Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor er Bent Jensen?
ikke noget med kort fra min side. bare viser hvilken troværdighed du har fremover fra min side eddie, specielt når du omtaler manden som din
min allerbedste ven

bangkoknielsen
Nu startede jeg denne tråd om eftersøgning af Bent og henvendte mig til ambassaden, da ingen andre, hverken her eller på den anden "thai-side" kunne fortælle noget...
Ambassaden oplyste klart og tydeligt, at Bent var rejst hjem til DK, så derfra kunne man ikke hjælpe videre...
Nu pludseligt optræder "Bent Jensen" igen på ThaiForum, men absolut ikke i den skriveform jeg kender Bent fra - og forsøger man telefonisk kontakt, meddeles der mig, at nummeret ikke eksisterer - Undskyld, men hvad fanden foregår der..?
Er der nogen der har haft direkte kontakt, telefonisk, med Bent siden hans "forsvinden", så vil jeg gerne vide det - og uden tvivl mange andre - for nu breder mystikken sig...
Redigeret af bangkoknielsen d. 26/09-2008 16:53

rinpoche
sender dig en pb nielsen.

pylle
Hvad er dette her dog for noget. Jeg håber så sandelig ikke han selv er på denne tråd, for magen til plat har jeg trods alt aldrig været ude for. Tag jer dog sammen. Jeg er ny men når man læser noget som dette, ja så må man da håbe, at der er mange af disse her på denne tråd, der vil grave et stort hul. Jensen jeg håber du stadig er i live, så du kan se og konstatere, at simple folk skændes om dig, fy pokker siger jeg bare.

Jeg tænker også på en anden tråd, om en der ikke engang er ordblind, men som tager gas på hele borgermusikken, fordi han kone har givet ham et stykke legetøj i form af en ung et eller andet.

Interessen har været stor. for noget så ligegyldigt, så det må jo være intelligensen på denne side.

Jeg vil sige tak for mit første besøg her på siden, ja det bliver måske også det sidste. I burde skamme jer.

Anonym Bruger
rinpoche skrev:

Js det med at sende pb til andre om ham jensen det skal da nok være med til at skabe rygter.
Det er sikkert rinpoche som leger jensen.

for at tage røven på alle.

sank
Så så rolig pylle ikke så pyllert her går det vildt for sig af og til Shock du ved den man Elsker tugter man Angry Men jeg har fået mail fra Bent med hans historie og det var fra hans mail. men at han ikke køre for fuld kraft kan være hans øjne. men vi får garenteret hilsen fra ham. Wink

rinpoche
sonny skrev:
rinpoche skrev:

Js det med at sende pb til andre om ham jensen det skal da nok være med til at skabe rygter.
Det er sikkert rinpoche som leger jensen.

for at tage røven på alle.

Nu skal jeg sige dig noget din plathøvl.
Jeg frabeder mig på det skarpeste dine insinuationer.

Mht til rygtesmedning så finder jeg det meget morsomt at du beskylder mig herfor i samme åndedrag som du selv lancerer en ny omkring min person uden ringeste tilløb til belæg herfor. Det benævnes som oftest hykleri på dansk. Ikke fordi jeg nærer den store tiltro til at du er bekendt med det ord.

Jeg har rent faktisk stor respekt for Bent Jensen og som følge deraf sendte jeg en PB til Nielsen omkring nogle personlige detaljer som jeg ikke er sikker på at Bent vil have offentliggjort her.
DET var grunden til at jeg sendte en PB til Nielsen.
Og så kan du ellers pakke dit crap sammen.
Det er jo tydeligt at du ulig andre her er P..... ligeglad med selvsamme Bent, men blot søger at lave rav i gaden.

rinpoche
pylle skrev:
Interessen har været stor. for noget så ligegyldigt, så det må jo være intelligensen på denne side.

Jeg vil sige tak for mit første besøg her på siden, ja det bliver måske også det sidste. I burde skamme jer.

Også det sidste? Så må vi bare se om dtw på trods af oddsene kan overleve i sin nuværende form på trods af denne tilintetgørende udmelding.
Tak for dit informative indlæg der har kastet lys over mangt og meget.....

claus31130 skrev:
RIP herfra...til ham der er død,ka godt lyde til at der er mere end en Bent Jensen
Claus

Er der nogen som savner manden, er hans dataa her, bragt af Bent Jensen selv for en dag eller to siden på et andet forum.

Oversætter mellem bl.a. thai, engelsk, spansk, tysk og dansk for private, advokater, ambassader, revisorer, handels- og industrivirksomheder, organisationer, etc.
Telefon: 081 6288644, Fax: 02 3616298, Email: [email][/email]

bangkoknielsen
Jeg er ikke i tvivl om, at det er den "rigtige" Bent Jensen der har genoptaget skriverierne på thai-forum. - Bent har en helt speciel skrivestil, en formulering jeg tvivler på andre vil kunne efterabe - og hvorfor skulle de det? - Jeg vil da håbe han vender tilbage her på DTW, men der nok næppe tænkeligt, efter de mange nedværdigende bemærkninger og hug han modtog - jeg selv holdt mig da ikke tilbage for at kritisere - men debatterne her på siden har tit og ofte en tendens til at gå fuldstændigt over gevind - og det er jeg ked af, man burde kunne debattere på en ordentlig måde uden personlige og yderst nedværdigende udtalelser...
Lad os håbe det bliver bedre - indtil da, ønsker jeg Bent Jensen tillykke med "genopstandelsen fra de døde"...
Redigeret af bangkoknielsen d. 16/12-2008 10:12

Earthrush
ikker ind og lurer lidt men vender om igen da jeg ikke har noget at sige

Men er sikker på manden nok lever inu da mange har fået mail fra ham og vi har ikke hørt noget fra ham der saged at Bent var død
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

ubon lynge
Han har nok fundet sig et andet sted hvor der er mere ro og fred for nogle som brokker sig over ham og det han skriver, men der fra og til at skrive manden er dø, er s.. for lavt Sad
Ubon.

Pibe

rinpoche skrev:
Eddie skrev:
Der sker nu det, som jeg frygtede.
'spand' kommer med fantasi grebet ud af den blå luft.
Jeg har slet ingen forståelse for personens gisninger.
Dette tjener ikke noget formål.

Bent Jensen sov stille ind i maj måned. Det var sukkersygen, der blev værre, og til sidst tog livet af min allerbedste ven.
Æret være hans minde.
Jeg beder inderlig om at lade Bent få gravfred.
Ærbødigst
Eddie

ps... havde godt nok tidligere skrevet, at jeg ikke ville kommentere mere, lad dette så være mine sidste ord i denne ulyksagelig sag.

DU har et forklaringsproblem!
Bent er i live og har det under omstændighederne godt, ved frisk mod og med spændende fremtidsplaner.
Jeg har hørt fra ham flere gange i hans uimiskendelige stil!

Ja man venter vel stadig på en forklaring på det her indlæg, det er godt nok ynkeligt at skrive sådan noget her når det ikke passer.

bangkoknielsen
Der hersker ingen tvivl længere! - Det er den "rigtige" Bent Jensen der igen øser ud af sin viden og erfaring på ThaiForum, hvor han er et skattet senior-medlem...
Det kunne være interessant at vide, hvorfor "hans bedste ven" meddelte ham død her på DTW - men en forklaring får vi nok ikke... - Men jeg håber, at vedkommende har røde ører og fremtidig undersøger sagerne før han igen vil gøre sig interessant med løgnagtigheder...
Redigeret af bangkoknielsen d. 29/12-2008 09:50

manse
Kære Bangkoknielsen

Allerførst et rigtigt GODT NYTÅR til dig og familien, når dette er sagt ,og da jeg ved, at du ikke bare kommer med løse rygter, har jeg dog også været lidt undren overfor et seniormedlem på den udmærkede side, med det samme navn. Jeg mener bare, at den person som har startet dette skulle udelukkes fra alle websites, for dette er dog under lavmålet, for jeg kan ikke se det som en joke, men måske er jeg blevet for gammel.

manse skrev:
Kære Bangkoknielsen

Allerførst et rigtigt GODT NYTÅR til dig og familien, når dette er sagt ,og da jeg ved, at du ikke bare kommer med løse rygter, har jeg dog også været lidt undren overfor et seniormedlem på den udmærkede side, med det samme navn. Jeg mener bare, at den person som har startet dette skulle udelukkes fra alle websites, for dette er dog under lavmålet, for jeg kan ikke se det som en joke, men måske er jeg blevet for gammel.

Hvor har du ret manse, uanset hvad man synes om bj så fortjener manden sgu ikke sådan en behandling.

Spring til debat: