Se indlæg
 Udskriv debat
Køb af bar
Hejsa Pigalle, der er tusindvis af danskere, som har forsøgt sig i Bar branchen i Thailand.

Og når vi så skal finde de som har gjort det godt, eller rimeligt godt, sidder vi vist nok med 10 fingre på i alt to hænder. Hvilke er nok til at tælle levevejs historierne. Og det er næsten altid branchefolk. Eller?

Hvis jeg har ret, er det promiller, ikke procenter, af de som starter for medbragte penge, som klarer sig.

Der er også den menneskelige side af det at starte bar i Thailand. De fleste bar ejere drikker med gæsterne. Mere eller mindre. Og det er ikke ret godt for helbredet. Jeg ved godt, at nogle af de værtshusholdere ville drikke alligevel, men måske ville de gøre det knap så systematisk, og knap så meget.

Et sted som her, skal vi jo ikke nævne navne. Men alle os der har været i Thailand mere end fire gange :-D, kender dem jo, det som har drukket sig i hjel, eller som er i gang med det :-(

Redigeret af d. 10/04-2009 13:08

pigalle
strejfer skrev:
Hejsa Pigalle, der er tusindvis af danskere, som har forsøgt sig i Bar branchen i Thailand.

Og når vi så skal finde de som har gjort det godt, eller rimeligt godt, sidder vi vist nok med 10 fingre på i alt to hænder. Hvilke er nok til at tælle levevejs historierne. Og det er næsten altid branchefolk. Eller?

Hvis jeg har ret, er det promiller, ikke procenter, af de som starter for medbragte penge, som klarer sig.

Der er også den menneskelige side af det at starte bar i Thailand. De fleste bar ejere drikker med gæsterne. Mere eller mindre. Og det er ikke ret godt for helbredet. Jeg ved godt, at nogle af de værtshusholdere ville drikke alligevel, men måske ville de gøre det knap så systematisk, og knap så meget.

Et sted som her, skal vi jo ikke nævne navne. Men alle os der har været i Thailand mere end fire gange :-D, kender dem jo, det som har drukket sig i hjel, eller som er i gang med det :-(

Vi er 100% enig.
Ha en god påske.

Hejsa.

At åbne en bar er som alle allerede har forklaret dig umiddelbart en elendig ide.
Dog hvis det muligt at overleve de første år til du har skabt dig et fast klientel, og
samtidig laver solid markedsføring er det på ingen måde umuligt. Jeg vil give dig 30% chance for at det lykkes.
Jeg tror som alle andre ikke at det er en super ide, men jeg vil dog ikke kalde den direkte håbløs.
En bar kan du købe nu og her i centrum af rd2 for max 100-120.000,-dk.

Hvis du dog gerne vil bo fast i thailand og åbne noget forretning skriv til mig privat, så kan vi mødes
i starten af maj (er på ferie i dk pt) og snakke om det.
Jeg kender de fleste regler, og overvejer selv at åbne forretning efter jeg nu har boet hernede i alt for
land tid og bare smider penge i hullet uden reel indkomst.

Held og lykke.Smile

vandango
kennyhawk skrev:
Hejsa.

At åbne en bar er som alle allerede har forklaret dig umiddelbart en elendig ide.
Dog hvis det muligt at overleve de første år til du har skabt dig et fast klientel, og
samtidig laver solid markedsføring er det på ingen måde umuligt. Jeg vil give dig 30% chance for at det lykkes.
Jeg tror som alle andre ikke at det er en super ide, men jeg vil dog ikke kalde den direkte håbløs.
En bar kan du købe nu og her i centrum af rd2 for max 100-120.000,-dk.

Hvis du dog gerne vil bo fast i thailand og åbne noget forretning skriv til mig privat, så kan vi mødes
Jeg kender de fleste regler, og overvejer selv at åbne forretning efter jeg nu har boet hernede i alt for

Held og lykke.Smile

Det her indslag burde høre under markedspladsen.

Det er en hammerskidt ide at prøve at etablere business i Thailand. Hold kraftigt fast i jeres penge trods veltalende danske fastboende lykkeridere.

Fido
Tidspunktet kunne vel næppe være dårligere valgt hvis man ønsker at starte noget op i Thailand. Global økonomisk krise + intern politisk ustabilitet er ikke ligefrem fremmende for forretningen i Pattaya.

Smile
One man's ceiling is another man's floor

kennyhawk skrev:
....Hvis du dog gerne vil bo fast i thailand og åbne noget forretning skriv til mig privat, så kan vi mødes
)

Og nu vil du have andre til at smide deres penge i dit hul :-D

Eller?

.-(

Alle har ret i det pt er elendigt tidspunkt at starte forretning i thailand.
Jeg mener blot at hvis du har penge og interessen nu til at købe forretning for, er der ok chance for profit over tid, da den økonomiske krise forhåbentligt er overstået om noge år, hvor du jo så har fået dig en god profitabel forretning til en billig penge. Er nødt til at se på thailand som en laangsigtet investering. Det kræver "blot" at du kan overleve af din opsparing eller lign indtil det hele forhåbentligt vender.

Ang mit eget "hul" er det næsten bundløst, men jeg keder mig en smule efterhånden, og vil gerne lave noget forretning ;-)

Spring til debat: