Se indlæg|
Advarsel på DTW
|
|
|
Lagt på d. 20/04-2009 18:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
freja skrev: Hej Django Lad nu være med at være fornærmet, du ved jo godt du er trådt over stregen, alt for mange gange, debatten har været hård og lang. Men der er jo ingen grund til at fortsætte, lad os nu får en ordentlig tone, hvor vi alle kan tage den konstruktive kritik med godt humør. vil du sige noget til mig, kan du så ikke gøre det på en P.B. Hvor andre ikke kan følge med, så lad os få renset luften. Jeg skal med glæde svare dig, måske kan vi finde ud af, hvorfor vi er kommet så meget på kant med hinanden Der er no bad feelings her fra. Hvad siger du så, Django, lidt af en gentleman, hende Freja. Børnehave eller ej. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 20/04-2009 18:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Freja om mig ...Allerførst vil jeg betro dig noget, jeg tror slet ikke din IQ kan pirres, vil anslå den til at være på ca 25. En rød prik på vej???? ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 20/04-2009 18:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Gaaab. Lad dog den tråd dø og vis i er voksne mennesker. (jeg har dog ikke de store forhåbninger) |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 20/04-2009 18:43
|
|
![]() |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 20/04-2009 18:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Webmaster skrev: Django skrev: prasat skrev: hvorfor er vi nu nået der til igen at vi har en lille flok stikkere der så gerne vil have at webkim deler røde prikker ud. hvis i så gerne vil være alene hvorfor åbner i så ikke bare en anden side hvor i kan dele røde prikker ud efter jeres valg. prasat Hvor er jeg ening med dig. Anders21 - jsh71 freja sarah hvalborg har tudet længe om det. Det er at betragte som personangreb og det udløser naturligvis en rød prik. - Admin - Naaaj Kim, den er s.. for tynd!!! er du i dårligt humør? >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
|
Lagt på d. 20/04-2009 20:29
|
|
tror ikke Kim er i dårligt humør... måske de prikker som kommer nu skal ses i lyset af tiden før påske og fremefter hvor admin var på ferie... der var vist et par stykker som opførte sig helt forkert... mon ikke de har fået advarsler nok nu... og jo fint for mig hvis de ikke kan finde ud af det...... og lad os så komme tilbage til det som det drejer sig om THAILAND...![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 20/04-2009 20:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Quod erat demonstrandum ![]() |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 20/04-2009 22:28
|
|
Quod erat faciendum ![]() Hvad laver vi??? ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 20/04-2009 23:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
thordk skrev: tror ikke Kim er i dårligt humør... måske de prikker som kommer nu skal ses i lyset af tiden før påske og fremefter hvor admin var på ferie... der var vist et par stykker som opførte sig helt forkert... mon ikke de har fået advarsler nok nu... og jo fint for mig hvis de ikke kan finde ud af det...... og lad os så komme tilbage til det som det drejer sig om THAILAND... ![]() Du opfordrer andre til at komme tilbage til emnet, men jeg ser ikke lige hvor der i dit indlæg du skriver noget der har med Thailand at gøre........ kan du ikke lige sige mig hvad? Jeg ser derimod du prøver at spille overdommer med dit indlæg.... og dermed følger gul stue..... ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/04-2009 00:42
|
|
prøver på ingen måde at spille overdommer og kender ikke gul stue. Gav min mening om måske hvorfor nogen røde prikker sidder løst over for enkelte når man ser tilbage på tiden lige før påske hvor admin var væk og der var galehus herinde. Jeg håber lige som så mange andre at dette forum snart kan slippe for ævl og kævl og koncentrere sig om hvad det er for... et forum om thailand uden personfnidder. Jeg forsøger selv at give mine bidrag og tips vedr thailand og i det hele taget deltage så godt man kan herinde. Så nej ikke overdommer eller medlem af gul stue... bare glad for stedet og træt af de enkelte som ikke kan holde en sober tone... my 50 cents. mvh thordk |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 21/04-2009 02:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
thordk skrev: prøver på ingen måde at spille overdommer og kender ikke gul stue. Gav min mening om måske hvorfor nogen røde prikker sidder løst over for enkelte når man ser tilbage på tiden lige før påske hvor admin var væk og der var galehus herinde. Jeg håber lige som så mange andre at dette forum snart kan slippe for ævl og kævl og koncentrere sig om hvad det er for... et forum om thailand uden personfnidder. Jeg forsøger selv at give mine bidrag og tips vedr thailand og i det hele taget deltage så godt man kan herinde. Så nej ikke overdommer eller medlem af gul stue... bare glad for stedet og træt af de enkelte som ikke kan holde en sober tone... my 50 cents. mvh thordk Hej thordk. Jeg synes det er et godt indlæg du kommer med og jeg kan kun give dig ret, men der hvor det går galt er, at selv om du kun skriver noget fornuftigt får du straks skyld for at spille overdommer, der er nogle stykker der kun søger ballade, man kan se det gang på gang, hvor en ellers god tråd med mange gode oplysninger som man virkelig har brug for, (både dem i DK. og os der bor her fast) køre helt af sporet fordi der kommer alt det fnidder ind. MVH. pigalle. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.