprisen på guldet også

Spring til debat: