Se indlæg|
En af leve med
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 28/12-2007 01:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
loc du er nu ikke helt ferdig med at rense din side jeg kan finde 5 sider hvor du har enten har pussy eller girl eller sex til salg ja saa gar (thailand king) er til salg hvad ( thailand king )saa er hved jeg ikke men det gor du nok nu har jeg ikke saa meget forstand paa hjemmesider men en ting hved jeg alle disse megatraks (ord) har intet med din side at gore du burte jo ok lave nogle nye ord der beskriver din sides indhold |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 28/12-2007 07:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
Locturian skrev: h skrev: Rolig rolig ikke drille Loc han indrømmer jo selv at han er så vattet at han ikke står ved sine egne synspunkter Jeg forbeholder mig retten til at ændre mine synspunkter fra indlæg til indlæg Hov, så stopper de personlige angreb lige her. Debater sagligt, eller find dig et andet sted at debatere. Var da en latterlig kommentar at komme med. Nu er det for det første ikke dig lille loc der bestemmer hvor jeg debattere og nu du nævner saglig debat så er det da i min verden et sted hvor man står ved sine synspunkter og ikke skifter dem på forgodtbefindene, hvis man altså vil tages seriøst. |
|
|
|
| canis lupus |
Lagt på d. 28/12-2007 15:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Hold da helt kæft hvor er der mange debatter herinde, der ret hurtig ender ud i noget der ligger på nivau med "min er større end din" |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 28/12-2007 16:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
yindee skrev: loc du er nu ikke helt ferdig med at rense din side jeg kan finde 5 sider hvor du har enten har pussy eller girl eller sex til salg ja saa gar (thailand king) er til salg hvad ( thailand king )saa er hved jeg ikke men det gor du nok nu har jeg ikke saa meget forstand paa hjemmesider men en ting hved jeg alle disse megatraks (ord) har intet med din side at gore du burte jo ok lave nogle nye ord der beskriver din sides indhold Jeg tager din kritik til mig, og vil gennemgå alle siderne snart, for at se om der er flere der burde slettes. Tak
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 28/12-2007 16:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
h skrev: Locturian skrev: h skrev: Rolig rolig ikke drille Loc han indrømmer jo selv at han er så vattet at han ikke står ved sine egne synspunkter Jeg forbeholder mig retten til at ændre mine synspunkter fra indlæg til indlæg Hov, så stopper de personlige angreb lige her. Debater sagligt, eller find dig et andet sted at debatere. Var da en latterlig kommentar at komme med. Nu er det for det første ikke dig lille loc der bestemmer hvor jeg debattere og nu du nævner saglig debat så er det da i min verden et sted hvor man står ved sine synspunkter og ikke skifter dem på forgodtbefindene, hvis man altså vil tages seriøst. Yes yes - Har du det bedre med dig selv nu? Er du større fordi du sviner mig? Godt så Er glad til at jeg har været med til at forbedre dit selvværd...
|
|
|
|
| h |
Lagt på d. 28/12-2007 16:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
Jeg har det super hver dag Loc. Om jeg er større eller mindre end dig er nu ikke det jeg går så højt op i. Og mine meninger dem siger jeg fordi jeg mener dem og står ved dem. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 28/12-2007 16:35
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Steen_Thailand skrev: hej jeg er en mand der bor her i thaliand der vil geren har en at leve med en god pige der vil vaere naesten alt for mig og ikke kun taenkker paa penge for dem er der nok af her i th saa hvis der skulle vaere noge der kan hjaelpe mig saa skrive til mig paa min hotmail som er ![]() ![]() En bruger stiller et spørgsmål, der er 46 indlæg, under 10 svar har med spørgsmålet at gøre. ![]() Jeg håber du har fået svar på dit spørgsmål Steen_Thailand Prøv nu at holde debatten på sporet Admin Redigeret af John d. 28/12-2007 16:37 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 28/12-2007 16:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
canis lupus skrev: Hold da helt kæft hvor er der mange debatter herinde, der ret hurtig ender ud i noget der ligger på nivau med "min er større end din" Ja der har du virkeligt ret. ![]() Og man fatter det jo ikke helt men sådan er vi jo forskellige. nogen kan vist li det sådan, ![]() bamsen |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 28/12-2007 17:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Ja jeg er heller ikke i tvivl om at nogen bevidst søger konflikter herinde. Man kan hurtigt se hvem disse personer er. Håber såmænd bare at det bliver bedre i det nye år og at Steen_Thailand finder sig en at leve lykkeligt med et eller andet sted i Thailand. Godt Nytår til alle på dtw. ![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 28/12-2007 21:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Ja det er ved og være lidt træls man ikke kan holde debatten, også er det steen_Thailands første indlæg,håber da ikke han er blevet skræmt væk, jeg tror efterhånden bimmelim har ret at nogle bevidst søger konflikter![]() Godt Nytår til alle her.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















