Se indlæg|
Nong khai...
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/06-2008 12:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
quickmouse skrev: Suk skrev: ![]() Den roerte paa sig, dejligt med alle disse skabninger... ![]() Fra genboens have, efter lidt oel, er man vel lidt kaad.. ![]() der er da vist ikke meget liv i det lille pus eller hva´ ? QM, Du mente nok :<< der er da vist ikke MERE liv ...........>> efter at SUK har klemt dens hovedet. ![]() SUK, Så bliver statuerne nok aldrig færdige.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/06-2008 14:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Den ene statue er faerdig, om den anden bliver det, der gaar nok lang tid. Nu var det jo ikke mig der slog slangen ihjel, myrder sjaeldent noget der er stoerre end en flue...... Her har du morderen..........og det var ogsaa hende der spiste den..
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/06-2008 14:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Arrangerer de stadig dinner cruise på floden, Suk? Jeg har flere gange været på en sådan. Båden afgår kl. 17.00 mener jeg at kunne huske fra en pier lige ved bag ved et af templerne nede ved floden (Wat Hai Sok) Den sejler adstadigt herfra op til broen og tilbage igen. Man kan selvfølgelig bestille mad og drikke ombord. Kanon-hyggelig tur i solnedgangen. mvh rinpoche |
|
|
|
| Rayong Info |
Lagt på d. 10/06-2008 15:55
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej Rinpoche Mut Mee Guesthouse i Nong Khai har en baad: Nagarina Riverboat der sejler ture paa Maekong, med og uden spisning. http://www.mutmee... Med venlig hilsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/06-2008 10:29
|
|
Rayong Info. Super link du kom med der, tak for det...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/06-2008 18:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[/quote] Hvad så aaby mødte du nogen af klikekongerne, og fik du påstandene omkring blokader bekræftet?[/quote] Hvis vi en dag mødes, skal jeg fortælle dig et par eventyr. Den med klikerne og blokade af restauranter er god nok. Desværre. Men... Indrømmet, Danish Bakery, kørt af en svensker, er svær at slå af pinden. Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til. Og som en var lidt inde på, man går ikke end et sted, hvor der er tomt, hvorfor skulle man det. Hos bageren er man oftest sikker på at møde folk. det fik jeg også bekræftet, da jeg var der i forrige uge, fik en sank med en gammel bekendt, hos bageren, og fortsatte så videre mod Vientiane. Nong Khai er Ok, vis man er i et forhold. Hvis man er alene, og er afhængig af selskab, er Nong Khai for lille, specielt hvis en af klikerne ... osv. osv. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 22/06-2008 20:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Suk skrev: Det gamle Copenhagen inn, som kom til at hedde Lucca overlevede jo desvaerre ikke, Fandt tilfäldigvis den her på nettet, men den er måske gammel! http://www.udonre.../30061.asp Ingolf Redigeret af ingolf d. 22/06-2008 20:43 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 26/06-2008 11:29
|
|
Ang. kliker, jeg vil nu hellere kalde det at venner moedes over en kop oel og hyggelig snak osv. Naa men det jeg ville sige var : En bar her i byen har ikke saa meget at lave for tiden, da mange af de fastboende er taget paa ferie i deres hjemland, hva' goer bar'en saa, jo de fyre den bedste servitrice og " GLEMMER " at gi' hende fjorten dages loen........Er bange for at bar'en har skudt sig selv i foden naar de fastboende kommer tilbage... Tror i saadan et tilfaelde at mange vil finde et andet sted, hvor personalet bli'r behandlet ordentligt... Iooo THB er jo ogsaa en slags penge, ja det er en fjorten dags loen paa bar'en....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 26/06-2008 11:34 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/07-2008 19:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
aaby skrev: lucca skrev: ja lucca er lukket.. meget ked af det... men der var ikke meget support.. Haaber der kommer noget andet godt i byen der har support Hej Lucca... Hvad mon du mener med mangel på support? Blev du udsat for boycut eller lignende. Hvis jeg siger kliker, at der er klikeledere, som med et nik kan udstøde en dansker eller en restaurant fra fællesskabet, hvad siger du så? Kliker, for os som endnu ikke har boet i NK, er det det vi får at høre. Kliker mellem danskere, totalt boycut af restauranter, osv. Er jeg helt gak, eller er mine infos helt hen i vejret? Hej. John har i dag hevet dette gamle indlæg frem, i en anden tråd. Jeg sender det lige igen, for at vise, at jeg aldrig har sagt at der fandtes kliker, men at det var hvad folk har fortalt mig. Det samme med kliker som beslutter at boycotte restauranter. Det er hvad jeg har hørt. Og det spurgte jeg til. Spurgte, gentager jeg lige. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/07-2008 20:09
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
John skrev: Hvad så aaby mødte du nogen af klikekongerne, og fik du påstandene omkring blokader bekræftet? aaby skrev: Hvis vi en dag mødes, skal jeg fortælle dig et par eventyr. Den med klikerne og blokade af restauranter er god nok. Desværre. Men... Indrømmet, Danish Bakery, kørt af en svensker, er svær at slå af pinden. Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til. Og som en var lidt inde på, man går ikke end et sted, hvor der er tomt, hvorfor skulle man det. Hos bageren er man oftest sikker på at møde folk. det fik jeg også bekræftet, da jeg var der i forrige uge, fik en sank med en gammel bekendt, hos bageren, og fortsatte så videre mod Vientiane. Nong Khai er Ok, vis man er i et forhold. Hvis man er alene, og er afhængig af selskab, er Nong Khai for lille, specielt hvis en af klikerne ... osv. osv. Hmmm hvad er det med blå skrift så? Redigeret af John d. 15/07-2008 20:41 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.