Se indlæg
 Udskriv debat
Jet Sci Scam
hsthomsen
Fordi folk som sædvanligt er ligeglade med negativt nyt fra Thailand, det er man så vant til, gaaab!

Næh, man skal bare ud og ha' noget sol, strand, billige drinks og larm i gaden, så er det mindre vigtigt at man bliver snydt, truet og intimideret på det groveste.

Sidste nye tendens er verbale overfald, med trusler om mere vægtige argumenter!

Læs indlægget "Er vi jaget vildt" - og bliv informeret up-to-date om Thai'ers holdning til udlændinge...

JA, JEG VED GODT AT JEG HAR SAGT DET FØR, OG AT DET IRRITERER DE FLESTE HER HER PÅ DTW, SOM BARE ØNSKER JEG VILLE HOLDE MIN KÆFT, MEN DET GØR JEG IKKE, FOR DER ER NOGET PILRÅDDENT I THAILAND, OG DET BLIVER VÆRRE OG VÆRRE!

Dr. Gonzo
Redigeret af hsthomsen d. 11/09-2009 20:39

Natasha
Hvornår er JJ blevet anholdt?

hsthomsen
Igår...

Somnamnaa! *sshole..Angry

http://phuketwan....ing-11552/

Dr. G.

det der jet ski scam er altså ikke noget nyt, jeg oplevede det allerede først i 80erne da de hed vandscouter og var med påhægsmotor, kom man ind med deres lort løftede de motoren op af vandet og sagde at propellen var skadet, det gentog sig næsten hver dag på beachroad næsten lige neden for politistationen.
jeg har ikke rørt deres helvedesmaskiner siden
det samme sker med deres mc udlejning, rigtig mange har betalt en ny knallert fordi den lejede var blevet stjålet, og det bliver den fordi rigtig mange bruger den lås som de får udleveret af udlejeren, så udlejeren snupper den og gemmer den simpelt hen indtil du er rejst hjem. men det kommer der nok også fokus på engang.
jo, jeg har både betalt proppel og knallert og meget andet..så nu lever jeg lidt mere forsigtigt i Thailand som jeg har gjordt tidligere.
rigtig godt alt det lort bliver trukket frem i lyset Angry
Redigeret af d. 11/09-2009 21:27

hsthomsen
Tidligere havde jeg to pas:

Nr. 1 til mig selv

Nr. 2 til MC, bil eller anden udlejning!

Man afleverer da ikke frivilligt sit pas til de forbrydere?

Men om det er smart at ha' nu, med Schengen samarbejdet hvor man jo næsten bliver scannet i hoved og r*v, er nok ikke sikkert...Frown

Mht. lås: Køb en lås selv og brug den, IKKE den udlejer leverer.

Tag evtl. billede af det du lejer, inden du skriver under på kontrakt.

Dr. G.
Redigeret af hsthomsen d. 11/09-2009 21:34

tænk hsthomsen, jeg blev så sur at jeg tænkte på at leje endnu en mc og så tappe olien af den inden jeg leverede den tilbage
det der afholdt mig var at det sikkert var en anden turist der kom til at betale

hsthomsen
Hæ!

Eller p*sse i tanken..Grin

Dr. G.

Natasha
Hm. Det er squ lidt underligt at JJ er blevet anholdt - selvfølgelig er det fortjent. Har kendt ham i 2 år, og han er meget flink privat.

hsthomsen
Jamen, så har du jo lært lidt mere om "multi-face" Thai'er, ikke?!

At du er kvinde og farang, og muligvis ung, gør dig også mere interessant set fra en macho-thai's synspunkt...

Dr. Gonzo

Natasha
Ja, det kan godt være. Han behandler jo nok mig anderledes, men stadig.
Jeg ved da godt, hvad han gik rundt og lavede, men det betyder jo ikke at jeg er enig i det han gør.
Og derfor kan han jo stadig være venlig privat.

hsthomsen
Ja, korrekt...

Jeg var i mine yngre dage ansat i et firma i Tyskland, hvor den ene indehaver var fra Boston, USA.

Han hed Mario, var af italiensk afstamning, læsset til med guldkæder, og altid tyggende på en stor cigar!

Han var også flink, BÅDE på job og privat, men jeg ville helst ikke vide hvad han egentlig tjente penge på i USA...

U' understand?

Dr. Gonzo

Natasha
Ja.
Det var også mere det jeg mente.

ingolf
Der er vel et gammelt ordsprog som siger---

Fortäl mig hvem dine venner er, så skal jeg fortälle dig hvem du erShock

Ingolf

Natasha
ingolf skrev:

Ingolf

Og hvad vil du så sige med det?

cesse
Natasha skrev:
ingolf skrev:

Ingolf

Og hvad vil du så sige med det?

Jeg er sikker på at han mener at går man sammen med et dumt svin kan man hurtigt blive betraktet som et dumt svin

Natasha
Så synes jeg Ingolf skal skal tænke sig om inden han lukker sådan noget ud en anden gang!

cesse
Det kan jeg ikke rigtig se hvorfor han skulle Natasha
Jeg tror faktisk at det er den generalle holdning i befolkningen
Og hvis denne diskussion skal fortsætte vil den uundværligt kun blive personlig og det kan aldrig blive en fordel i dette forum

Hilsen Cesse

Natasha
cesse skrev:
Det kan jeg ikke rigtig se hvorfor han skulle Natasha
Jeg tror faktisk at det er den generalle holdning i befolkningen
Og hvis denne diskussion skal fortsætte vil den uundværligt kun blive personlig og det kan aldrig blive en fordel i dette forum

Hilsen Cesse

Har du overhovedet læst hvad der står herinde?

Folk skal bare ikke dømme mig på den måde, og det har jeg vel ret til at sige herinde, lige så meget som alle andre har ret til at sige noget.!

cesse
Natasha skrev:

Har du overhovedet læst hvad der står herinde?

Selvføglige har jeg læst hvad der står

Men det ændre ikke ved at uanset om du er fed og står og kikker på kage i bilka eller du har drukket rødvin med Sten Bakker
Du vil da til en hver tid blive bedømt på dine handlinger

PS Dermed siger jeg ikke at du kan lide rødvin med kage det var bare for at give et eksempel

Hilsen Cesse

Natasha
Helt ærligt, så synes jeg bare det var nedladende det Ingolf skrev, og jeg mener ikke er det er rigtigt det han skriver.

Og desuden skrev ingolf om 'at jeg var som mine venner' så hvorfor skriver du om hvordan andre ser på mig? Det er to forskellige ting.
Ja, du har ret i at folk bedømmer også bedømmer én ud fra dem man er sammen med, men det betyder jo ikke at man er som dem.

Spring til debat: