Se indlæg
 Udskriv debat
Skovturen i Dyrehaven
MortenDue
Vi kommer alle 4 d. 30.
Medbringer en kæmpe madkurv.... nok er Dar forslugen, men han får nok brug for lidt assistance??????

Phop Kan,
On, Dar, Eiang og Morten

www.mjdue.dk
Davs Swed

Ja uanset den afstemning så er vi der d.30
det var den dag som blev sat til skovturen af mig
og så nogle andre som kun kunne den dag.

bamsen

nutte
Hej Bamse Kommer den 30/8 hvis det ikke regner det skal nok blive hyggeligt håber der kommer mange Smile

http://Haibjørnsvej 49
Jamen bamse gu må gerne drille nutte for mig oz bare gi ham et spark bagi så han rør sig lidt, PfftPfft

for at være flink ved bamsen stemte jeg på den 30/8 har dog desværre ikke mulighed for at komme nogle af dagene, men god turGrin

jsh71 skrev:
Jamen bamse gu må gerne drille nutte for mig oz bare gi ham et spark bagi så han rør sig lidt, PfftPfft

Davs
Næææææ du den får du mig ikke lokket på,
at sparke nutte bagi,så skal jeg losse kørestolen,
eller hans knallert.
så går det ud over min stakkels fodGrin
Og hvis jeg sparker nutte, så er det jo ikke sikkert jeg får en cola zero af ham.Grin

bamsen
Redigeret af d. 28/07-2008 11:55

swed
jeg kommer d 30/8 med madkurv og hele, colaen kan bamsen fåSmile
Swed

Så fik jeg snakket med konen om det. og hun glæder sig Smile det bliver hendes første rigtige skovtur Smile
Så håber jeg bare på vejret er med os!

hmmmm underligt nu er det her igen men der mangler åbenbart et indlæg

ben
JSH; kan du huske noget fra det manglende indlaeg? Gaar ud fra at det var fra Bamsen? Forklarede det hans pludselige afstaaelse fra denne OG alle fremtidige skovture?

Bamse; folket oensker et svar! Smile

ben skrev:
JSH; kan du huske noget fra det manglende indlaeg? Gaar ud fra at det var fra Bamsen? Forklarede det hans pludselige afstaaelse fra denne OG alle fremtidige skovture?

Bamse; folket oensker et svar! Smile

Hejsa Ben

Nej jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad der stod, men det var hele tråden der var blevet væk, men den er kommet tilbage igen bare uden bamses indlæg.

Ja der foregår et eller andet vi andre dødelige ikke skal vide, det der vist ingen tvivl om. Men det kunne da være rart hvis vi kunne få noget at vide for når man spørger om noget får man ingen svar.

ben
Jamen - eneste LOGISKE grund er jo at Bamsen pludselig foelte sig truet og derved tabte al lyst til baade denne og ALLE FREMTIDIGE SKOVTURE!

Var det blot denne gang kunne det jo vaere alt muligt andet der kom i vejen.

Jeg ved ikke om jeg gider hjaelpe mere paa DTW hvis saadan noget foregaar her. Faar jo ingen loen....

Skaal!

Frankie-boy
Er der noget jeg har "overset" er "skovturen" den 23 eller den 30....?Shock
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

goldwing
Frankie-boy skrev:

Ja du har overset den er afsluttet

Grin

swed
blev skovturen til noget?
Swed

Frankie-boy
"Goldwing" ved åbenbart noget vi andre ikke ved Grin syntes bare at det skulle være denne eller næste weekend, men den har ikke været "annonceret" på DTW.....?
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

goldwing
Frankie-boy skrev:
"Goldwing" ved åbenbart noget vi andre ikke ved Grin syntes bare at det skulle være denne eller næste weekend, men den har ikke været "annonceret" på DTW.....?

Nej jeg ved ikke noget andre ikke ved.... sorry

Men jeg kunne forestille mig at den er blevet aflyst fordi der skete nogle ..... ja misforståelser tror jeg, og hvis du læser hele tråden igennem finder du selv ud af det.

Men måske der kommer folk ved den røde port d. 30.08?..... uden det er annonceret yderligere her på DTW er en mulighed, men jeg ved ikke.

Balladen endte jo med at administrationen blev nedlagt, som du også kan læse på forsiden.

Men hvis nogle mødes ønskes de en god dag.

Shock

Frankie-boy
Hej "Goldwing" nu har jeg læst hele tråden, og der mangler jo noget Cool
men vi kommer den 30, hvis der ellers er nogle som melder ud med at de kommer, du kommer vel ikke helt fra Ålborg....? så skriv lige om i kommer/kommer ikke....?Grin
Hilsen Frankie-boy.

"Do it my way"

manse
Håber i får en positiv skovtur, for med alt denne ballade som ingen ved en dyt om, ja så kan den da kun blive hyggelig, for dem der møder op.

Livet er ikke det værste man har, så mød op med et positivt sind, og succes er hjemme. Håber i alle må hygge jer.

Jeg er bare misundelig.

John
goldwing skrev:
Frankie-boy skrev:

Ja du har overset den er afsluttet

Grin

Goldwing hvad er det for noget vås?

NEJ skovturen er ikke afsluttet.

Det er næste lørdag den 30, Vi mødes ved Klampenborgporten kl. 12.

Håber bare at det ikke bliver samme vejr som idag Wink
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: