Se indlæg
 Udskriv debat
hyggelig bar i pattaya
kan komme afsted fra hamburg den 25 og hjem en måned efter for 6200 (emirats)... fristende...Grin

hvad venter du på? Kunne jeg komme afsted snuppede jeg den sgu, for hold da op januar er godt nok den mest kedelige måned herhjemme. GrinGrin

sank
Jo Jo men De Svenskere sover til langt op af dagen. Så vi formidags mosjonister har ikke nogen mulighed for at få dækket sit væskebehov hos Kenth Sad

sank skrev:
Jo Jo men De Svenskere sover til langt op af dagen. Så vi formidags mosjonister har ikke nogen mulighed for at få dækket sit væskebehov hos Kenth Sad

Hejsan Sank

Ja det kommer jo an på hvor længe du dyrker
den motion GrinGrinGrin

ha det godt derude
bamsen

sank
Smile Ja man skal jo da hjem og have sin morfar. Så runder gerne Cobenhagen Pfft væske skal man jo have Grin

ubon lynge
Formiddags motionister ja ja men nu skal man vel også først hjem af byenGrinGrinGrin

Jeg kan nu bedste lide sådan et lille sted som ikke er overløbet af turister, hvor der næsten kun er thai folket der får en lille en, ikke fordi jeg ikke vil møde andre falang, det vil jeg gerne men de er jo alle vejen i de turist områder syntes det er sjovt at se de steder hvor de ikke kommer så meget, og jeg har da altid fået en god behandling de steder, går som regl sammen med min svoger... Wink
Ubon.

Pibe

ubon lynge skrev:
Formiddags motionister ja ja men nu skal man vel også først hjem af byenGrinGrinGrin

Jeg kan nu bedste lide sådan et lille sted som ikke er overløbet af turister, hvor der næsten kun er thai folket der får en lille en, ikke fordi jeg ikke vil møde andre falang, det vil jeg gerne men de er jo alle vejen i de turist områder syntes det er sjovt at se de steder hvor de ikke kommer så meget, og jeg har da altid fået en god behandling de steder, går som regl sammen med min svoger... Wink

Ja ubon der kan jeg kun give dig ret, et lille sted hvor thaierne også kommer det er bare hyggeligt.

Det er da ikke fordi jeg ikke kommer på farlang barene, det gør jeg bestemt, men jeg prøver at holde mig væk fra de der danske bare hvor der sidder en masse danskere i en ordenlig brandert og tror de kender hele byen og de kun sidder på chr 4 og det vildeste sted de har været er second road.

Spring til debat: