Se indlæg|
Stor fiasko for dansk politi i Thailand
|
|
| helge |
Lagt på d. 02/01-2008 14:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
hej Bent. Jeg ved ikke hvad du er for en faetter,men at du er en polemiker,kvaerulant, og garaneret interessant,hvis man kan holde dig ud,er vist uden for al diskussion. Imidlertid er du noget doven. Kan du ikke lige bruge din lup til at laese dine indlaeg igennem.Normalt er jeg ligeglad,om der er stavefejl,men denne her kan jeg ikke,med min bedste vilje greje; dprligtr; Ps Haaber at det er rigtigt stavet. mvh helge |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 03/01-2008 09:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Til huratho: Mordet var beskrevet i alle DKs aviser og TV Opklaringen blev først opklaret da det dansk politi kom få dage efter Ja, men blev sagn opklaret af det thailandske eller det danske politi? Det er det, der interesserer mig. Det motiv, der blev angivet for mordet var helt thailandsk. Det var uoverensstemmelser med den thailandske samleverske. Det havde ikke noget med Dabnmark at gøre. Ifølge B.T. havde det thailandske politi lige i starten en formodning om, at motivet lå i lyssky forretningr i Danmark. Der har ikke i B.T. stået det fjerneste om, at det danske politi vr indblandet i sagens opklaring. Hvis du kan give et link til artikler, hvor det står, vil jeg meget gerne se dem. Det er sjovt, at en dansk avis fik det til, at offeret var ejer af et slagteri og forretningsmand, når han i i virkeligheden var slagteriarbejder. Jeg vil godt tro, at dansk politi benyttede chancen til at få en gratisrejse til Thailand, men jeg savner noget, der viser, at dansk politi opklarede noget som helst i forbindelse med sagen.. Bent Jensen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 03/01-2008 09:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Bent J Nu har jeg sat mig i forbindelse med een jeg kender meget godt fra det danske politi. Så får vi nok hans rigtige navn. Konen til Basse havde overfor det thailandske politi sagt at hun var, på drabs-tidspunket, hos noget fam. ca. 200 km. fra Pattaya. Da det danske politi ankom fandt man, via øgenvidner udaf at konen var på åstedet mindre end 5 min. efter hændelsen. Det havde det thailandske politi overhoved ikke bemærket. Når jeg har Basses rigtige navn vil jeg vende tilbage. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 03/01-2008 10:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Til Helge: hej Bent. Jeg ved ikke hvad du er for en faetter, Jeg er fra jernindustrien og holder meget af mit fag, men jeg har i de senere år beskæftiget mig med at oversætte i forskellige sprogkombinationer. Imidlertid er du noget doven. Kan du ikke lige bruge din lup til at laese dine indlaeg igennem Jo, jeg har lige fundet den frem. Gider du ikke slå over til dansk skrift, når du skriver dansk? Du ved, vi har nogle “danske” bogstaver sidst i vort alfabet. Desuden har vi en regel om, at spørgsmål skal afsluttes med spørgsmålstegn, og normalt laver vi ophold efter komma i teksten. Hvad betyder ”garaneret interessant” hos dig? Normalt er jeg ligeglad,om der er stavefejl,men denne her kan jeg ikke,med min bedste vilje greje; dprligtr; Jeg tror, der skulle have stået dårligt. Med venlig hilsen Bent Jensen |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/01-2008 10:16
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Skal vi i henhold til reglementet ikke lige prøve at komme tilbage til trådens oprindelig indlæg ? §7 - Hold dig til temaet i tråden. Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 03/01-2008 14:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
hej bent. ja,jeg skriver med smaat til dig. takker for svaret. det var faktisk som forventet. du bliver ikke generet mere herfra. helge |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














