Se indlæg|
Hvorfor ????
|
|
| JD |
Lagt på d. 29/09-2009 16:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Du vil ikke blive savnet. Nogle gamle medlemmer forstår åbenbart ikke at der er kommet nye folk til. Folk der ikke gider holde deres k*ft og lade sig kue af bedrevidende Thai-wanna-be-båtnakker. Dream sagde det totalt præcist andetsteds: "Som at sidde i en dansker-bar i Thailand"! Jeg kender dem, har set dem i Phuket, Hua Hin, Samui, Jomtien, Pattaya m.m. - og jeg brækker mig over klientellet. JD Redigeret af JD d. 29/09-2009 16:49 |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 29/09-2009 17:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
JD skrev:
Du vil ikke blive savnet. Nogle gamle medlemmer forstår åbenbart ikke at der er kommet nye folk til. Folk der ikke gider holde deres k*ft og lade sig kue af bedrevidende Thai-wanna-be-båtnakker. Dream sagde det totalt præcist andetsteds: "Som at sidde i en dansker-bar i Thailand"! Jeg kender dem, har set dem i Phuket, Hua Hin, Samui, Jomtien, Pattaya m.m. - og jeg brækker mig over klientellet. Tjaa saa behoeves der vist ikke flere kommentarer - userios, uintelligent, et stort nul med r.... banket foran computeren 24/7 - synes at du og dine synonymer skulle oprette et eget forum om Thailand, saa kan du/i sidde og svine hinanden og thailand til uden at forstyrre os andre. Boes har talt......... JD "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 29/09-2009 17:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Ezal skrev: jeg syntes faktisk de 2 omtalte personer er blevet mere fornuftige på det sidste. det er bare ikke nemt at slippe af med et dårligt rygte når folk er overbevist om man er slem. giv dem en chance, hvis web kunne burde i andre også? Synes du virkelige Ezal? Der må jeg være uenig... Synes den fortsætter i samme riller. Hvorfor har vi overhovedet det "advarselssystem"`? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/09-2009 17:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
nu er jeg lige kommet ind i tråden og har i ren dovenskab, ikke læst alle indlægne. men vis der ikke er forskellige meninger, er et debat forum vel unøvendigt.. og er der ikke nok ryg klapperi i verden. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/09-2009 17:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
jeg synes det er dejligt med en tone, hvor man føler folk mener det de skriver.. så det jo ikke bare mundlort, men noget man står for. man behøver jo ikke deltage vis man mener debaten er for hår. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 29/09-2009 19:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej Har heller ikke selv deltaget aktivt i tråden, men som jeg har opfattet det, er det vist noget med at jargonen er blevet lidt i stil med It's my way or the highway |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 29/09-2009 20:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Sarah skrev: Hvorfor har vi overhovedet det "advarselssystem"`? Nu ved jeg ikke om webmaster er taget på 3 ugers ferie ![]() Jeg tror der er mange der undre sig over at folk der er udelukket (3 røde), kan fortsætte ufortrødent videre, Det kunne jeg godt tænke mig at webmaster ville give en forklaring på , TAK |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 29/09-2009 20:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
JD hold da kæft hvor er du "KLOG" hvor har du da fået al den viden fra, det må SGU da have kostet kassen![]() Jeg ved ingenting, men lever godt med det;;;;; også når jeg er sammen med min dejlige hustru i Thailand, så det er jo godt for mig lille uvidende NID der bare går og laller rundt i DK, arbejder kun 60 timer om ugen, det er jeg nødt til ellers kunne kan jeg ikke besøge min hustru 6 gange om året men sådan gør vi jo så forskelligt??? IKK ;;; hvad der er godt for mange, er måske ikke godt for DE FÅ, PS jeg kunne godt være foruden alle "DE KLOGE" det kan jeg ikke bruge til noget. Elsker HUA-HIN og min KONE.MVH NID |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 29/09-2009 21:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Nid skrev: JD hold da kæft hvor er du "KLOG" hvor har du da fået al den viden fra, det må SGU da have kostet kassen ![]() Jeg ved ingenting, men lever godt med det;;;;; også når jeg er sammen med min dejlige hustru i Thailand, så det er jo godt for mig lille uvidende NID der bare går og laller rundt i DK, arbejder kun 60 timer om ugen, det er jeg nødt til ellers kunne kan jeg ikke besøge min hustru 6 gange om året men sådan gør vi jo så forskelligt??? IKK ;;; hvad der er godt for mange, er måske ikke godt for DE FÅ, PS jeg kunne godt være foruden alle "DE KLOGE" det kan jeg ikke bruge til noget. Elsker HUA-HIN og min KONE.MVH NID Hvad er det du ønsker at fortælle os udover at du er uvidende og arbejder 60 timer om ugen ? Swed
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 29/09-2009 21:54
|
|
roald skrev: Sarah skrev: Hvorfor har vi overhovedet det "advarselssystem"`? Nu ved jeg ikke om webmaster er taget på 3 ugers ferie ![]() Jeg tror der er mange der undre sig over at folk der er udelukket (3 røde), kan fortsætte ufortrødent videre, Det kunne jeg godt tænke mig at webmaster ville give en forklaring på , TAK Hmmm... En af de ting som har været interessant at påpege og derefter debattere, er det helt fantastiske hykleri der forekommer blandt veteranerne (- ikke varanerne!). Fej for egen dør først! Jeg prøver da, og indrømmer at jeg er fræk som ind i h...., men er også villig til at kigge på egne fejl, både i opførsel og forkerte påstande om f.ex. Thailand. Men ingen steder, og jeg har den onde lyneme rejst en del, INGEN STEDER har jeg oplevet mere indædt dobbeltmoral og hykleri end her, det er fakta. ![]() Læs roalds indlæg, han er forarget, han er forundret... Hvis han seriøst ville bidrage til f.ex. en anden tone, mere venlighed etc. SÅ KU' HAN JO STARTE MED AT FJERNE DEN PROVOKERENDE "FINGER-AVATAR", IKKE??? Jeg gentager: Fej for egen dør først, både når det gælder "de hellige retfærdige" (- i ved godt hvem i er...) - og os andre, "The Outcasts"! JD |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 29/09-2009 21:59
|
|
Nid skrev: JD hold da kæft hvor er du "KLOG" hvor har du da fået al den viden fra, det må SGU da have kostet kassen ![]() Jeg ved ingenting, men lever godt med det;;;;; også når jeg er sammen med min dejlige hustru i Thailand, så det er jo godt for mig lille uvidende NID der bare går og laller rundt i DK, arbejder kun 60 timer om ugen, det er jeg nødt til ellers kunne kan jeg ikke besøge min hustru 6 gange om året men sådan gør vi jo så forskelligt??? IKK ;;; hvad der er godt for mange, er måske ikke godt for DE FÅ, PS jeg kunne godt være foruden alle "DE KLOGE" det kan jeg ikke bruge til noget. Elsker HUA-HIN og min KONE.MVH NID Nid og nag må du da lide a'! Jeg skal til Hua Hin engang før jul, og så kan vi da mødes og se hvem der kan drikke flest bajere, og samtidig ha' styr på både tale, motorik og intelligens! C' ya... ![]() JD Redigeret af JD d. 29/09-2009 22:15 |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 29/09-2009 22:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg synes det er vildt underligt det her. Jeg forstår faktisk godt at mange bliver trætte af dig JD, for du skal altid lige have det sidste ord, og vise hvor smart du er på et tastatur. Det er jo umuligt at diskutere med en som er så "up-front" som dig. Og med "up-front" mener jeg ikke noget positivt, men at du har en mani med at skulle svare på alle indlæg på en lettere aggressiv måde. Til gengæld mener jeg du har ret i noget af hvad du skriver, men så heller ikke så meget alligevel. På den anden side har jeg vel lov til at skrive hvad jeg mener om Pattaya, og det har jeg gjort tidligere. Jeg læser her at hvis jeg ikke kan li' Pattaya, holder jeg ikke af Thailand, gogopigerne, osv. Det er ikke korrekt. Jeg har fuld respekt for alle. Redigeret af hanspeter d. 29/09-2009 22:34 |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 29/09-2009 22:43
|
|
hanspeter skrev: Jeg synes det er vildt underligt det her. Jeg forstår faktisk godt at mange bliver trætte af dig JD, for du skal altid lige have det sidste ord, og vise hvor smart du er på et tastatur. Det er jo umuligt at diskutere med en som er så "up-front" som dig. Og med "up-front" mener jeg ikke noget positivt, men at du har en mani med at skulle svare på alle indlæg på en lettere aggressiv måde. Til gengæld mener jeg du har ret i noget af hvad du skriver, men så heller ikke så meget alligevel. På den anden side har jeg vel lov til at skrive hvad jeg mener om Pattaya, og det har jeg gjort tidligere. Jeg læser her at hvis jeg ikke kan li' Pattaya, holder jeg ikke af Thailand, gogopigerne, osv. Det er ikke korrekt. Jeg har fuld respekt for alle. Jamen tak for det, en kompliment vel?! "Upfront" - "smart på et tastatur" - du er da heller ikke værst selv! Det her minder mig sgu' mere og mere om den forfærdelige folkeskole jeg gik i for heldigvis rigtig mange år siden... Det var i NordVest Jylland, og der sku' man s*teme ikke tro at man var noget... Jeg flyttede heldigvis fra Jante-land ret hurtigt, og det var en befrielse... At jeg så møder den samme møgsure danske misundelse, "og du ska' ikk' tro du er noget", her på DTW, er da temmelig chokerende. ![]() Hva' er dit problem egentlig? Mindreværd, misundelse, eller...? JD Redigeret af JD d. 29/09-2009 22:45 |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 29/09-2009 23:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
JD skrev: hanspeter skrev: Jeg synes det er vildt underligt det her. Jeg forstår faktisk godt at mange bliver trætte af dig JD, for du skal altid lige have det sidste ord, og vise hvor smart du er på et tastatur. Det er jo umuligt at diskutere med en som er så "up-front" som dig. Og med "up-front" mener jeg ikke noget positivt, men at du har en mani med at skulle svare på alle indlæg på en lettere aggressiv måde. Til gengæld mener jeg du har ret i noget af hvad du skriver, men så heller ikke så meget alligevel. På den anden side har jeg vel lov til at skrive hvad jeg mener om Pattaya, og det har jeg gjort tidligere. Jeg læser her at hvis jeg ikke kan li' Pattaya, holder jeg ikke af Thailand, gogopigerne, osv. Det er ikke korrekt. Jeg har fuld respekt for alle. Jamen tak for det, en kompliment vel?! "Upfront" - "smart på et tastatur" - du er da heller ikke værst selv! Det her minder mig sgu' mere og mere om den forfærdelige folkeskole jeg gik i for heldigvis rigtig mange år siden... Det var i NordVest Jylland, og der sku' man s*teme ikke tro at man var noget... Jeg flyttede heldigvis fra Jante-land ret hurtigt, og det var en befrielse... At jeg så møder den samme møgsure danske misundelse, "og du ska' ikk' tro du er noget", her på DTW, er da temmelig chokerende. ![]() ![]() Hva' er dit problem egentlig? Mindreværd, misundelse, eller...? JD He he DJ, nej jeg mener ikke selv at jeg har noget problem hverken med mindreværd eller misundelse. Jeg var lige ved at udvide mit indlæg, men på en eller anden måde kom jeg til at trykke på Ecs knappen, så den blev ikke gemt. Tag nu den her misundelse og janteloven med et gran salt. Du er jo ikke verdens vidunder. Eller er du i din egen selvforståelse. Jeg er ihvertfald et vidunder ,som alle jeg har mødt ved :-) Redigeret af hanspeter d. 29/09-2009 23:04 |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 29/09-2009 23:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
JD skrev: roald skrev: Sarah skrev: Hvorfor har vi overhovedet det "advarselssystem"`? Nu ved jeg ikke om webmaster er taget på 3 ugers ferie ![]() Jeg tror der er mange der undre sig over at folk der er udelukket (3 røde), kan fortsætte ufortrødent videre, Det kunne jeg godt tænke mig at webmaster ville give en forklaring på , TAK Hmmm... En af de ting som har været interessant at påpege og derefter debattere, er det helt fantastiske hykleri der forekommer blandt veteranerne (- ikke varanerne!). Fej for egen dør først! Jeg prøver da, og indrømmer at jeg er fræk som ind i h...., men er også villig til at kigge på egne fejl, både i opførsel og forkerte påstande om f.ex. Thailand. Men ingen steder, og jeg har den onde lyneme rejst en del, INGEN STEDER har jeg oplevet mere indædt dobbeltmoral og hykleri end her, det er fakta. ![]() Læs roalds indlæg, han er forarget, han er forundret... Hvis han seriøst ville bidrage til f.ex. en anden tone, mere venlighed etc. SÅ KU' HAN JO STARTE MED AT FJERNE DEN PROVOKERENDE "FINGER-AVATAR", IKKE??? Jeg gentager: Fej for egen dør først, både når det gælder "de hellige retfærdige" (- i ved godt hvem i er...) - og os andre, "The Outcasts"! JD Jack jeg synes bare det er tankevækkende,--jeg har kun været aktiv på dette site siden december og det er allerede 3. gang du er tilbage ,-under nyt nick Redigeret af Sarah d. 29/09-2009 23:29 |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 30/09-2009 08:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
JD vil se hvem der kan drikke flest bajere så han er en helt. Jamen JD, hvor gammel er du? Du kan umuligt være over 16 når du kan skriver sådan. Synes du selv det lyder intiligent? Studenterhuen trykker da vist ikke særligt meget hos dig. Har du tænkt på at andre end lige dig kan have ret? Du kan ikke have fattet en brik af debatten når du skriver om janteloven og misundelse, tror du ikke det nærmere skyldes at du er fyldt med mindreværdskomplekser? Har du et behov for at bringe dig i fokus? Som Sarah skriver er det jo ret tankevækkende at du er jysk mester i røde prikker herinde, men det er jo ikke din skyld vel? Det er de andre som driller dig og er skyld i det, ikk? Det er ikke let at være dig, fik du mange tæv som barn? Mobbede de andre børn dig? Det mest rystende er næsten at du igen og igen får lov til at føre dig frem på din specielle facon herinde. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 30/09-2009 09:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Bentmj. Du har endnu engang slaaet fast at humor er TABU her paa siden. Jantelov og misundelse fra din side, ja den sidder ogsaa lige i skabet. Naar jeg laeser dit indlaeg kommer jeg til at taenke paa remsen : aev baev bussemand ! Redigeret af Dream d. 30/09-2009 09:14 |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 30/09-2009 09:55
|
Ok Dream, jamen så fortæl mig lige hvad du mener humor er? Er det humor at være modbydelig over for andre, nedgøre andre, at være respektløs over for andres holdninger? Det vil ikke overraske mig hvis det er din og JDs form for humor, men tror du også de brugere som det går ud over igen og igen mener det er humor? Jeg holder meget af humor, bare ikke jeres form for humor. Vil du være sød og fortælle mig hvad det er i jeres humor som er så sjovt, for jeg har aldrig forstået at det skulle være humor at nedgøre andre brugere for det gør mig jo ikke større og bedre, og er det humor at svine folk til som ikke lige har samme holdninger som jer? Jeg morer mig faktisk lidt over din remse: æv bæv bussemand, den må absolut være møntet på JDs tidligere indlæg hvor han som en 16 årig knægt mente at de jo kunne se hvem der kunne drikke flest bajere, og hvis han kan det er han en helt og har ret, ik? Jeg kan kun give dig ret i at hans indlæg er nede på det plan som du her omtalt, men jeg har jo også lidt ondt af ham for han må have haft et svært liv og kan herinde få lov til at føre sine komplekser ud i livet. Du har helt ret, lad dog barnet hvis det kan hjælpe ham til et bedre liv. Humor??? Ironi??? |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 30/09-2009 10:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
bentmj skrev: Ok Dream, jamen så fortæl mig lige hvad du mener humor er? Er det humor at være modbydelig over for andre, nedgøre andre, at være respektløs over for andres holdninger? Det vil ikke overraske mig hvis det er din og JDs form for humor, men tror du også de brugere som det går ud over igen og igen mener det er humor? Jeg holder meget af humor, bare ikke jeres form for humor. Vil du være sød og fortælle mig hvad det er i jeres humor som er så sjovt, for jeg har aldrig forstået at det skulle være humor at nedgøre andre brugere for det gør mig jo ikke større og bedre, og er det humor at svine folk til som ikke lige har samme holdninger som jer? Jeg morer mig faktisk lidt over din remse: æv bæv bussemand, den må absolut være møntet på JDs tidligere indlæg hvor han som en 16 årig knægt mente at de jo kunne se hvem der kunne drikke flest bajere, og hvis han kan det er han en helt og har ret, ik? Jeg kan kun give dig ret i at hans indlæg er nede på det plan som du her omtalt, men jeg har jo også lidt ondt af ham for han må have haft et svært liv og kan herinde få lov til at føre sine komplekser ud i livet. Du har helt ret, lad dog barnet hvis det kan hjælpe ham til et bedre liv. Humor??? Ironi??? Nedgøre andre brugere??????? læse du hvad du selv skriver du kalder folk for nazister , dumme i hovede, osv, du kan da være glad for webmaster ikke altid læser regler ordret
Swed
|
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 30/09-2009 10:53
|
Swed jeg har aldrig brugt ordet nazist herinde, aldrig nogensinde. De personer som du og jeg hentyder til er kommet med udtalelser som minder om 30-40erne syd for grænsen hvilket du må give mig ret i hvis du kender historien, og flere af de omtalte personer kender jo historien og har derfor valgt ikke at kommentere dette, og mange bruger har jo også givet mig ret i disse udtalelser. Hvis du har tid skulle du læse historien, ganske skræmmende læsning og endnu mere skræmmende når man kan genkende det hos visse personer. Ja du har helt ret, disse brugere elsker at nedgøre andre brugere herinde, og det glæder mig og mange andre brugere at der endelig er flere og flere som nu siger fra, og det glæder mig da at du er enig med mig.. Kan man føre en sober og saglig debat herinde som alle brugere kan deltage i og have glæde af, og ikke holder sig tilbage pga. de omtalte personer som nedgør og svarer modbydeligt herinde? For tiden er det meget svært men håber det med tiden bliver anderledes. Jeg selv, SteenJ og og sikkert andre brugere rejser til Huahin til vinter, sikkert først i det nye år, håber der er flere brugere som vil dele en kold Singha pils med os i Huahin. Steen mfl. er der lige nu , jeg måtte desværre springe fra pga. svigtende helbred, han sendte en sms kl. 04.30 til morgen for at fortælle han lå på stranden og nyder livet. Lidt misundelig kan man jo ikke helt lade være med at blive. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

ellers kunne kan jeg ikke besøge min hustru 6 gange om året
men sådan gør vi jo så forskelligt??? IKK ;;; hvad der er godt for mange, er måske ikke godt for DE FÅ,