Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
- Det er fanme´ humor, drenge!
Men den dag man ligger og raller, fordi man er blevet ramt af en af overvægtens mange konsekvenser, så kan man nok ikke grine så meget.
Don
Redigeret af Don d. 07/01-2007 11:09
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
bamse har selv lavet en smileys efter hans egen indlæg.
om bamse er stor eller ej, ved jeg af gode grunde ikke, da jeg ikke har mødt ham endnu. ( desværre )
men don, jeg tror de sidst indlæg kører på en lille joke.
jeg skriver dette bare så du også er med.
Nu Køre DON på overvægtige personer, så kan det ikke vare så længe før der kommer en lang række ord, om overvægtige som måske bør have inddraget deres sygesikring.
Jeg har aldrig mødt BAMSEN men jeg fortælle
jeg kun 180 cm. og vejer 98 kg, så jeg er overvægtig, men jeg er nakoman for god mad.
Så alle over 50 år og 100kg er bedst de går bort hurtigtisk muligt så du kan spare nogle skattekroner
Hej Kylling jeg har fjernet alle de mange mellemrum i dit indlæg. Admin.Redigeret af John d. 07/01-2007 21:15
Ja det er herligt at vi kan lave sjov,
og jeg er så vant til at lave sjov selv ,
Så jeg kan tage når folk laver sjov med mig
Og Don
Ja jeg ved hvilke sygdomme der kommer
med overvægt,jeg har selv raget godt til mig af de sygdomme
Ævser
Men sådan er livet når man er fed.
bamsen
- Og husk så, at inde i alle store fede mænd, sidder en lille mand og græder..!
Men nu handler tråden jo om Penge til Thailand og ikke om overvægtige personer til Thailand.
Kylling, jeg tror at din kontaktannonce er fejlplaceret.
Der må være et andet sted hvor du kan fortælle om dig selv, din vægt og dit udseende. Held og lykke.
Don
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.