Se indlæg
 Udskriv debat
KVINDER TA'R PÅ SEX FERIE!
Vil ud og lege sex turist iaften i Patong, Et par store Gin og Tonics, Et brev Kamagra. Og et par unge laekre Sild, forhaabenlig er der nogle der bliver forarget naar den gamle halv fede Farang med den finurlige hestehale, kommer gaaende arm i arm med et par laekre toesser

hvis selve tilfredsstillelsen ligger i at forarge, er jeg bange for det bliver en tynd omgang.

Ak ja, hver sin fornøjelse Frown

roald
velkommen til dansk-thai-tysk-website, Keine HAM JAI

Klovn
rinpoche skrev:
Speedmaster skrev:

meine ehre heist treue......

Analphabet in mehreren Sprachen, dass ist ja beeindruckend.

Okay Rin måske er jeg ikke så god som dig til sprog,du har sikker ikke ret mange gramatiske fejl
kan dog ikke lave om på den SS-dolk der ligger foran mig,hvor der på selve bladet står Meine Ehre Hei?t Treue
Undskyld jeg kan ikke finde det fjerde bogstav på ordet Heist!Wink
Har været så fræk at sende dig et billede af en tilsvarende dolk(den jeg har er ikke så pæn) hermed håber
jeg at vi kan stoppe ordkløveriet.Smile
Redigeret af Klovn d. 16/04-2009 09:47

Hvad relevans har udredningen af denne sætning for tråden?

" Meine Ehre heißt Treue "

Ja altså medmindre man skal i byen med SS chef Heinrich Himmlers oldebarn.
Redigeret af d. 16/04-2009 10:13

Big-Viking
hvorfor skulle kvinder være bedre end mænd.??? heheheheGrin

Big-Viking skrev:
hvorfor skulle kvinder være bedre end mænd.??? heheheheGrin

Fordi de har født os (mænd)

freja skrev:
Hvad relevans har udredningen af denne sætning for tråden?

" Meine Ehre heißt Treue "

Ja altså medmindre man skal i byen med SS chef Heinrich Himmlers oldebarn.

Hejsa Freja,

hvornår begynder du at kommentere andre emner om Thailand? Jeg tror at du er et spændende menneske, som vil kunne pynte godt op i al vores mandehørm.

Hvem er i øvrigt løbet med Hvalborg :-D

Redigeret af d. 16/04-2009 10:49

VIP
freja skrev:

Hej

Personligt er jeg da ligeglad med om en mand har en thai partner eller om en kvinde har en tuneser. At jeg så ikke vil gøre det, er vel min sag, den dag jeg ville blive nødt til at betale mig fra det. ville blive den sidste dag jeg dyrkede den form for gymnastik.

---------------------------------------------------------------------
Freja skrev:

Fortvivl ikke kære kvinder der er også et middel på vej til os, hvis sex lysten svigter p.g.a GRIMME MÆND.
Det tyske firma Boehringer Ingelheim er ved at afprøve et nyt præparat
Flibanserin.

-----------------------------------------------------------------------
VIP:

Endnu, et emne du har speciel viden om! Pu,ha' må håbe, at vi grimme mænd ikke er i live når Flibanserin engang kommer på markedet. De horizontale øvelser går fint udenGrin
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

juj
Django skrev:
juj er de nye krudtpiller til 50 baht ikke nået til Phuket endnu Grin

Hvilken Krudt piller?
Bruger selv gelen, hvirker med det samme. Og min flinke apoteker saelger mig en kasse med 50stk til 3000 Baht. Ogsaa faar jeg 5 ekstra.
Det var nu en hyggelig og ganske munter aften og nat.Grin

Sarah
Mænd eller Kvinder... det er underordnet.
Man skal ikke udnytte at andre lande er fattige.
Betalt dog i det mindste hvad en prostitueret ville koste i DK.

VIP
Sarah skrev:

så, så, ikke træde på Freja!

Husk, at den dag der er valuta involveret, ville blive Freja's sidste
K....Grin
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Hejsa Freja,

hvornår begynder du at kommentere andre emner om Thailand? Jeg tror at du er et spændende menneske, som vil kunne pynte godt op i al vores mandehørm.

[/quote]

Hejsa Strejfer

Først tak for de pæne ord. Er godt klar over meningen med det skrevne.
Jah måske er det et spørgsmål om magelighed, fra min side. " hvo, som svinger uvant hammer, egen finger ofte rammer".
Men det kan være meget svært, at komme af med det prædikat, jeg af nogle har fået, nogle læsere har været meget hurtige til at sætte mig i bås, måske ment som en hjælp til andre her på siden, så vi hurtigt kan få styr på, om det er en ven eller fjende, vi har med at gøre, det giver mig ikke mange chancer for at ændre førstehånds opfattelsen. Har prøvet at ignorere og sætte et indlæg i på andre tråde, men sørme om vi så ikke vender tilbage med en "klam" bemærkning.
Jeg er ret sikker på, jeg af nogle bliver opfattet som en rendyrket hundjævel, der lever i mit eget lille sorte univers, og simpelthen er indbegrebet af en hævnende, ondskabsfuld og hysterisk kvinde,
og fanden i volskheden i mine tanker og forbehold mod det diskuterede emne, er måske nok noget der gi`r gutterne et stik af genkendelse.
Jeg ved det ikke. Det er ikke en undskyldning for at deltage i disse tråde som omhandler det samme emne, men en forklaring.
Ovenstående skal ikke opfattes som et pivende indlæg, men som et svar på, hvorfor jeg og andre med en anden holdning, måske er lidt tilbageholdende med at ytre os for meget.

Big-Viking
Sarah skrev:

Ja så skulle du bare se hvor mange prostituerede der blev i Thailand til den løn. De ville sgu ikke lave andet så..
Udnytte at lande er fattige.!!!!!!!!! Kan huske at før jeg blev gift sad jeg med foran universitet i Udon Thani. Jeg pjelede at kalde det udvidet SU til de piger der gad mig..WinkSmile Vi udnytter sgu ikke de piger/kvinder mere end de udnytter os farang.. Vi får Julelys i øjnede og de får penge (SU) til dem selv og til at forsørge deres familier...

VIP skrev:
Sarah skrev:

så, så, ikke træde på Freja!

Husk, at den dag der er valuta involveret, ville blive Freja's sidste
K....Grin

Hej VIP

Herlig kommentar, se den var sjov uden at være plat.Wink

freja skrev:
Hejsa Freja,

Hejsa Strejfer

Først tak for de pæne ord. Er godt klar over meningen med det skrevne.
Jah måske er det et spørgsmål om magelighed, fra min side. " hvo, som svinger uvant hammer, egen finger ofte rammer".
Men det kan være meget svært, at komme af med det prædikat, jeg af nogle har fået, nogle læsere har været meget hurtige til at sætte mig i bås, måske ment som en hjælp til andre her på siden, så vi hurtigt kan få styr på, om det er en ven eller fjende, vi har med at gøre, det giver mig ikke mange chancer for at ændre førstehånds opfattelsen. Har prøvet at ignorere og sætte et indlæg i på andre tråde, men sørme om vi så ikke vender tilbage med en "klam" bemærkning.
Jeg er ret sikker på, jeg af nogle bliver opfattet som en rendyrket hundjævel, der lever i mit eget lille sorte univers, og simpelthen er indbegrebet af en hævnende, ondskabsfuld og hysterisk kvinde,
og fanden i volskheden i mine tanker og forbehold mod det diskuterede emne, er måske nok noget der gi`r gutterne et stik af genkendelse.
Jeg ved det ikke. Det er ikke en undskyldning for at deltage i disse tråde som omhandler det samme emne, men en forklaring.
Ovenstående skal ikke opfattes som et pivende indlæg, men som et svar på, hvorfor jeg og andre med en anden holdning, måske er lidt tilbageholdende med at ytre os for meget.[/quote]

Hallo. En tanke, har du nogensinde været i Thailand, Freja?

Hallo. En tanke, har du nogensinde været i Thailand, Freja?[/quote]

Et svar. Ja op til mange gange. Både ved den Burmesiske grænse og dase ferie ved Phuket.

Django
juj skrev:

Bruger selv gelen, hvirker med det samme. Og min flinke apoteker saelger mig en kasse med 50stk til 3000 Baht. Ogsaa faar jeg 5 ekstra.
Det var nu en hyggelig og ganske munter aften og nat.Grin

Ja så er de ikke nået til Phuket endnu. Gelen er ok kan fåes for 2300 baht i Pattaya.

Men fortæl gerne om din natoplevelse Wink
Redigeret af Django d. 16/04-2009 13:00

Sarah
Big-Viking skrev:
Sarah skrev:

Ja så skulle du bare se hvor mange prostituerede der blev i Thailand til den løn. De ville sgu ikke lave andet så..
Udnytte at lande er fattige.!!!!!!!!! Kan huske at før jeg blev gift sad jeg med foran universitet i Udon Thani. Jeg pjelede at kalde det udvidet SU til de piger der gad mig..WinkSmile Vi udnytter sgu ikke de piger/kvinder mere end de udnytter os farang.. Vi får Julelys i øjnede og de får penge (SU) til dem selv og til at forsørge deres familier...

Nu er det jo langt langt fra alle thaier der har mulighed for at få en uddannelse.
Jeg tror ingen piger sidder når de er små, og tænker "Jeg tror jeg vil være luder når jeg blir stor"....hvis de havde mulighed for uddannelse og velbetalte job andre steder, tror langt de fleste ville vælge det!!!
Men det har de IKKE, ergo, ender de i baren....

Philo
Selvfølgelig har du fuldstændig ret Sarah, ingen starter sit med at drømme om at leve af sex. Alle vil gerne have det perfekte liv uden sorger og problemer af nogen slags. Det er imidlertid et absolut fåtal, der nogen sinde får et sådant liv. Så derfor handler det vel mere om at få det bedste ud af de muligheder man nu engang har. Her er en oplagt mulighed for yngre og attraktive personer af han- og hunkøn selvfølgelig at sælge sin krop til evt. interesserede af begge køn. Sålænge det sker "frivilligt" og de i øvrigt er myndige og i stand til gennemskue deres handlinger er det vel også OK.
Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i, at man som nybegynder i den form for arbejde kan have mere end almindeligt svært ved at overskue konsekvenserne på længere sigt.
Jeg satte i øvrigt frivilligt i citationstegn, idet jeg er af den opfattelse at flertallet af prostituerede her i verden - også i Danmark - har valgt deres beskæftigelse af økonomiske årsager. Det har vi vel iøvrigt stort set alle uanset vores erhverv ;-)

MVH

Philo

Philo skrev:
Selvfølgelig har du fuldstændig ret Sarah, ingen starter sit med at drømme om at leve af sex. Alle vil gerne have det perfekte liv uden sorger og problemer af nogen slags. Det er imidlertid et absolut fåtal, der nogen sinde får et sådant liv. Så derfor handler det vel mere om at få det bedste ud af de muligheder man nu engang har. Her er en oplagt mulighed for yngre og attraktive personer af han- og hunkøn selvfølgelig at sælge sin krop til evt. interesserede af begge køn. Sålænge det sker "frivilligt" og de i øvrigt er myndige og i stand til gennemskue deres handlinger er det vel også OK.
Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i, at man som nybegynder i den form for arbejde kan have mere end almindeligt svært ved at overskue konsekvenserne på længere sigt.
Jeg satte i øvrigt frivilligt i citationstegn, idet jeg er af den opfattelse at flertallet af prostituerede her i verden - også i Danmark - har valgt deres beskæftigelse af økonomiske årsager. Det har vi vel iøvrigt stort set alle uanset vores erhverv ;-)

MVH

Philo

Nej ingen hverken drenge eller pigebørn har det mål for øje at blive prostitueret, men ikke desto mindre er der flere og flere der søger denne branche, af nød. Ingen går gennem livet uden sorger og problemer, men det er nok de færreste der på sigt, regner med, at komme med i statestikken over hiv/aids ramte, alene i Thailand hvor der er 60 millioner indbyggere, anslås 695.000 at være hiv smittede og 68.000 har faktisk allerede udviklet aids. Det er jo fordi der er et udbud og en efterspørgsel. Mange af pigerne har oplevet at sex uden kondom, giver flere kunder, og der skal jo mad på bordet til både dem selv og familien. Så helt frivilligt er det altså ikke.
Jeg forstår godt, hvad det er du skriver, og vi er nok enige langt hen af vejen, i det der ligger til grund for valget.
Jeg har for nylig haft en samtale med en ung thai pige, som fandt en hvid mand for nogle år tilbage, der var så "flink" at tilbyde kost og logi mod andre ydelser fra pigen, hun var overbevist om at hendes lykke var gjort.
Hendes nuværende mand der er dansker, er der såmænd ikke noget i vejen med. Men prøv at fortælle hende og hendes 3 små børn, at hun havde et valg, dengang hun startede sin "karriere" at aids var en erhvervsrisiko man måtte regne med, jeg tror bestemt, hun vil kunne stå inde for, at hun ikke kunne forudse hvad det valg havde af betydning for hende og hendes ny lille familie. Pigen har aids, de 2 af børnene og hendes mand har hiv.
Derfor er det så vigtigt at budskabet når ud til så mange som muligt. Det er jo en holdningsændring der skal til både hos pigerne/deres familie og ikke mindst dem der køber "varen"

Spring til debat: