Se indlæg|
tyrkiet expertens, dårlige markedsføring
|
|
|
Lagt på d. 24/02-2008 22:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
2700 eller 2800 kunne jeg ikke lige finde nogle afgange til http://www.tyrkie...perten.dk/ med afgang hver anden mandag: flyver kun om vinteren Kastrup-Bangkok : Periode 2 uger 3 uger 4 uger 5 uger 6 uger 03.03.08 - 03.03.08 Premium Class - 5000 - 7600 - - 03.03.08 - 03.03.08 - 4000 - 6600 - - 17.03.08 - 17.03.08 - 5700 - 6400 - - 17.03.08 - 17.03.08 Premium Class - 6700 - 7200 - - 31.03.08 - 31.03.08 Premium Class - 5200 - - - - 31.03.08 - 31.03.08 - 4200 - - - - 08.12.08 - 08.12.08 - 7000 - - - - 22.12.08 - 22.12.08 - 8000 - - - - 05.01.09 - 05.01.09 - 6800 - - - - 19.01.09 - 19.01.09 - 6800 - - - - 02.02.09 - 02.02.09 - 7200 - - - - 16.02.09 - 16.02.09 - 6800 - - - - 02.03.09 - 02.03.09 - 6900 - - - - 16.03.09 - 16.03.09 - 6200 - - - - 30.03.09 - 30.03.09 - 8000 - - - - personligt ville jeg end ikke overvejde dem. men hvis de afgange lige passer ind i ens kalender, og man evt køber et par dage før, så er det jeg ganske billigt. Redigeret af d. 24/02-2008 22:43 |
|
|
|
| Thai madsen |
Lagt på d. 25/02-2008 02:05
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
Jeg har prøvet at flyve med både thai air og ZooM. Jeg syntes stort set ikke der er den store forskel på at flyve med zoom (Premium class) og Thai air bortset fra prisen, og de søde piger ombord ...Sæderne hos zoom premium er måske oven i købet bedre end Thai. Ville til en hver tid gerne flyve med zoom igen. Venlig Hilsen. Madsen |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 25/02-2008 12:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
jeg kan godt slappe af igen, det kan tyde på at ZooM air ikke er så dårlige, mener der nogen som har erfaring med hvordan de er med tiderne, skal videre fra phuket
Swed
|
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 25/02-2008 15:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Hygge hejsa Tyrkiet Eksperten = måske de sidste års mest udskældte rejsebureau i DK og formentlig det fima med flest rejseklager (men også mange fattige danske rejsende) Startour = måske DK største/bedste rejsebureau (iflg. Mr. Stig Elling) Som 1. gangs turist til Thailand - hvad vælger man så ? Selvfølgelig Startour !!!!! Har jeg fortrudt (Startour) - ved det egentlig ikke - men vores flyvetur til Phuket kunne da matche selv de værste fortællinger om/med Tyrkiet eksperten. Den forklaring som man oftest hører er: du få hvad du betaler for..... Okay - selv Thai air får ind i mellem dårlig anmeldelser og de er da normalt ikke billige......eller ? Det flyver igenne "luften" (den var da god) med forskellige bud på flyselskaber / rejsebureauer - hvem er bedst/hvem er billgst - f.eks. china air, KLM, SAS, Lufthansa, Finair, o.s.v. - men er fidusen vel ikke når vi når bundlinien, at man komer fra A - B på en fornuftig måde. Jeg er da ikke bleg for at udnævne Startour (DK´s største/billigste) som værende Monkeyclass af værste skuffe - Zoom airlines (pt. Tyrkieteksperten´s fly) til at være rimeligt iflg. efterhånden flere "anmeldelser i div. fora. Bottom: Tag afsted og nyd det det egentlig gælder om: ferie/ophold ved familie m.m. - hvad den ene person synes er perfekt er for den anden noget scheisse (betyder l... på tysk) - den ene person betaler mere end den anden - og sådan er det bare. Den perfekte situation er jo, at ALLE har mindst 1m til foranstående sæderyg - Alle har tv/video/radio/ i ryglænet for og får både mad og drikke evt. med i prisen/og eller billigt tilkøb - ALLE kommer frem i god behold og selvfølgelig hjem igen. ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/02-2008 17:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
swed skrev: jeg kan godt slappe af igen, det kan tyde på at ZooM air ikke er så dårlige, mener der nogen som har erfaring med hvordan de er med tiderne, skal videre fra phuket Der er ingen der har erfaringer med din specifikke afrejsedato ![]() Ro på nu, du kommer da videre til Phuket under alle omstændigheder, som de siger i Thailand: Mai dtong Khit maak. Dont worry too much ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 25/02-2008 18:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
For mig er det vigtigste en direkte rute. +- et par tusinde gør ikke den store forskel. Jeg skal bare have overstået flyvetyren så jeg kan nyde det land jeg holder så meget af ![]() Vi har altid taget Thai men har mange gange overvejet singapore airlines, men hver gang er det blevet droppet på grund af mellem landingen. Tyrkiet eksperten har vi overvejet men vi kunne ikke lige overskue deres billetter. Så ud for os som om man kun kunne rejse i 2 uger og det er alt for kort tid, min 3 uger men helst 4-5 så man kan nå at komme HELT ned i thaitempo. Så klarer man bedre et år uden ferie til næste gang
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/02-2008 19:17
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Tror ikke at Tyrkieteksperten er værre end andre rejseselskaber. En del af problemet bunder nok mere i at de store rejseselskaber ikke er særligt glade for at blive underbudt. Og når der så kommer en fodfejl fra Tyrkieteksperten så er bla. Stig Elling meget hurtig til at stille op og pege fingre... Har prøvet at lede på nettet efter en "top 10 klage liste over rejsebureauer" men kan intet finde, det ville være rart hvis man kunne sammenligne klager over de forskellige rejsebureauer. Men fandt dog ud af at rejseankenævnet afviser omkring 50% af klagerne. Har selv rejst med Tyrkieteksperten uden problemer, og gør det gerne igen, hvis ellers tiderne og prisen passer mine behov. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 25/02-2008 22:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
John skrev: Har prøvet at lede på nettet efter en "top 10 klage liste over rejsebureauer" men kan intet finde, det ville være rart hvis man kunne sammenligne klager over de forskellige rejsebureauer. Men fandt dog ud af at rejseankenævnet afviser omkring 50% af klagerne. Bare rolig JOHN.... Din hitliste over elendige rejseudbydere, bliver bragt i Ekstra Bladet minimum 1 gang årligt!!!! MVH FCKdk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| JCL |
Lagt på d. 28/02-2008 16:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Sidste gang fløj jeg med Finnair, og var ganske godt tilfreds, det der lokkede mest var den korte ventetid i Helsinki. Og prisen var heller ikke at foragte, i Juli måned. Og så falder de vist heller ikke så meget ned, som visse andre ![]() |
|
|
|
| LILLETHIP |
Lagt på d. 09/11-2009 14:39
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Hej Jeg er Hussum i nye klæder.....(mistet mit password)Jeg vil bare gerne afslutte denne her historie omkring Tyrkieteksperten, og den måde de behandlede os på, da vil skulle til Phuket. Vi klagede til rejseankeklagenævnet...og.....for ca½ år siden afsluttede sagen.......................til............vores fordel. Tyrkieteksperten skulle betale os 4500kr tilbage, hvilket de osse har gjort. Vi vil ALDRIG mere rejse til Tyrkieteksperten. Mange hilsner LILLETIP (hussum) der igen i år taget til Thailand for at holde jul....men denne gang rejser vi med SAS |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 09/11-2009 14:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Gratulerer! T.E. er et skod-selskab som sikkert ejes af en eller anden Tyrkisk mafia... Jeg har rejst med dem til Tyrkiet, og har aldrig i mit livs skabte dage observeret mere snyd, plat og svindel end på det grimme og pinkfarvede T.E. ejede hotel jeg boede på i Alanya aka Analya! JD |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/11-2009 17:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg har fløjet med Tyrkiet "Eksperten" 1 gang, og det gør jeg aldrig mere. Turen var til Bkk fra Bill , en 2 ugers ferie. Alt på både ud og hjemrejse var en kæmpemæssig katastrofe, alllt gik galt .. 1) flyet i bill var forsinket 2,5 time 2) vi mellemlandede i Pakistan ( det skulle ellers være en direkte rute...)og her ventede vi i 3,5 time på at komme videre...uden vand el drikke mm ikke før folk brokkede sig meget...specielt en mor til et lille barn som iøvrigt også var meget utryk over de bevæbnede vagter der gik rundt udenfor ved flyet... 3) ankomst alt for sent i bkk, så jeg mistede mit forudbestilte hotel da de havde lejet det ud til andre da jeg ik mødte op...så ud at finde nyt...hov glemte at fortælle at vores kufferter i bkk lufthavn var væk og vi ventede 2 timer på at de fandt dem.... ![]() 4) hjemrejse gså forsinket 3 timer ( flyet kunne ik starte op...en lille thaimand kom med en gammel værktøjskasse og skrugede ved turbinerne mm og flyet kom langt om længe igang( meget utrygt)og mellemlanding igen, og flere timer for sent hjem til billund....klokken var nu ca midnat, og lufthavnsbussen som vi skulle have været med nåede vi selvfølgelig ikke...og der gik ik flere før om morgenen en mand og hans kone der skulle videre til kbh flippede helt ud og ville have hotel el taxi, men Tyrkiet "Eksperten" sagde de ik havde ansvaret mm, til sidst truede "eksperten" med politi overfor kbh manden hvis han ik dæmpede sig.....enden på det hele blev at jeg tog en taxi til vejle hvorfra jeg fik nattog til århus,( taxi 400,-) som jeg ikke kunne få refunderet af selvskabet...Billeten kostede 3700,- og var bare en flybillet, men jeg rejser ALDRIG med dem igen. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/11-2009 19:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Efter den historie blev jeg sgu vaccineret godt og grundigt i forhold til at købe en rejse hos dem Godt at der bliver delt sådanne erfaringer soi7 skrev: Jeg har fløjet med Tyrkiet "Eksperten" 1 gang, og det gør jeg aldrig mere. Turen var til Bkk fra Bill , en 2 ugers ferie. Alt på både ud og hjemrejse var en kæmpemæssig katastrofe, alllt gik galt .. 1) flyet i bill var forsinket 2,5 time 2) vi mellemlandede i Pakistan ( det skulle ellers være en direkte rute...)og her ventede vi i 3,5 time på at komme videre...uden vand el drikke mm ikke før folk brokkede sig meget...specielt en mor til et lille barn som iøvrigt også var meget utryk over de bevæbnede vagter der gik rundt udenfor ved flyet... 3) ankomst alt for sent i bkk, så jeg mistede mit forudbestilte hotel da de havde lejet det ud til andre da jeg ik mødte op...så ud at finde nyt...hov glemte at fortælle at vores kufferter i bkk lufthavn var væk og vi ventede 2 timer på at de fandt dem.... ![]() 4) hjemrejse gså forsinket 3 timer ( flyet kunne ik starte op...en lille thaimand kom med en gammel værktøjskasse og skrugede ved turbinerne mm og flyet kom langt om længe igang( meget utrygt)og mellemlanding igen, og flere timer for sent hjem til billund....klokken var nu ca midnat, og lufthavnsbussen som vi skulle have været med nåede vi selvfølgelig ikke...og der gik ik flere før om morgenen en mand og hans kone der skulle videre til kbh flippede helt ud og ville have hotel el taxi, men Tyrkiet "Eksperten" sagde de ik havde ansvaret mm, til sidst truede "eksperten" med politi overfor kbh manden hvis han ik dæmpede sig.....enden på det hele blev at jeg tog en taxi til vejle hvorfra jeg fik nattog til århus,( taxi 400,-) som jeg ikke kunne få refunderet af selvskabet...Billeten kostede 3700,- og var bare en flybillet, men jeg rejser ALDRIG med dem igen. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 10/11-2009 02:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Husk nu, der er forskel på Tyrkiet Eksp/Dk og Tyrkisk airlines. Jeg rejste for et par år siden TE og vi måtte nødlande i Bkk efter kort flyvning. Motor brændt sammen. Men vi fik da et par nætter på et godt hotel i BKK på flyselskabets regning. Der var selvfølgelig ingen megen information, og folk var dælme sure, så sure, at de gik til tv lorry, men det syntes jeg/vi var lidt overdrevet. Husk på, at til dumpingpriser kan ikke forventes meget service. Jeg har rejst med TEKSP nogle gange, men nu er det slut, ene alene af den grund: Vi er aldrig kommet ud og hjem inden for en rimelig tid. God dag Steen |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 10/11-2009 08:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Ja, der er åbenbart stor forskel--har aldrig prövet Tyrkiet Ekspressen, og tror heller ikke jeg skal pröve, efter hvad man kan läse her. Er derimod lige kommet hjem efter en tur med Tyrkisk Airlines, og de er helt OK--og når man betaler 3.700kr for billetten, kan jeg saktens sidde i Istanbul et par timer og läse en bog--god timelön. Ingolf |
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 10/11-2009 11:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
har været i patong 3 gange med tyrkieteksperten, der var ikke noget at komme efter til den pris som jeg betalte, lidt nærrig med mad og drikke men prisen var også i bund |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












...Sæderne hos zoom premium er måske oven i købet bedre end Thai. 







en mand og hans kone der skulle videre til kbh flippede helt ud og ville have hotel el taxi, men Tyrkiet "Eksperten" sagde de ik havde ansvaret mm, til sidst truede "eksperten" med politi overfor kbh manden hvis han ik dæmpede sig.....enden på det hele blev at jeg tog en taxi til vejle hvorfra jeg fik nattog til århus,( taxi 400,-) som jeg ikke kunne få refunderet af selvskabet...