Se indlæg|
Thaikvinder med flere mænd?
|
|
| Fido |
Lagt på d. 08/11-2008 18:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Det lyder unægteligt som om, at en stor del af deltagernes kendskab til thaikvinder udelukkende stammer fra deres omtågede møder med pigerne i Soi Cowboy ![]() At man så derfra konkluderer at sådan er alle thaikvinder er jo bare sørgeligt
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2008 18:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Fido. Nu er trådens overskrift.THAIKVINDER MED FLERE MÆND. Der er ikke tale om piger der lever i normale forhold efter thai normer men piger der er meget kreative med deres kønsdele ![]() lindy |
|
|
|
| JCL |
Lagt på d. 08/11-2008 23:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Måske skulle vi starte en ny tråd der hedder: Farangmænd med flere thaikvinder. Det burde give lidt liv i kludene ![]() |
|
|
|
| Thorleif |
Lagt på d. 09/11-2008 12:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 137 |
JCL skrev: Måske skulle vi starte en ny tråd der hedder: Farangmænd med flere thaikvinder. Det burde give lidt liv i kludene ![]() Hvad med en tråd der handler om hvordan man i Danmark kan straffe en utro thaikvinde. Det må da kunne få selv den mest fantasiløse træmand op på dupperne!!! Så vidt jeg ved er det ikke lovligt at binde dem til togskinner. ![]() ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 09/11-2008 13:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Thaikvinder med flere mænd?![]() 5555555555555 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Thorleif |
Lagt på d. 09/11-2008 13:36
|
Suk skrev: Thaikvinder med flere mænd? ![]() 5555555555555 Helt sikkert enig. Faktum eller realiteterne er bare at mange danske mænd henter deres thaikvinder i et barmiljø. Alle der bare har lidt indsigt i thaikultur og barmiljø i særdeleshed ved jo at disse thaikvinder udgør et helt specielt folkefærd. "Værktøjskassen" der skal bruges til at leve med sådanne mennesker er anderledes end hvad de fleste er vant til. Derfor syntes jeg bl.a. at tråden kunne blive interessant for mange. |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 09/11-2008 19:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
Ægtefælle mord ??? sig mig . så må thai mænd da også være gift med thai kvinder fra bar miljøet.. det lyder uhyggeligt.. Man bør vel egentlig spørge sig selv om et forhold med en kvinde der er ustabil mht. til andre mænd er værd at bygge på ? det være sig thai kvinder eller andre nationaliteter - |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 09/11-2008 20:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Her er nogle links til mere om emnet med barpigerne, deres 10 bud m.m. www.thaiguide.dk/... Men er der egentlig så stor forskel på om en thaipige, der kommer til Danmark, er fra en bar eller ej? En del af pigerne der kommer til Danmark kommer alle fra mere eller mindre samme baggrund. Nogle har valgt barvejen til at finde pengemaskinen, andre veninder i DK, internet og lign. Men i bund og grund kommer mange fra samme miljø. Et miljø i landbruget. Få års skolegang. Måske ikke vant til særlige pligter og har måske aldrig prøvet at passe et rigtigt job. Aldrig haft den store ide om at lære nye færdigheder som sprog. Aldrig stået til ansvar overfor så meget i livet, der er Easy Going. Aldrig rigtigt været vant til at en aftale er en aftale. (En aftale i Thailand, mundtlig eller skriftlig, opfattes ofte blot som en guide.) Aldrig rigtigt været vant til at møde til tiden. Flytter man fra den kultur til Dansk kultur, er der jo en verden eller mere til forskel for dem. Det kan næsten kun blive svært. Barpige eller bare pige fra samme egn. Tror ikke på alene den gode pige overfor den dårlige (bar) pige her. Når alt kommer til alt vil jeg våge at sige: Hvis pigerne og deres familier havde en OK levestandard i Thailand, ville de aldrig flytte ud af Thailand. Heller ikke for at blive gift. Thaierne elsker Thailand og deres omgivelser og sociale og daglige liv. Så eneste grund til at søge til DK eller andre farang lande er....? Selvfølgelig vil dette ikke gælde alle, men tæt på. |
|
|
|
| JCL |
Lagt på d. 09/11-2008 21:14
|
Thorleif skrev: JCL skrev: Måske skulle vi starte en ny tråd der hedder: Farangmænd med flere thaikvinder. Det burde give lidt liv i kludene ![]() Hvad med en tråd der handler om hvordan man i Danmark kan straffe en utro thaikvinde. Det må da kunne få selv den mest fantasiløse træmand op på dupperne!!! Så vidt jeg ved er det ikke lovligt at binde dem til togskinner. ![]() ![]() Nej det er det heldivis ikke. Men at binde dem til sengen kunne være en mulighed, hvis altså snoren er lang nok til de kan gå rundt i køkkenet så man kan få noget at spise når man kommer hjem fra kroen. |
|
|
|
| JCL |
Lagt på d. 09/11-2008 21:33
|
Nu regner jeg mig som en nogenlunde berejst Gentleman. Og forsøger at opføre mig ordentlig, selv om det smutter lidt ind i mellem. Jeg har boet fast i Thailand gennem 6 år, og jeg må indrømme der var øjeblikke hvor jeg hellere havde befundet mig hjemme. |
|
|
|
| Thorleif |
Lagt på d. 10/11-2008 10:10
|
JCL skrev: Nu regner jeg mig som en nogenlunde berejst Gentleman. Og forsøger at opføre mig ordentlig, selv om det smutter lidt ind i mellem. Jeg har boet fast i Thailand gennem 6 år, og jeg må indrømme der var øjeblikke hvor jeg hellere havde befundet mig hjemme. Bare lidt nysgerrig. Hvilke øjeblikke? |
|
|
|
| Thorleif |
Lagt på d. 10/11-2008 10:24
|
lols skrev: ...................... Tror ikke på alene den gode pige overfor den dårlige (bar) pige her. ................. Jeg håber virkelig du har ret. I det hele taget rejser dit indlæg i mine øjne et interessant spørgsmål om hvor meget af langbrugslivet og hvor meget af by/barlivet der er med til at skabe folks personlighed. Når man læser på nettet er der godt nok skrevet meget om bargirls og de karaktertræk de udvikler. Jeg vil våge den påstand at barlivet virkelig giver en alvorlig ændring af personligheden, afhængig af hvor lang tid en person er i industrien selvfølgelig. |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 10/11-2008 10:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Det er vel naturligt at barlivet ændre disse pigers syn på faranger. Jeg har lige sammen med konen været på golftur i Pattaya, og har fuld forståelse for disse pigers forståelse eller mangel af forståelse for faranger, for sjældent har jeg dog set så mange faranger reklamere, for hvad de er værd i kroner og øre. Misforstå nu ikke ovenstående, for det er vel en naturlig ting når folk er på ferie, man bruger penge lidt anderledes end os fastboende, så pigerne vil jo altid få den tro, at en farang er en omvandrende pengemaskine. Jeg overhørte her sidste gang en samtale ved nabo bordet. Der blev fortalt op og ned af stolper om, hvor meget han tjente, og hvor godt han kunne gøre det godt for den yderst smukke pige, hvis hun bare ville vise ham lidt venlighed. Der er vel ikke noget, at sige til at hovedet drejer et par ekstra omgange for en sådan skønhed. Håber i alle finder jeres kærlighed en dag, for det har vi sørme alle fortjent ![]() |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 10/11-2008 12:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Det er ikke nødvendigvis erfarne og hårdkogte bardamer der laver nummeret med flere sponsorer, undskyld, kærester! 2 af konens slægtninge: Dao (18 år) og Nongrat (21), rejste for godt 2 mdr. siden til hhv. Phuket og Pattaya, og begge var kun kort tid i baren, førend 2 mega-torsk bed på! Jeg bemærkede min kones udtryk i ansigtet da hun hørte det pr. tlf. fra et familiemedlem: Vantro og chok... Hvorfor var hun chokeret: Jo, de to tøser har beholdt deres thai-kærester, og venter nu på de første overførsler af cash fra fjolserne i hhv. Frankrig og Sverige. Morale: Selv helt unge piger fra "baan nok" i Nakhon Sawan, med en rimelig fornuftig opdragelse i bagagen, er som fisk i vandet når de ankommer til bar-miljøet. Ikke engang den sædvanlige fordom om at det kun er "isaan" prinsesserne der kan det sjov, holder stik. Det må lige i generne ![]() PS: Det skal lige siges at konen er vred og forarget over at de kan finde på det. Hun er heldigvis, som mange andre, IKKE af den type, tværtimod. Redigeret af JackH d. 10/11-2008 12:59 |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 10/11-2008 15:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
barpiger og flere sponsorer. Der skrives meget om barpigerne. Hvad med mange af dem, der arbejder på hotellerne, servitricer på restauranter, frisørerne, rejsebuerauerne, body massage eller dem der efter jobbet tager på diskotek. De har samme forretning kørende, men har på papiret et finere job..... Same same, but different![]() De lærer ligeså hurtigt hvad det hele går ud på, det tager et par dage i turistområderne for dem at lære det..... Hvis de ikke allerede har fået det at vide inden de tog til turistområderne og er en del af "strategien" i at tage afsted. |
|
|
|
| Thorleif |
Lagt på d. 10/11-2008 15:59
|
manse skrev: .....Misforstå nu ikke ovenstående, for det er vel en naturlig ting når folk er på ferie, man bruger penge lidt anderledes end os fastboende, så pigerne vil jo altid få den tro, at en farang er en omvandrende pengemaskine.....fortjent ![]() Der er nu også mange faranger herhjemme. Tæt på lønningsdage sidst på måneden kan man se "barriddere" junglerer med bundter af pengesedler. Sjovt nok er antallet af bargirls i DK relativt begrænset. Danske mænd bryder sig vist ikke meget om bemærkinger som "why don't you bye me a beer?" og halvlunkne smil. . En af de få hårdkogte bargirls herhjemme som jeg har kendskab til bliver der kigget skævt til. Hun bliver betragtet af de fleste gæster som det hun vel egentlig er på dansk, en luder. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Tæt på lønningsdage sidst på måneden kan man se "barriddere" junglerer med bundter af pengesedler. Sjovt nok er antallet af bargirls i DK relativt begrænset. Danske mænd bryder sig vist ikke meget om bemærkinger som "why don't you bye me a beer?" og halvlunkne smil.