Se indlæg
 Udskriv debat
Stor fiasko for dansk politi i Thailand
helge
hej Bent. Jeg ved ikke hvad du er for en faetter,men at du er en polemiker,kvaerulant, og garaneret interessant,hvis man kan holde dig ud,er vist uden for al diskussion. Imidlertid er du noget doven. Kan du ikke lige bruge din lup til at laese dine indlaeg igennem.Normalt er jeg ligeglad,om der er stavefejl,men denne her kan jeg ikke,med min bedste vilje greje; dprligtr; Ps Haaber at det er rigtigt stavet. mvh helge
 
Bent Jensen
Til huratho:

Mordet var beskrevet i alle DKs aviser og TV
Opklaringen blev først opklaret da det dansk politi kom få dage efter


Ja, men blev sagn opklaret af det thailandske eller det danske politi? Det er det, der interesserer mig. Det motiv, der blev angivet for mordet var helt thailandsk. Det var uoverensstemmelser med den thailandske samleverske. Det havde ikke noget med Dabnmark at gøre. Ifølge B.T. havde det thailandske politi lige i starten en formodning om, at motivet lå i lyssky forretningr i Danmark. Der har ikke i B.T. stået det fjerneste om, at det danske politi vr indblandet i sagens opklaring. Hvis du kan give et link til artikler, hvor det står, vil jeg meget gerne se dem.

Det er sjovt, at en dansk avis fik det til, at offeret var ejer af et slagteri og forretningsmand, når han i i virkeligheden var slagteriarbejder.

Jeg vil godt tro, at dansk politi benyttede chancen til at få en gratisrejse til Thailand, men jeg savner noget, der viser, at dansk politi opklarede noget som helst i forbindelse med sagen..

Bent Jensen
 
huratho
Hej Bent J
Nu har jeg sat mig i forbindelse med een jeg kender meget godt fra det danske politi. Så får vi nok hans rigtige navn. Konen til Basse havde overfor det thailandske politi sagt at hun var, på drabs-tidspunket, hos noget fam. ca. 200 km. fra Pattaya. Da det danske politi ankom fandt man, via øgenvidner udaf at konen var på åstedet mindre end 5 min. efter hændelsen. Det havde det thailandske politi overhoved ikke bemærket.
Når jeg har Basses rigtige navn vil jeg vende tilbage.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
Bent Jensen
Til Helge:

hej Bent. Jeg ved ikke hvad du er for en faetter,


Jeg er fra jernindustrien og holder meget af mit fag, men jeg har i de senere år beskæftiget mig med at oversætte i forskellige sprogkombinationer.

Imidlertid er du noget doven. Kan du ikke lige bruge din lup til at laese dine indlaeg igennem


Jo, jeg har lige fundet den frem. Gider du ikke slå over til dansk skrift, når du skriver dansk? Du ved, vi har nogle “danske” bogstaver sidst i vort alfabet. Desuden har vi en regel om, at spørgsmål skal afsluttes med spørgsmålstegn, og normalt laver vi ophold efter komma i teksten. Hvad betyder ”garaneret interessant” hos dig?

Normalt er jeg ligeglad,om der er stavefejl,men denne her kan jeg ikke,med min bedste vilje greje; dprligtr;


Jeg tror, der skulle have stået dårligt.

Med venlig hilsen
Bent Jensen
 
Webmaster
Skal vi i henhold til reglementet ikke lige prøve at komme tilbage til trådens oprindelig indlæg ?

§7 - Hold dig til temaet i tråden.
Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
helge
hej bent. ja,jeg skriver med smaat til dig. takker for svaret. det var faktisk som forventet. du bliver ikke generet mere herfra. helge
 
Spring til debat: