Se indlæg
 Udskriv debat
Forelsket i en barpige (damm)
LasBas
Tak for svarene, som jeg sætter meget pris på. Cool

Jeg har tænkt meget over det hele i nat. Jeg er kommet frem til at jeg reelt har følelser for kvinden og savner hende. Underligt eftersom jeg kun kendte hende i ca.16 timer, men følelser er jo sjældent rationelle og logiske. Jeg er dog også kommet frem til, at det vil være tåbeligt at forfølge disse følelser.

For det første, som nogle af jer er inde på, så har min oplevelse sikkert ikke være noget ’specielt’ og hendes væremåde overfor mig har sikkert ikke været anderledes end overfor andre ’kunder’, der behandlede hende med respekt og værdighed, hvorfor hun nok ikke har følt noget for mig som sådan og blot haft en dejlig aften/nat i mit selskab. Har hun reelt haft følelser for mig, så står jeg stadig en temmelig håbløs situation, som rinpoche er inde på. Jeg kan ikke købe hende ud af hendes situation, og et langdistances forhold med en gogo pige er nok ikke det sundeste i verden – følelser eller ej.

For det andet er der jo min uddannelse, som er og må være min prioritet nu. Jeg er glad for den, har kæmpet for at komme ind på den, tegnet kontrakt med en virksomhed og jeg ved det er det jeg vil med livet. Det gode ved den er, at når jeg er færdig med den, kommer der mange muligheder op for at komme til thailand igen og måske møde en anden sød thaikvinde. Smile

Jeg vælger derfor at tage det hele som en god oplevelse og noget positivt. Hvis jeg tænker over det, så vil jeg egentlig nødigt have gået glip af den på trods af min mave slår knuder nu. Frown

Et spørgsmål lidt udenfor emnet, men så slipper jeg for at oprette en ny tråd:

Jeg oplevede 2 gange i Thailand at blive spurgt af 2 thaikvinder efter ganske kort samtale om jeg vil være deres gigi. (sikkert ikke stavet rigtigt, men det udtales noget nær dette) Jeg har fået at vide at det betyder bolleven, hvilket jeg har svært ved at tro på af flere årsager, men jeg er da nysgerrig! Kan det virkelig passe? Jeg ved at begge kvinder ikke var barpiger eller prostituerede.

geek tror jeg det staves, og kan vist nok mere præcist oversættes som elsker. dvs de er gift i forvejen. Held og lykke med det Wink

rinpoche
Klog beslutning LasBas! Specielt i din situation som studerende. Jeg kunne give dig så mange eksempler på hvorfor det er en skidt ide at køre et lang distance forhold til en gogo danser/bargirl at du tror det er løgn.

Gik eller Geek er det samme ord, på transliteret thai ihvertfald. Wink
Behøves ikke at antyde et seksuelt forhold, men gør det som oftest Wink Har ikke nogetsomhelst at gøre med om de er gift i forvejen eller ej.
Det er jo så muligt de har sagt det i spøg, nogle thai damer er temmeligt bramfri Smile Eller også har de ment det oprigtigt. Det er kun dig der kan vurdere situationen.

mvh
rinpoche

SteenJ
Hej

Gider du ikke ringe til mig, da der fandme er mange useriøse svar til dig. Hvilket ikke er rimeligt, syntes jeg.
Jeg er 54 og har været i Th. mange år, og vil give dig seriøse råd.
Har været i din sitiuation mere end en gang.
Jeg er i Dk nu, så det belaster ikke økonomi, ellers ringer jeg tilbage.

Hilsen
Steen
50163097

dutling68
"Gider du ikke ringe til mig, da der fandme er mange useriøse svar til dig" det du siger her er vist det meste useriøse svar
Redigeret af dutling68 d. 27/07-2008 18:59
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

LasBas
ezal skrev:
geek tror jeg det staves, og kan vist nok mere præcist oversættes som elsker. dvs de er gift i forvejen. Held og lykke med det Wink

rinpoche skrev:
Klog beslutning LasBas! Specielt i din situation som studerende. Jeg kunne give dig så mange eksempler på hvorfor det er en skidt ide at køre et lang distance forhold til en gogo danser/bargirl at du tror det er løgn.

Gik eller Geek er det samme ord, på transliteret thai ihvertfald. Wink
Behøves ikke at antyde et seksuelt forhold, men gør det som oftest Wink Har ikke nogetsomhelst at gøre med om de er gift i forvejen eller ej.
Det er jo så muligt de har sagt det i spøg, nogle thai damer er temmeligt bramfri Smile Eller også har de ment det oprigtigt. Det er kun dig der kan vurdere situationen.

mvh
rinpoche

Mand, Thailandsk kultur er et kapitel for sig selv. Barpigerne agerer åbenbart som om du er den eneste i verden for dem, og damerne spørg en direkte om du er klart på noget sjovt. Wink

Jeg kan da godt lige kort nævne de 2 oplevelser, for de er egentlig lidt komiske.

Den første var sikkert ment som en joke. Skete efter jeg havde boet på et hotel i Bangkok i 4 dage. Hun var hotelreceptionist og jeg snakkede en del med hende, når jeg kom hjem om natten. En nat siger hun så:”Why you never have girl home? you like boys?”, hvorefter hun peger på portiergutten (hedder det ikke det?) og siger at han kan gå med mig op på mit værelse for 500 baht og så griner de begge uhæmmet. Jeg siger no no, er rimlig rød i hovedet og får sagt at jeg da kan lide piger. Hertil svare hun så: ”Then why you not have girl, you want gek? (lød altså som gigi)? I be you gek if you want” også griner hun og ham portiergutten som et vandfald igen. Jeg svarede igen no no og siger godnat og går op på mit værelse. Jeg anede ikke hvad hun mente med gek.

Den anden var måske mere seriøs og den skete 2 dage efter den første. Det var mens jeg med nogle venner var ombord på Skytrain i Bangkok. Vi falder i snak med 2 thaikvinder. Den ene virker ret generet og jeg snakker ikke ret meget med hende, kun lidt fjolleri osv. Hun virker også mere optaget af min hudfarve (meget lys) og samligner flere gange hendes egen hud på underarmen med min og siger flere gange: ”I like eller nice skin” og smiler og kigger på mig. Da en af mine venner gør opmærksom på at vi skulle af ved næste stop spørger hun til hvilket hotel jeg bor på og om hun ikke skal besøge mig der. Jeg spørger hvad hun dog vil det for, hvor jeg for anden gang får at vide” I like your skin, I want you as gek.” (igen det lød altså gigi) Det var så herefter jeg fik fortalt af mine venner at det betød bolleven, hvilket jeg tog som en tynd kop te. Det er jo ikke ligefrem normalt for mig direkte at blive spurgt af en smuk kvinde om man vil være hendes ’ven’. Jeg fik dog hendes mobilnummer. Jeg ringede dog aldrig til hende.

Steen J skrev:
Hej

Gider du ikke ringe til mig, da der fandme er mange useriøse svar til dig. Hvilket ikke er rimeligt, syntes jeg.
Jeg er 54 og har været i Th. mange år, og vil give dig seriøse råd.
Har været i din sitiuation mere end en gang.
Jeg er i Dk nu, så det belaster ikke økonomi, ellers ringer jeg tilbage.

Hilsen
Steen
50163097

Hej Steen

Takker for tilbuddet, men jeg har som sagt truffet min beslutning. Desuden vil det virke lidt underlig på mig at ringe til en fremmede og diskutere den slags over telefonen, håber du forstår Smile

Internettet giver jo en hvis annonymitet.

Welcome to thailand Grin

Big-Viking
Lasbas::

Citat:
Lad mig starte med at sige, at rejsen formål var oplevelser og ikke en sexrejse, mit besøg på en gogo bar var udelukkende en del af at ’opleve’ Thailand og denne side af landet, og det var ikke planen at skulle have en pige med fra baren.

hehehehe. Sgu altid godt med en morgengriner.GrinGrin

Hvis du stadig her pr. 25/8 går og tænker på hende og stadig er forelsket, så er der bare en ting at gøre..
Køb en billet og tag ud til hende (hvis du kan finde hende..) og se hvad der vil sket mellem jer. Gogo pige eller farmgirl. Sgu lige meget.

Men du må sgu aldrig skrive som du gjorde igen. lige før jeg har pisset i bukserne af grin...heheheGrin

Spring til debat: