Se indlæg|
Lek og Ole`s kamp for et liv sammen. ( langt indlæg )
|
|
| John |
Lagt på d. 19/09-2007 15:36
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
skoge skrev: Webmaster - kontonr. til mig også - tak. ![]() så er der sendt PB til Skoge takker john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/09-2007 15:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Har haft kontakt til min bank.............500,- er i vinkel :-) I FLOK KAN VI LOEFTE
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/09-2007 16:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvor er det dog fantastisk, vi kan sommetider svine hinanden til, men naar det virkligt gaelder, ja saa har vi sq nosser...................hvor er jeg dog glad for det.......LIVET ER SQ SKOENT.......IKKE ?
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 19/09-2007 16:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
guitar thai seafood har pr dato 19.9.2007 overfort 500 kr til ole slap af nu kom til danmark og faa din sag bragt orden enten paa den ene maade eller den anden maade |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/09-2007 16:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jpo skrev: hej webmaster. jeg vil også gerne give lidt til ole. JPO der er en pb send til dih med konto nummer bamsen Redigeret af d. 19/09-2007 16:59 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 19/09-2007 17:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Jeg vil også gerne hjælpe lidt til så den gode mand Ole kan komme hjem og få det bragt iorden, han er jo også selv god til at hjælpe andre her inde hvis der er noget vi ikke ved. Så Kim eller Bamse vil i sende et konto nr til mig. PS. Det er en rigtig gode ide at vi kan hjælpe når det gælder og som Suk skriver kan vi jo nogle gange svine hinanden lidt til i de div debatter.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/09-2007 17:43
|
|
ubon lynge skrev: Jeg vil også gerne hjælpe lidt til så den gode mand Ole kan komme hjem og få det bragt iorden, han er jo også selv god til at hjælpe andre her inde hvis der er noget vi ikke ved. Så Kim eller Bamse vil i sende et konto nr til mig. PS. Det er en rigtig gode ide at vi kan hjælpe når det gælder og som Suk skriver kan vi jo nogle gange svine hinanden lidt til i de div debatter. ![]() Det blev hverken Kim eller Bamse Men jeg håber det er ok det blev mig, så nu har du en PB med konto nr. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 19/09-2007 18:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
for at gøre det nemmer så vi kan sende til KIMS (moder )er herved konto nr XXXXXXXXXX Desværre kylling, det kommer til at foregå pr. PB Redigeret af John d. 19/09-2007 18:49 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/09-2007 19:10
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Suk skrev: Hvor er det dog fantastisk, vi kan sommetider svine hinanden til, men naar det virkligt gaelder, ja saa har vi sq nosser...................hvor er jeg dog glad for det.......LIVET ER SQ SKOENT.......IKKE ? Ja, jeg må også indrømme at jeg er utrolig glad for at se at så mange er villige og parate til at hjælpe en anden person som virkelig står med håret i postkassen. Jeg ved at Ole og Lek er helt vilde over den opbakning som der har været at finde i denne sag, og at de allerede nu ser meget lysere på deres fælles fremtid. Jeg har lige prøvet at tælle sammen hvor meget der er givet tilsagn om indtil videre. Der er tilsagn for kr. 3800,- Målet er at vi får indsamlet kr. 10.000,- til en flybillet til Ole . Får vi skabet lidt ekstra ind, så han også kan få betalt for sin husleje i Thailand mens han er i Danmark så er det helt fint med mig. Som Kylling er inde på i et indlæg så er alle beløb velkommen, det behøves ikke at være 500-sedler, mindre er også en stor hjælp for Ole og Lek. Og som Suk siger "I flok kan vi løfte". Redigeret af d. 22/09-2007 13:08 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 19/09-2007 19:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
er der tale om en en overførsel til thailand eller til konto i dk. eller er der tale om en indsamling til dk konto, for der efter at sende hele det indsamlede beløb til thailand / ole & lek.
Redigeret af quickmouse d. 19/09-2007 19:49 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/09-2007 20:03
|
|
quickmouse skrev: er der tale om en en overførsel til thailand eller til konto i dk. eller er der tale om en indsamling til dk konto, for der efter at sende hele det indsamlede beløb til thailand / ole & lek. Vi prøver at samle sammen på en dansk konto (min), og derefter vil jeg få det sendt til Ole enten via en bank-overførelse eller via f.eks. Forex. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| schultz |
Lagt på d. 19/09-2007 20:07
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Har læst om Ole og Konen's store problemer flere steder... Virkelig en sørgelig historie, vil sige jeg skammer mig over at være dansker mer' og mer'.... Admin/webmester, smid et konto.nr. Vi vil være med til at hjælpe her.![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/09-2007 20:12
|
|
schultz skrev: Har læst om Ole og Konen's store problemer flere steder... Virkelig en sørgelig historie, vil sige jeg skammer mig over at være dansker mer' og mer'.... Admin/webmester, smid et konto.nr. Vi vil være med til at hjælpe her. ![]() Der er sendt en PB til Schultz mange tak john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| schultz |
Lagt på d. 19/09-2007 20:19
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Så er den i vinkel.... har sendt 551 kr.... Konen synes det var et godt tal. Held og Lykke |
|
|
|
| kidloco |
Lagt på d. 19/09-2007 21:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Helt sikkert... Støtter gerneDet er noget lort at sidde i saksen why be like the rest...
when you can be your-self |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/09-2007 22:40
|
|
kidloco skrev: Helt sikkert... Støtter gerneDet er noget lort at sidde i saksen PB sendt :-) Med venlig hilsen
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 19/09-2007 22:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
250 kr herfra i første omgang, skal lige snakke med hjemme styret, konen fortstås. men jeg vil lige sige, jeg har det godt med det. mvh jpo Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 19/09-2007 23:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
var det muligt bare sådanne lidt,at få skrevet om lek og ole på thai, her i tråden- uha-uha bare en tanke. mvh jpo Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 20/09-2007 01:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
jeg er med, send venligst konto #. De bedste tanker Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/09-2007 05:36
|
|
mr tirak skrev: jeg er med, send venligst konto #. De bedste tanker Mr Tirak En PB sendt :-) Med venlig hilsen
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.