Se indlæg|
Bonus Point?
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/10-2009 22:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
jesperfrb skrev: Ring til Tue på Thai kontoret i Kbh, Han er ekspert, og vældig sød! Øøøøøøøh, Jesper , TUE er nok ham fra "Huset på Christianshavn" ![]() For ham fra Thai Airways hedder TYGE, og det er fint at du mener at han er "sød" , jeg ville havde sagde at han er flink ![]() Og er han ikke til stede eller optaget, så kan I kontakt enten Kenneth Møller eller Khun Piangjai, alle fra ROP, og I ville få den samme god behandling . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/10-2009 23:04
|
|
tomu skrev: Kan det passe en indenrigs returbillet koster 15.000 point? Som de andre har allerede skrevet, ja det er rigtigt at TG taksten er 15K, MEN hold øje med "promotion", hvor de nogle gange sætter deres "bonuspriser" ned (Udsalg). Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 20/10-2009 03:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Lung Yao, det er jeg ked af! Du har absolut ret han hedder Tyge, og han ved alt om reglerne!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| tomu |
Lagt på d. 20/10-2009 05:32
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
hanspeter skrev: Det kan sagtens passe, når man også sammenligner med at SAS tager 10.000 points for en indenrigs i Danmark. Hvis du har points nok ville jeg vælge: Destinations up to 1,000 miles: Dhaka, Hanoi, Ho Chi Minh City, Kuala Lumpur, Kunming, Penang, Phnom Penh, Singapore, Vientiane, Yangon 25,000 Men generelt synes jeg priserne i Thailand er så lave mht. til flyvning at jeg nok ikke ville bruge mine points på det. Der kommer måske også nogen afgifter på som du måske skal betale cash. Ved ikke om det er sådan med Thai men med SAS er de tilkommet. Tak for jeres svar. Ingen tvivl at en billet indenrigs virker billigere end de 15.000 plus skatter. Jeg vil kun bruge miles i tilfælde af nogle dem løber ud i 2010. Jeg vil helt sikkert ringe til dem og høre om der skulle være promotions inden jeg tager afsted næste gang |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 20/10-2009 07:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
tomu skrev: Brug aldrig miles på indenrigs med mindre de ved udløbe
Hej Er der nogle af jer, som har erfaring med anvendelse af opsparet bonus point, herunder anvendt dem til indenrigs flyvninger? Jeg søgte lidt på Thai's internationale hjemmeside for at finde informationer omkring hvor mange point en indenrigs flyvning vil koste. Jeg fandt frem til en chart med angivelserne: http://www.thaiai...-chart.htm Kan det passe en indenrigs returbillet koster 15.000 point? DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 20/10-2009 11:26
|
|
Tomu, Og som jeg har skrevet før i en anden tråd, medmindre at du rejser flere gange til TH om året og har dermed mulighed for at spare tilskrækkelige bonus miles til en evt. fri billet, så hellere forkække dig selv og/eller konen med en opgradering til fx. Premium Economi Class (25K per vej). Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.