Se indlæg|
Hvor fandt du din Thai?
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 14/01-2011 15:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Frank skrev: Jeg skal ikke vade for længe rundt i det, men her har jeg en fordom, som jeg har svært ved at få visket ud. Jeg tror på, at flertallet ikke bryder sig om at fortælle, at de har mødt deres ægtefælle i massage/bar-branchen. Så opfinder man en historie, som man kan fortælle, når andre spørger. Afstemning stod lige nu 80% uden for - 20% inden for. Jeg er helt sikker på at tallene i virkligheden er mindst modsat. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at de tusindvis af thailandske kvinder i Danmark har fundet deres ægtefælle i den lokale boghandel, tøjbutik eller lignende. Og da slet ikke når jeg har set, hvordan kontakter mellem farang-mænd og thailandske kvinder normalt etableres på turiststederne. Så med mine fordomme i baghovedet, så tror jeg, at der enten trykkes på den forkerte knap, eller at brugerne af dtw (reelt set vel ca. 100 aktive) udgør et yderst specielt segment. ja undskyld men det er da den værste gang lort og forvrænget snak man skal lede længe efter at finde andre steder.
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 14/01-2011 15:25
|
|
mlh skrev: Frank skrev: Djengis skrev: sandt nok sandt nok. Men som du selv var inde på er det jo ikke kun Danskerne der henter piger og drenge der. Og de fleste andre lande har jo noget andre regler end Norden på det område, Og hvis Somai gør det i stor stil er der sikkert andre der gør det samme - også uden at sende pigerne/drengene til Pattaya/BKK/Phuket Sikkert. Der er selvfølgelig mange veje ud af Thailand for en rask kvinde, men jeg tror nu stadig på, at den i denne afstemning viste tendens (80/20) er helt hen i skoven, og jeg tror den er meget tættere på omvendt. Men det kan vi jo diskutere op og ned ad stolper uden at sandheden rokker sig. Og eneste fakta i denne diskussion er vel at ingen af os kender sandheden. Og så kan jeg vist ikke selv få mere kaffe ud af den bønne. ![]() Jeg vil tilslutte mig frank - af de 23 europærer jeg kender der har giftet sig/forlovet sig med en thaier kommer de 16 fra bar-miljøet. Det der er det pudsige indser jeg lige nu, er at de resterende 7 hvor pigerne ikke kommer fra bar-miljøet - der har alle mændede arbejdet kortere eller længere tid i østen/Thailand......... Med andre ord - dem jeg kender der blot har været på "ferie" i længere eller kortere tid i Thailand har fundet deres livsledsager i en bar......mens dem der har arbejder herude har fundet pigen i deres liv udenfor bar-miljøet....!!! Kunne egentlig være ineressant at grave lidt dybere i statestikken. Jeg selv hører til den sidste kategori, men har længe hørt til den første :-) jeg kender rigtige mange thai/danske par. Ingen af dem er fra bar. Nu vil "de som har bestemt sig for at alle er bargirls sige jeg ved ikke bedre" men jo det gør jeg. Det er jo nærmest injurier af et helt folkefærd
Rawirot
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 14/01-2011 15:33
|
|
Suk Rak Ning skrev: Jeg moedte min kone over nettet ( MSN ) hun arbejdede paa det tidspunkt som supervisor i et stort firma i Bkk.......... Om i tror at det er loegn, ja det er egentligt ikke interessant for mig....... ![]() Som jeg foer har skrevet : Visse folk taenker sit, men jeg ved mit............ Godt gået. men dem der "har bestemt sig for at alle er bargirls gir sig ikke" . Og ja de tror det er løgn fordi de ville aldrig selv være istand til at finde en uden for øltågerne. Siger vel mere om mændene end om kvinderne
Rawirot
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 14/01-2011 15:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
ban-chang skrev: Hej. da alle barer havde lukket pga. valg da jeg kom til Thailand for 4 år siden, var jeg så heldig at min darliiiing fandt mig på en bar. Hun fulgte efter mig fra en lukket bar. sexy stodder. så ja, hun fandt mig på en bar. ikke at forveksle med Darkling (staves vist nok sådan )
Redigeret af TG950 d. 14/01-2011 15:56 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 14/01-2011 16:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Jeg har også funder min kone på en bar men jeg kan ikke se noget galt i det. Om du finder en i et supermarked eller tøjbutik eller via skole eller arbejde. Det er personligheden der tæller og at man kan sammen have det sjovt her i livet. Så kan man komme med alle sine fordomme om barpiger det vil du altid kunne lige meget hvad man skriver herinde så vil der altid være 10 andre der har lige modsatte holdning end en selv. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/01-2011 16:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Rawirot skrev: Frank skrev: Jeg skal ikke vade for længe rundt i det, men her har jeg en fordom, som jeg har svært ved at få visket ud. Jeg tror på, at flertallet ikke bryder sig om at fortælle, at de har mødt deres ægtefælle i massage/bar-branchen. Så opfinder man en historie, som man kan fortælle, når andre spørger. Afstemning stod lige nu 80% uden for - 20% inden for. Jeg er helt sikker på at tallene i virkligheden er mindst modsat. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at de tusindvis af thailandske kvinder i Danmark har fundet deres ægtefælle i den lokale boghandel, tøjbutik eller lignende. Og da slet ikke når jeg har set, hvordan kontakter mellem farang-mænd og thailandske kvinder normalt etableres på turiststederne. Så med mine fordomme i baghovedet, så tror jeg, at der enten trykkes på den forkerte knap, eller at brugerne af dtw (reelt set vel ca. 100 aktive) udgør et yderst specielt segment. ja undskyld men det er da den værste gang lort og forvrænget snak man skal lede længe efter at finde andre steder. ![]() Dit indlæg i debatten tangerer neanthertalsniveau. ![]() Mit indlæg er tydeligvist ikke baseret på fakta, da der mig bekendt ikke findes fakta på området. Men med dit primitive udfald, så må man forvente, at du kan understøtte det med én eller anden form for fakta. Kan du ikke dele den med os andre, eller er det blot noget du selv har fabrikeret i dit hoved? |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 14/01-2011 16:30
|
|
Frank skrev: Rawirot skrev: Frank skrev: Jeg skal ikke vade for længe rundt i det, men her har jeg en fordom, som jeg har svært ved at få visket ud. Jeg tror på, at flertallet ikke bryder sig om at fortælle, at de har mødt deres ægtefælle i massage/bar-branchen. Så opfinder man en historie, som man kan fortælle, når andre spørger. Afstemning stod lige nu 80% uden for - 20% inden for. Jeg er helt sikker på at tallene i virkligheden er mindst modsat. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at de tusindvis af thailandske kvinder i Danmark har fundet deres ægtefælle i den lokale boghandel, tøjbutik eller lignende. Og da slet ikke når jeg har set, hvordan kontakter mellem farang-mænd og thailandske kvinder normalt etableres på turiststederne. Så med mine fordomme i baghovedet, så tror jeg, at der enten trykkes på den forkerte knap, eller at brugerne af dtw (reelt set vel ca. 100 aktive) udgør et yderst specielt segment. ja undskyld men det er da den værste gang lort og forvrænget snak man skal lede længe efter at finde andre steder. ![]() Dit indlæg i debatten tangerer neanthertalsniveau. ![]() Mit indlæg er tydeligvist ikke baseret på fakta, da der mig bekendt ikke findes fakta på området. Men med dit primitive udfald, så må man forvente, at du kan understøtte det med én eller anden form for fakta. Kan du ikke dele den med os andre, eller er det blot noget du selv har fabrikeret i dit hoved? Mange af os går jo aldrig på bar hverken herhjemme eller i thailand. men den slags mennesker kender manden ovenfor jo ikke noget til. Ensretning hedder det på godt dansk. ( Smalsporet kunne også bruges ) Rawirot
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/01-2011 16:31
|
|
Rawirot skrev: mlh skrev: Frank skrev: Djengis skrev: sandt nok sandt nok. Men som du selv var inde på er det jo ikke kun Danskerne der henter piger og drenge der. Og de fleste andre lande har jo noget andre regler end Norden på det område, Og hvis Somai gør det i stor stil er der sikkert andre der gør det samme - også uden at sende pigerne/drengene til Pattaya/BKK/Phuket Sikkert. Der er selvfølgelig mange veje ud af Thailand for en rask kvinde, men jeg tror nu stadig på, at den i denne afstemning viste tendens (80/20) er helt hen i skoven, og jeg tror den er meget tættere på omvendt. Men det kan vi jo diskutere op og ned ad stolper uden at sandheden rokker sig. Og eneste fakta i denne diskussion er vel at ingen af os kender sandheden. Og så kan jeg vist ikke selv få mere kaffe ud af den bønne. ![]() Jeg vil tilslutte mig frank - af de 23 europærer jeg kender der har giftet sig/forlovet sig med en thaier kommer de 16 fra bar-miljøet. Det der er det pudsige indser jeg lige nu, er at de resterende 7 hvor pigerne ikke kommer fra bar-miljøet - der har alle mændede arbejdet kortere eller længere tid i østen/Thailand......... Med andre ord - dem jeg kender der blot har været på "ferie" i længere eller kortere tid i Thailand har fundet deres livsledsager i en bar......mens dem der har arbejder herude har fundet pigen i deres liv udenfor bar-miljøet....!!! Kunne egentlig være ineressant at grave lidt dybere i statestikken. Jeg selv hører til den sidste kategori, men har længe hørt til den første :-) jeg kender rigtige mange thai/danske par. Ingen af dem er fra bar. Nu vil "de som har bestemt sig for at alle er bargirls sige jeg ved ikke bedre" men jo det gør jeg. Det er jo nærmest injurier af et helt folkefærd ![]() Ja her gør du dig jo så selv skyldig i det som du anklager andre for. Du baserer din tro på dine bekendtskaber - fuldstændig som os andre. Men lad os lige se på baggrunden for din tro: 1) Du kender mange dansk/thai-par 2) Ingen af dem er fra en bar. 1) Det lyder rimeligt. 2) Ingen. Så frem i fald 1) er korrekt og afstemningens resultat stemmer overens med sandheden, så er det i sig selv ret usandsynligt at 2) er sand. Hver femte burde så have en fortid i bar-miljøet. Men der er altså i følge dig ingen af dine mange bekendtskaber, som vedkender sig det, hvilket må betyde, at nogen ikke siger sandheden. Hvilket netop er min pointe. |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 14/01-2011 16:47
|
|
Frank skrev: Rawirot skrev: mlh skrev: Frank skrev: Djengis skrev: sandt nok sandt nok. Men som du selv var inde på er det jo ikke kun Danskerne der henter piger og drenge der. Og de fleste andre lande har jo noget andre regler end Norden på det område, Og hvis Somai gør det i stor stil er der sikkert andre der gør det samme - også uden at sende pigerne/drengene til Pattaya/BKK/Phuket Sikkert. Der er selvfølgelig mange veje ud af Thailand for en rask kvinde, men jeg tror nu stadig på, at den i denne afstemning viste tendens (80/20) er helt hen i skoven, og jeg tror den er meget tættere på omvendt. Men det kan vi jo diskutere op og ned ad stolper uden at sandheden rokker sig. Og eneste fakta i denne diskussion er vel at ingen af os kender sandheden. Og så kan jeg vist ikke selv få mere kaffe ud af den bønne. ![]() Jeg vil tilslutte mig frank - af de 23 europærer jeg kender der har giftet sig/forlovet sig med en thaier kommer de 16 fra bar-miljøet. Det der er det pudsige indser jeg lige nu, er at de resterende 7 hvor pigerne ikke kommer fra bar-miljøet - der har alle mændede arbejdet kortere eller længere tid i østen/Thailand......... Med andre ord - dem jeg kender der blot har været på "ferie" i længere eller kortere tid i Thailand har fundet deres livsledsager i en bar......mens dem der har arbejder herude har fundet pigen i deres liv udenfor bar-miljøet....!!! Kunne egentlig være ineressant at grave lidt dybere i statestikken. Jeg selv hører til den sidste kategori, men har længe hørt til den første :-) jeg kender rigtige mange thai/danske par. Ingen af dem er fra bar. Nu vil "de som har bestemt sig for at alle er bargirls sige jeg ved ikke bedre" men jo det gør jeg. Det er jo nærmest injurier af et helt folkefærd ![]() Ja her gør du dig jo så selv skyldig i det som du anklager andre for. Du baserer din tro på dine bekendtskaber - fuldstændig som os andre. Men lad os lige se på baggrunden for din tro: 1) Du kender mange dansk/thai-par 2) Ingen af dem er fra en bar. 1) Det lyder rimeligt. 2) Ingen. Så frem i fald 1) er korrekt og afstemningens resultat stemmer overens med sandheden, så er det i sig selv ret usandsynligt at 2) er sand. Hver femte burde så have en fortid i bar-miljøet. Men der er altså i følge dig ingen af dine mange bekendtskaber, som vedkender sig det, hvilket må betyde, at nogen ikke siger sandheden. Hvilket netop er min pointe. Mod tåber kæmper selv guderne forgæves. Men selvfølgelig har det noget med ens omgangskreds at gøre. Går du på bar i thailand møder du ligesindede. men jeg går aldrig på bar,hverken her eller i thailand. hermed er mine indlæg i denne debat slut. For har du besluttet dig for de fleste er barpiger. Ja så kan du ikke rokkes . men du er ikke godt oplyst om det reelle kan jeg se. Rawirot
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/01-2011 16:57
|
|
Rawirot skrev: Frank skrev: Rawirot skrev: mlh skrev: Frank skrev: Djengis skrev: sandt nok sandt nok. Men som du selv var inde på er det jo ikke kun Danskerne der henter piger og drenge der. Og de fleste andre lande har jo noget andre regler end Norden på det område, Og hvis Somai gør det i stor stil er der sikkert andre der gør det samme - også uden at sende pigerne/drengene til Pattaya/BKK/Phuket Sikkert. Der er selvfølgelig mange veje ud af Thailand for en rask kvinde, men jeg tror nu stadig på, at den i denne afstemning viste tendens (80/20) er helt hen i skoven, og jeg tror den er meget tættere på omvendt. Men det kan vi jo diskutere op og ned ad stolper uden at sandheden rokker sig. Og eneste fakta i denne diskussion er vel at ingen af os kender sandheden. Og så kan jeg vist ikke selv få mere kaffe ud af den bønne. ![]() Jeg vil tilslutte mig frank - af de 23 europærher jeg kender der har giftet sig/forlovet sig med en thaier kommer de 16 fra bar-miljøet. Det der er det pudsige indser jeg lige nu, er at de resterende 7 hvor pigerne ikke kommer fra bar-miljøet - der har alle mændede arbejdet kortere eller længere tid i østen/Thailand......... Med andre ord - dem jeg kender der blot har været på "ferie" i længere eller kortere tid i Thailand har fundet deres livsledsager i en bar......mens dem der har arbejder herude har fundet pigen i deres liv udenfor bar-miljøet....!!! Kunne egentlig være ineressant at grave lidt dybere i statestikken. Jeg selv hører til den sidste kategori, men har længe hørt til den første :-) jeg kender rigtige mange thai/danske par. Ingen af dem er fra bar. Nu vil "de som har bestemt sig for at alle er bargirls sige jeg ved ikke bedre" men jo det gør jeg. Det er jo nærmest injurier af et helt folkefærd ![]() Ja her gør du dig jo så selv skyldig i det som du anklager andre for. Du baserer din tro på dine bekendtskaber - fuldstændig som os andre. Men lad os lige se på baggrunden for din tro: 1) Du kender mange dansk/thai-par 2) Ingen af dem er fra en bar. 1) Det lyder rimeligt. 2) Ingen. Så frem i fald 1) er korrekt og afstemningens resultat stemmer overens med sandheden, så er det i sig selv ret usandsynligt at 2) er sand. Hver femte burde så have en fortid i bar-miljøet. Men der er altså i følge dig ingen af dine mange bekendtskaber, som vedkender sig det, hvilket må betyde, at nogen ikke siger sandheden. Hvilket netop er min pointe. Mod tåber kæmper selv guderne forgæves. Men selvfølgelig har det noget med ens omgangskreds at gøre. Går du på bar i thailand møder du ligesindede. men jeg går aldrig på bar,hverken her eller i thailand. hermed er mine indlæg i denne debat slut. For har du besluttet dig for de fleste er barpiger. Ja så kan du ikke rokkes . men du er ikke godt oplyst om det reelle kan jeg se. Det er utallige år siden at jeg har sat mine ben i en bar i Thailand. Men ellers har du vist selv besluttet dig til at have en bestemt holdning. Hvordan kan du se, at jeg ikke er oplyst om det reelle? Det må betyde at du kender det reelle. Kan du ikke dele det med os andre eller er det hemmeligt? Og så har du nu på kort tid kaldt mig tåbe og min tro for lort. Men bare rolig - jeg kan tåle det. ![]() |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 14/01-2011 17:04
|
|
Frank skrev: Rawirot skrev: Frank skrev: Rawirot skrev: mlh skrev: Frank skrev: Djengis skrev: sandt nok sandt nok. Men som du selv var inde på er det jo ikke kun Danskerne der henter piger og drenge der. Og de fleste andre lande har jo noget andre regler end Norden på det område, Og hvis Somai gør det i stor stil er der sikkert andre der gør det samme - også uden at sende pigerne/drengene til Pattaya/BKK/Phuket Sikkert. Der er selvfølgelig mange veje ud af Thailand for en rask kvinde, men jeg tror nu stadig på, at den i denne afstemning viste tendens (80/20) er helt hen i skoven, og jeg tror den er meget tættere på omvendt. Men det kan vi jo diskutere op og ned ad stolper uden at sandheden rokker sig. Og eneste fakta i denne diskussion er vel at ingen af os kender sandheden. Og så kan jeg vist ikke selv få mere kaffe ud af den bønne. ![]() Jeg vil tilslutte mig frank - af de 23 europærher jeg kender der har giftet sig/forlovet sig med en thaier kommer de 16 fra bar-miljøet. Det der er det pudsige indser jeg lige nu, er at de resterende 7 hvor pigerne ikke kommer fra bar-miljøet - der har alle mændede arbejdet kortere eller længere tid i østen/Thailand......... Med andre ord - dem jeg kender der blot har været på "ferie" i længere eller kortere tid i Thailand har fundet deres livsledsager i en bar......mens dem der har arbejder herude har fundet pigen i deres liv udenfor bar-miljøet....!!! Kunne egentlig være ineressant at grave lidt dybere i statestikken. Jeg selv hører til den sidste kategori, men har længe hørt til den første :-) jeg kender rigtige mange thai/danske par. Ingen af dem er fra bar. Nu vil "de som har bestemt sig for at alle er bargirls sige jeg ved ikke bedre" men jo det gør jeg. Det er jo nærmest injurier af et helt folkefærd ![]() Ja her gør du dig jo så selv skyldig i det som du anklager andre for. Du baserer din tro på dine bekendtskaber - fuldstændig som os andre. Men lad os lige se på baggrunden for din tro: 1) Du kender mange dansk/thai-par 2) Ingen af dem er fra en bar. 1) Det lyder rimeligt. 2) Ingen. Så frem i fald 1) er korrekt og afstemningens resultat stemmer overens med sandheden, så er det i sig selv ret usandsynligt at 2) er sand. Hver femte burde så have en fortid i bar-miljøet. Men der er altså i følge dig ingen af dine mange bekendtskaber, som vedkender sig det, hvilket må betyde, at nogen ikke siger sandheden. Hvilket netop er min pointe. Mod tåber kæmper selv guderne forgæves. Men selvfølgelig har det noget med ens omgangskreds at gøre. Går du på bar i thailand møder du ligesindede. men jeg går aldrig på bar,hverken her eller i thailand. hermed er mine indlæg i denne debat slut. For har du besluttet dig for de fleste er barpiger. Ja så kan du ikke rokkes . men du er ikke godt oplyst om det reelle kan jeg se. Det er utallige år siden at jeg har sat mine ben i en bar i Thailand. Men ellers har du vist selv besluttet dig til at have en bestemt holdning. Hvordan kan du se, at jeg ikke er oplyst om det reelle? Det må betyde at du kender det reelle. Kan du ikke dele det med os andre eller er det hemmeligt? Og så har du nu på kort tid kaldt mig tåbe og min tro for lort. Men bare rolig - jeg kan tåle det. ![]() Så er vi jo enige om at du ikke ved mere om sagen end jeg gør. God weekend Rawirot
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/01-2011 17:09
|
|
Rawirot skrev: ... Så er vi jo enige om at du ikke ved mere om sagen end jeg gør. God weekend Nej men jeg skriver ikke at andres meninger er noget lort eller at de er tåber, fordi de tror noget andet end jeg. Det er forskellen på dine og mine indlæg. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 14/01-2011 17:30
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Rawirot skrev: ja undskyld men det er da den værste gang lort og forvrænget snak man skal lede længe efter at finde andre steder. ![]() Rawirot skrev: Mod tåber kæmper selv guderne forgæves. Men selvfølgelig har det noget med ens omgangskreds at gøre. Går du på bar i thailand møder du ligesindede. men jeg går aldrig på bar,hverken her eller i thailand. hermed er mine indlæg i denne debat slut. For har du besluttet dig for de fleste er barpiger. Ja så kan du ikke rokkes . men du er ikke godt oplyst om det reelle kan jeg se. Undgå venligst personfnidder, rød prik givet Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 14/01-2011 17:59
|
|
John skrev: Rawirot skrev: ja undskyld men det er da den værste gang lort og forvrænget snak man skal lede længe efter at finde andre steder. ![]() Rawirot skrev: Mod tåber kæmper selv guderne forgæves. Men selvfølgelig har det noget med ens omgangskreds at gøre. Går du på bar i thailand møder du ligesindede. men jeg går aldrig på bar,hverken her eller i thailand. hermed er mine indlæg i denne debat slut. For har du besluttet dig for de fleste er barpiger. Ja så kan du ikke rokkes . men du er ikke godt oplyst om det reelle kan jeg se. Undgå venligst personfnidder, rød prik givet Admin. Desværre mener jeg alt hvad jeg har sagt. At det skal gi et rødt bær har jeg svært ved at forstå. Jeg forsvarer bare hvad jeg mener er injurier mod de fleste thai kvinder. Men det er taget til efterretning
Redigeret af Rawirot d. 14/01-2011 18:00 Rawirot
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 14/01-2011 18:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Uden at have laest hele denne traad vil jeg da sige mit med de fleste udlaning jeg kender har skam ikke en bar pige som kone jeg kender da safoelti nogn som har men kun et par stoekker ud af jeg ved ikke hvor mange ... min ejen kone hade aldri vaeret paa en sordan form for bar foer hun moete mig de fleste jeg kender har modt ders kone/kaerst over naettet eller igemmen en de kendet i forvejen som inden hade en thai kone eller opholte sig i thailand saajeg personlig vil tro at det er kun en faa % del af de piger som har en mand fra udlandet som faktis har vaeret/er bar pige Redigeret af Thjaa d. 14/01-2011 18:59 Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 14/01-2011 19:27
|
|
Thjaa skrev: Uden at have laest hele denne traad vil jeg da sige mit med de fleste udlaning jeg kender har skam ikke en bar pige som kone jeg kender da safoelti nogn som har men kun et par stoekker ud af jeg ved ikke hvor mange ... min ejen kone hade aldri vaeret paa en sordan form for bar foer hun moete mig de fleste jeg kender har modt ders kone/kaerst over naettet eller igemmen en de kendet i forvejen som inden hade en thai kone eller opholte sig i thailand saajeg personlig vil tro at det er kun en faa % del af de piger som har en mand fra udlandet som faktis har vaeret/er bar pige Flot indlæg! Rawirot kunne lære meget af dig. ![]() |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 14/01-2011 19:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Det er påfaldende hvor mange danskere man kan møde i barerne i Bangkok, Pattaya og Phuket, men når man møder en dansker med en thai-kone i Danmark, så har konen aldrig set en bar før. |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 14/01-2011 20:10
|
|
filihankat skrev: Det er påfaldende hvor mange danskere man kan møde i barerne i Bangkok, Pattaya og Phuket, men når man møder en dansker med en thai-kone i Danmark, så har konen aldrig set en bar før. jeg har ikke set nogen dansker i pty bar. Kommer der ikke, kan det være derfor? Kom dog ud af de øltåger
Rawirot
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 14/01-2011 20:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Held og lykke med kærligheden alle sammen hvor end Jeres koner eller mænd kommer fra. Jeg er lige glad hvor folk kommer fra, så længe der er kærlighed og respekt. Til dem som er interesseret i afstemningen så står den nu 74% mod 26% med overvægt til massøserne. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 14/01-2011 21:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Alle er vi af KØD OG BLOD så efter min mening så gør det vel hverken fra eller til hvor man har mødt sin ægtefælle. Som Christian-s skriver "så længe der er kærlighed og respekt." ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

(staves vist nok sådan )