Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
henrikr skrev:
for mig at se er begge sider lige gode til at kaste mudder
men det var da en god ide at de der så ofte beder om en ordentlig debat selv starter med at efterleve det
I kunne jo evt. selv starte med egen opfølgning, af jeres opfordring til øvrigheden.
henrikr skrev:
men det var da en god ide at de der så ofte beder om en ordentlig debat selv starter med at efterleve det
I kunne jo evt. selv starte med egen opfølgning, af jeres opfordring til øvrigheden.
M.v.h.
Brandt
nu har jeg ikke opfordret til det jeg har ingen problemer som visse andre at der findes folk med en anden mening end mig selv
jeg gider bare ikke beskæftige mig med folk som ole der gang på gang opforder til ordentlig debat for så at fremprovokere end en anden ligegyldig debat eller fortsætte en eksisterene debat
så mit bidrag til en ordentlig debat må være at ignorere ole og dermed ikke hjælpe ham i hans mission med at ødelægge dansk-thai
henrikr skrev:
M.v.h.
Brandt
nu har jeg ikke opfordret til det jeg har ingen problemer som visse andre at der findes folk med en anden mening end mig selv
jeg gider bare ikke beskæftige mig med folk som ole der gang på gang opforder til ordentlig debat for så at fremprovokere end en anden ligegyldig debat eller fortsætte en eksisterene debat
så mit bidrag til en ordentlig debat må være at ignorere ole og dermed ikke hjælpe ham i hans mission med at ødelægge dansk-thai
Alt er jo som bekendt relativt !.......
[color=blue]Man har vel lov til at have divergerende meninger....eller er det nu også under censur ????
M.v.h.