Se indlæg|
Jonni paa stable
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 17/01-2010 16:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
sune skrev: Jeg ved ikke rigtigt om denne med personangreb vil holde i retten, men den har jo holdt her, så det er jo det kære dream. Jeg kan bare undres over at en dansk TOP TOP sanger kan trække så mange nysgerrige. Det har vel noget at gøre med, hvad vi er for nogen underlige nogen, men sådan er livet jo nu engang skruet sammen. De kloge eller skal jeg kalde os mindre kloge har jo hang til en sådan intetsigende syngende person som ham Johny et eller andet, for at få bekræftet at vi er bedre og klogere. Er det ikke sådan det er, sådan føler jeg det når i kommer med alle jeres angreb på os.. DER ELSKER KÆRE JOHNY. Han synger skam også godt, og så giver han mig og måske også andre hjemve. Så kære Dream du er helt forkert på den. Kære Johny er med til at vi alle på denne side holder sammen med den intelligens vi nu engang har ud i det syngende. Du har da vist misforstået livets rette element kære ven. Du skal da vågne op hver morgen, tage et dejligt bad samtidig med at du synger denne… MIN TYROLER HAT ET ELLER ANDET…, så vil selv din dejlige kone tage tårekanalerne i brug. Kære Dream. Du har da misforstået livets virkelige eliksir. Brug du som mange os sikkert gør i denne tråd dette, at vi jo nu er blevet takseret som bedre end dig. Jeg og måske andre synger som jeg DET VAR I SPANIEN o.s.v.. for jeg og måske andre har check på dette med at være rigtig dansk. Jeg har check på det. Jeg kan styre både ham Johny og andre der virkelig har betydet noget for os som dansker i Thailand. Jeg har hår på brystet og smiler hver gang, jeg ser nogen, der ikke har samme forståelse for det virkelige danske.. mine smølfer hulk hulk. Lad nu være med at komme med personlige angreb, fordi jeg som en over de 60 år elsker disse væsener. I her i denne tråd må da give mig ret i. De er søde Så vil jeg da gerne lige have love til at sige, at overbærende hilsener må være noget at det mest nedladenden at modtage. Vi er jo alle forskellige i vores måde at udtrykke os på. LAD NU MIN DEJLIGE JOHNY FÅ LOV TIL AT SYNGE MIN SANG ENDNU ENGANG. Sune .. Du læser som sædvanlig ikke hvad der bliver skrevet !!!! Dream skriver i indlæg 32.......Kan ioevrigt godt li' Johnny Reimar........ [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 17/01-2010 16:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Dream skrev: Gi' mig bare den sidste PRIK............TAK............ ærgeligt. risbaronen skrev: jammen er det ikke bare en dejlig dag i dag pludselig blev mit humør meget bedre endnu mere ærgeligt, og så enda på sådan en trist & rå kold januar søndag . |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 17/01-2010 16:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
vil nu som sune skrev om personangreb holde med ham, hvad går der lige for ud for det Dream skrev, men det ser DTW ikke på, for der er hvis andre der kunne få lidt røde prikker også... Det er jo ikke let at køre en debat når der er flere klaphatte som skal ødelæg det af... Det her er jo ikke bare blevet ødelagt af en persom, men det er kun en person det går ud over. Men sådan er det åbenbart her. Forstår godt det er de samme der skriver igen og igen.. Bare min mening om dette. HYGGE Ubon.
![]() |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 17/01-2010 17:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Intelligent bemærkning, specielt når humoren forlader dig Sabaibaba. Det er dog for langt ude. Læs nu hvad der bliver skrevet i stedet for at fare i flæsket på undertegnede, hver gang du ser navnet Sune. Nå ja. Jeg har jo papir på, at jeg er hjerneskadet, så forståelsen for dit umiddelbare angreb på undertegnede, vil jo nok glide hen i krogen som dine andre angreb. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/01-2010 17:24
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Jeg vil gerne henvise jer til: http://www.dansk-...dmore=1097 Husk nu tråden omhandler emnet fra det første indlæg i tråden og ikke alt muligt personfnidder. Tak Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/01-2010 17:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Johnny Reimar er en ganske udmærket sanger, og en rigtig hyggelig fætter. Nyder skam at se ham på Charlie hvor han fremstår ganske charmerende, at han hvert år kan få betalt sine ferie ved et arrangement på et dansk sted i BKK, det er jo godt for ham og for de danskere, der er i BKK. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 17/01-2010 20:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
sune skrev: Intelligent bemærkning, specielt når humoren forlader dig Sabaibaba. Det er dog for langt ude. Læs nu hvad der bliver skrevet i stedet for at fare i flæsket på undertegnede, hver gang du ser navnet Sune.Nå ja. Jeg har jo papir på, at jeg er hjerneskadet, så forståelsen for dit umiddelbare angreb på undertegnede, vil jo nok glide hen i krogen som dine andre angreb. Hvad snakker du om ? Jeg læser ... det gør du ikke ...! Johnny Reimer er skam en hyggelig fætter som lave dejlig musak.. [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 17/01-2010 20:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Madiba skrev: Johnny Reimar er en ganske udmærket sanger, og en rigtig hyggelig fætter. Nyder skam at se ham på Charlie hvor han fremstår ganske charmerende, at han hvert år kan få betalt sine ferie ved et arrangement på et dansk sted i BKK, det er jo godt for ham og for de danskere, der er i BKK. jeg bliver lige noed til at komoter dit indslad du skriver !! hvert år kan få betalt sine ferie !! jeg vil lige saa informer dig om at ingen af disse penge som der kommer ind paa den kornsert gaar i hans ejen lommer alle peng bliver ubskort til at hjelpe boern i thailand den ene skole jeg ved at han hjelper med disse penge er en doeveskole men efter hvad jeg har faade fortalt saa er det 5 skoler ialt han hjelper saa han betaler selv rejsen ned til thailand for hans ejen penge og saa bruger han hans steme for at faa samlet nogen penge ind til at hjelpe ander folk for mig naade jeg bestemt godt vil bruge penge paa Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 17/01-2010 21:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
Jeg syntes nu ikke Johnny Reimer er noget specielt at råbe hurra for. Men jeg anerkender da fuldstændig at der er mange der godt kan lide ham. MEN spiller han et sted nær mig, når jeg er i Thailand vil jeg da møde op for stemningens skyld ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/01-2010 22:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Thai72 skrev: Jeg syntes nu ikke Johnny Reimer er noget specielt at råbe hurra for. Men jeg anerkender da fuldstændig at der er mange der godt kan lide ham. MEN spiller han et sted nær mig, når jeg er i Thailand vil jeg da møde op for stemningens skyld ![]() det nemlig rigtigt..man behøver ikke kunne lide hans "musik" for at nyde stemningen. det lidt som tv2 og shubidua fed stemning, men føj for dællen da, sikke noget jammer rock de spiller smil det søndag lidt endnu
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 18/01-2010 00:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
b_j3ns3n Stop dog dine ikke særlig begavede indlæg om hvad medlemmer har af musiksmag, du har leget "trold" længe nok. ![]() Venlig hilsen fra Fyn, her regere OB. ![]() blume Redigeret af blume d. 18/01-2010 00:52 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.