Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya
manden
Nej han er bare skolelære Grin

Payanak
Det kunne ikke rage mig mindre, om han eller andre bruger ironi her paa DTW, selvom det er imod reglerne. Men han har selv vaeret ude med riven, naar jeg har 'overtraadt' selvsamme regel.
Besynderligt er det at han derfor selv 'glemmer' dette.

Grrrr....Angry

GrinGrinGrin

Klovn
Kære venner lad os nu ikke glemme at dette er et seriøst forumGrin

tænk bare på hvor seriøst Pattaya erGrin

nu håber jeg at i kikker lidt på de fine links,og nyder de gode billeder

som er på disse siderWink

er jeg for ironisk?siger jeg undskyld,og drømmer mig væk fra dette sne-helvedeCool

fire måneder så er jeg færdig med at se på billeder,så ser jeg på

noget andet i PattayaGrin

Don
Pattaya…det kan få selv de største tabere, til at føle sig som konger.

Det var ikke ironi, det var en konstatering! Det er jo et seriøst forum Grin

Don
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

Don skrev:

Don

så må vi jo gå ud fra at du bor i Pattaya..Cool

Webmaster
Don skrev:

Don

Ja og farvel til Don.
Jeg synes ellers han havde fået et vink med en vognstang sidst han kom med sine stikpiller. Denne stikpille blev så hans sidste på denne side.
Endnu har jeg ikke set bare ét indlæg fra ham som omhandlede Thailand. Altid kun indlæg fra hans hånd om hvor store tabere alle andre end ham selv er.

Ved desværre ikke hvorfor nogle pædagoger anser sig selv som en slags overmennesker....
Den sidste af slagsen jeg havde en samtale med forløb på denne måde. Jeg hørte inden på resturanten hvor jeg spiste at han skulle med færgen fra Ystad til Rønne næste morgen (i januar måned). Men da havde jeg lige en ½ time før hørt at færgerne den næste morgen var aflyst pga. stormvejr. Det nævnte jeg så til manden.

Men i stedet for at lytte rejste klovnen sig op og grinte højlydt så hele restauranten rigtigt kunne høre ham og råbte op at der sgu' ikke var nogle der skulle fortælle ham noget fordi han var skolelærer.

Håber sgu' klovnen holdte over i Ystad næste morgen.... Og kunne tænke lidt over måden han opførte sig aftenen før.....
Sådan en nar.... Og Don med....
Redigeret af Webmaster d. 23/02-2007 00:57
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Korat
tak webmaster du har gjort dtw en stor tjeneste i dag,må indrømme jeg tænkte åh nej ikke igen da jeg så hans indlæg...
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...

jesperfrb
det er ikke den rigtige tråd at sige det, men tak Kim, don var en provokatør og ikke noget andetSadSad
Ingen reelle oplysninger fra ham kun at nedgøre andre for at hævde sig selv ærgeligt at mennesker er sådanSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

kylling
Jeg er lige kommet hjem fra arbejde,men vil godt sige en stor tak til KIM,
En meget velformuleret DON er ude af siden,det vil ikke ret mange begræde, et overmenneske som ser ned på alle andre som i hans (hjerne) ikke opgive kærligheden eller håbet på den selv om du er tyk,tynd,højre el. venstre håndet, O.S.V.

Et forhold bygger på at give og modtage, om det thai el. dansk er det samme,der må og skal bare være et rimeligt fordeling mellem disse ting.

Ja stort tak til dig Kim, men på en eller anden måde kommer man da til at savne i....... (så har jeg da været flink nuGrin ikke at skrive det jeg tænker om ham) for man kunne da kun grine af ham. Men ok man skal nok lede langt efter sådan nogle nedladne indlæg som han havde så det er i orden at udelukke ham. Men mon ikke han bare laver et andet nick.

Klovn
Der er ikke noget i vejen med Pattaya! mange menesker lever deres daglige liv i badebyen vis ry måske nok ikke er det bedste,men jeg
fandt da en mening med det hele da jeg mødte min koneWink(efter mange
besøg på gogo-bar og natklubber i både soi 2 -6-8-9 samt Walking street)igennem flere år har jeg rejst til Thailand,og har da været mange andre steder i dette dejlige land

Ja jeg fandt min kone på en bar i pattaya så kald mig bare sex-turist
jeg er ligeglad med om folk som Don eller andre bedre meneskerShock
mener om os KONGERGrin jeg har nu været gift i ti år med den samme
pige,hvor mange kan sige det? hun er idag fuldt ud lige så dansk som
dig og mig bare med en anden baggrund,det er ikke det danske pas der gør hende mere Dansk, men hendes tankegang og forståelse for
det Danske samfund.

Vi har idag 2 dejlige børn sammen,og jeg vil ikke bytte for noget i
denne verden! havde jeg ikke besøgt Pattaya dengang var jeg idag
en ensom og meget fattig mand.så til ale jer der sidder derude og
tænker på at tage til Thailand,ta"bare til Pattaya måske bliver du lykkelig!

Med venlig hilsen
Kongen FrankieGrin

kylling
Hej Frankie
Dejligt at høre
MVH Kylling

2182
Jeg kan kun sige: Well don(e) Webmaster !!GrinGrinGrin

Davser Frankie
Ja pattaya er dejligt,jeg nyder selv at tage derned,
og hygge mig,med folk jeg kender. Smile
Og Ja der er både gode og dårlige ting i pattaya
Men man bestemmer selv hvad man vil dernede
bamsen

stoney
Det er som at høre mig selv,man ser og hører hvad man vil i Pattaya,jeg kommer der 2-3 gange om året og besøger et ægtepar,jeg har lært at kende,men det er ikke ensbetydende med at jeg kun har f.... på hjernen,der er mange skønne ting i det område.Jeg vil opfordre folk til at besøge byen,i ser selv at det ikke er det værste sted at opholde sigPfftPfftPfft.

rinpoche
Ja, smag og behag kan man jo som bekendt ikke diskutere.
Jeg bryder mig ikke om pattaya, synes det halter gevaldigt i forhold til snart sagt alle andre strand destinationer i Thailand.
Men hvis nogle synes Pattaya er fed, jamen så fred da være med det. Vi er jo heldigvis alle forskellige.
Hvis ikke, ville vi alle stå og træde hælene af hinanden det samme sted, så godt det samme Wink

pdrhan
frankie skrev:
Der er ikke noget i vejen med Pattaya! mange menesker lever deres daglige liv i badebyen vis ry måske nok ikke er det bedste,men jeg
fandt da en mening med det hele da jeg mødte min koneWink(efter mange
besøg på gogo-bar og natklubber i både soi 2 -6-8-9 samt Walking street)igennem flere år har jeg rejst til Thailand,og har da været mange andre steder i dette dejlige land

Ja jeg fandt min kone på en bar i pattaya så kald mig bare sex-turist
jeg er ligeglad med om folk som Don eller andre bedre meneskerShock
mener om os KONGERGrin jeg har nu været gift i ti år med den samme
pige,hvor mange kan sige det? hun er idag fuldt ud lige så dansk som
dig og mig bare med en anden baggrund,det er ikke det danske pas der gør hende mere Dansk, men hendes tankegang og forståelse for
det Danske samfund.

Vi har idag 2 dejlige børn sammen,og jeg vil ikke bytte for noget i
denne verden! havde jeg ikke besøgt Pattaya dengang var jeg idag
en ensom og meget fattig mand.så til ale jer der sidder derude og
tænker på at tage til Thailand,ta"bare til Pattaya måske bliver du lykkelig!

Med venlig hilsen
Kongen FrankieGrin

Jeg kan kun være enig med dig!
Mødte min thaikone herhjemme - vi har også været gift i 10år nu
og ville for alt i verden ikke undvære dette! har også 2 piger - så drenge - bare "klø" på!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Spring til debat: