Se indlæg
 Udskriv debat
Jo! Der er meget negativ omtale om Thai!
Brandt
henrikr skrev:
for mig at se er begge sider lige gode til at kaste mudder
men det var da en god ide at de der så ofte beder om en ordentlig debat selv starter med at efterleve det


I kunne jo evt. selv starte med egen opfølgning, af jeres opfordring til øvrigheden.Cool

M.v.h.

Brandt

Redigeret af Brandt d. 18/02-2005 20:29
ไฮกี้ เจแบนร์
 
surin999
Brandt skrev:
henrikr skrev:
for mig at se er begge sider lige gode til at kaste mudder
men det var da en god ide at de der så ofte beder om en ordentlig debat selv starter med at efterleve det


I kunne jo evt. selv starte med egen opfølgning, af jeres opfordring til øvrigheden.Cool

M.v.h.

Brandt


nu har jeg ikke opfordret til det jeg har ingen problemer som visse andre at der findes folk med en anden mening end mig selv
jeg gider bare ikke beskæftige mig med folk som ole der gang på gang opforder til ordentlig debat for så at fremprovokere end en anden ligegyldig debat eller fortsætte en eksisterene debat
så mit bidrag til en ordentlig debat må være at ignorere ole og dermed ikke hjælpe ham i hans mission med at ødelægge dansk-thai
Surin er død længe leve Surin999
 
Brandt
surin999 skrev:
Brandt skrev:
henrikr skrev:
for mig at se er begge sider lige gode til at kaste mudder
men det var da en god ide at de der så ofte beder om en ordentlig debat selv starter med at efterleve det


I kunne jo evt. selv starte med egen opfølgning, af jeres opfordring til øvrigheden.Cool

M.v.h.

Brandt


nu har jeg ikke opfordret til det jeg har ingen problemer som visse andre at der findes folk med en anden mening end mig selv
jeg gider bare ikke beskæftige mig med folk som ole der gang på gang opforder til ordentlig debat for så at fremprovokere end en anden ligegyldig debat eller fortsætte en eksisterene debat
så mit bidrag til en ordentlig debat må være at ignorere ole og dermed ikke hjælpe ham i hans mission med at ødelægge dansk-thai


Alt er jo som bekendt relativt !.......Cool

[color=blue]Man har vel lov til at have divergerende meninger....eller er det nu også under censur ????

M.v.h.

Brandt[/color]
ไฮกี้ เจแบนร์
 
surin999
ja hvis ikke vi havde hver vores mening så var der jo intet at debattereGrin
Surin er død længe leve Surin999
 
Spring til debat: