Se indlæg|
Nyt spisested fra et af vores medlemmer
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2008 07:12
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lung Yao skrev: Hej Bamse, Da du nu har selv"fået styr" på det, kunne du måske hjælpe Jørgen med at "brygge" sådan een. Det ville han nok stort pris på, og du behøver ikke at være i thailand for at gøre det. Jeg har jo selv lavet 2 stk. (engelsk + Dansk) for Børnehjemmet ved Korat (Kolat). Hejsa, man kan komme meget langt med denne her gratis "hjemmeside" http://www.e107.o... |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 20/10-2008 07:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
bamsen skrev: Davs Er der ikke en som skal besøge jørgen som kan tage et par billeder og lægge ind her. Stemningsbilleder ellers lignende. bamsen Hej Bamsen. Joergen ringede til mig forleden, jeg skal snart et smut til Khao suan kwang, saa jeg hjaelper ham lige med de billeder....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/10-2008 07:58 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2008 08:23
|
|
Lung Yao skrev: Hej Bamse, Da du nu har selv"fået styr" på det, kunne du måske hjælpe Jørgen med at "brygge" sådan een. Det ville han nok stort pris på, og du behøver ikke at være i thailand for at gøre det. Jeg har jo selv lavet 2 stk. (engelsk + Dansk) for Børnehjemmet ved Korat (Kolat). Han skal bare give dig nogle oplysninger og fortælle om hvad han ønsker at der skal stå : Introduktion/presentation - Menu - Evt. understøttet med billeder osv.osv Så ville du nok have en masse "Cola light" tilgode hos ham (har ikke set "Cola Zero" på disse breddegrader. Davs Hvad er det lige jeg har fået styr på ?? Deter da godt for dig, at du har fået lavet 2 hjemmesider Jeg kan ikke engang få lavet en ![]() bamsen |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 30/10-2008 04:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Var i Laos her forleden for at lave et nyt visa.....på hjemvejen havde vi et mindre pitstop hos Jørgen og Nudang..... Jeg kan varmt anbefale at stoppe indenom hos dem,de er utroligt flinke mennesker,god mad til billige penge,og ikke mindst nemt at finde.....deres restaurant ligger godt nok ikke helt ud til hovedvejen,men der er max 2 min kørsel ind til dem fra lyskrydset i byen....... Til Jørgen og Nudang vil jeg her sige tak for utrolig pæn behandling og god og billig mad....samt ikke mindst hyggeligt samvær.... Claus |
|
|
|
| jan svitzer |
Lagt på d. 02/11-2008 18:16
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
hej der ude ja jeg må jo sige at de godt kan leve op til det oppe i restauranyen Blue Elephant med god og varm mad kar væert en tur forbi skulle da lige prøve et per dobbel burgere så de laver god mad ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 03/11-2008 01:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ogsaa 3 kokke huer herfra dejlig mad og flinke er de.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/11-2008 09:32
|
|
Hejsa, man kan komme meget langt med denne her gratis "hjemmeside" http://www.e107.o... [/quote] ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ja nu fik jeg downloadet det her program Men det kan ikke slettes igen ,sikke noget lort bamsen Redigeret af d. 03/11-2008 09:33 |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 03/11-2008 10:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
er det denne her du mener bamsen ? http://www.e107.o... det andet link virker ikke. min generelle mening om gratis net programmer er jo at man får hvad man betaler for, og ofte er det problemer ik´ sandt bamsen ![]() jeg har skrevet det før [url]www.123hjemmeside.dk[/url] 30 dages gratis prøveperiode, og den er nem, og har man abnoment på pc bladet komputer for alle så er programmet gratis så længe abnomentet kører, så får man 2 ting for en pris, " det forstår bamsen sikkert også selv om det ikke er helt gratis "men ellers bamsen så prøve dette hvis ikke du kan slette programmet: gå i funktioner > adm.tilføjelsesprogrammer > aktiver el. deaktiver tilføjelsesprogramer > klik på programmet > tryk deaktiver > tryk ok jeg har brugt det før især over for yahoo´s toolbar som ikke er til at komme af med igen. beklager at dette er uden for tråden, men svarer bare bamsen, sorry. Redigeret af quickmouse d. 03/11-2008 10:51 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 03/12-2008 14:43
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Så har jeg også besøgt Sompan & Jørgen et par gange, rigtig hyggelig restaurent med god mad. Bestemt anbefalesesværdig hvis man kommer på de kanter. Selv om der er et lille flag ved hovedvejen er det let at overse. Hvis man kommer fra Khon Khaen ligger det på højre side, lige efter templet. Til de der bruger GPS, er positionen N 16°51'6.00" E 102°51'34.01"
Redigeret af John d. 03/12-2008 14:48 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/01-2009 03:28
|
|
Davser Ja idag er der så bamsemøde hos jørgen og nudang vi kører derop så vi er der ved 16.00 tiden. Så nu er det bamsens tur til at smage på deres mad og pandekager. Så jørgen frem med bøfferne vi er på vej Så hvis der er andre sultne som skal ud og køre fredagstur så kom derop forbi,til hygge. bamsen og jan svitser + new |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 09/01-2009 05:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg var et smut hos Joergen i Mandags, kommer desvaerre ikke forbi idag, da jeg skal til herrefrokost her i Nong khai idag.![]() God tur til jer............. ps.husk vintertoejet, der er daelme koldt her i det nordlige Isaan....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 09/01-2009 05:18 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.