Se indlæg|
pattaya (paradis )
|
|
| BJ |
Lagt på d. 30/09-2009 07:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
jesperfrb skrev: Ja, så må jeg vel lige komme med en kommetar! Klientellet har måske ændret sig lidt, med de gamle med deres egenrådig viden om Thailand sidder der endnu, som de gjorde for 20 år siden! Kommer stadigvæk i Jomtien/Pattaya, og elsker at have kærestens søn på 10 år med. Der er så meget for ham at opleve, bare at køre i vandrutchebane med ham er en dejlig oplevelse. Se ham på stranden mens kæresten og jeg sidder under en parasol ude ved Jomtien med diverse mad og drikke! Leje en jetski og have hende og ham bagpå og hører ham skrige af grin Top Kvalitet!Vi underlader dog at tage ham med på bar, eller walkingstreet ![]() Helt de samme oplevelser har jeg ikke haft med ham i HUA HIN! Men når kæresten og jeg er alene er det HUA HIN! Dit indlæg gør mig helt varm om hjertet, jeg kan godt forstå at det må være extrem kvalitetstid. ![]() Det må være kanon dejligt, men jeg har desvære ingen børn.....( så vidt jeg ved ). ![]() MVH.BJ Redigeret af BJ d. 30/09-2009 07:59 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 30/09-2009 23:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
BJ skrev: ja børn skal jo ikke se alt hvad der foregår i pattaya
jesperfrb skrev: Ja, så må jeg vel lige komme med en kommetar! Klientellet har måske ændret sig lidt, med de gamle med deres egenrådig viden om Thailand sidder der endnu, som de gjorde for 20 år siden! Kommer stadigvæk i Jomtien/Pattaya, og elsker at have kærestens søn på 10 år med. Der er så meget for ham at opleve, bare at køre i vandrutchebane med ham er en dejlig oplevelse. Se ham på stranden mens kæresten og jeg sidder under en parasol ude ved Jomtien med diverse mad og drikke! Leje en jetski og have hende og ham bagpå og hører ham skrige af grin Top Kvalitet!Vi underlader dog at tage ham med på bar, eller walkingstreet ![]() Helt de samme oplevelser har jeg ikke haft med ham i HUA HIN! Men når kæresten og jeg er alene er det HUA HIN! Dit indlæg gør mig helt varm om hjertet, jeg kan godt forstå at det må være extrem kvalitetstid. ![]() Det må være kanon dejligt, men jeg har desvære ingen børn.....( så vidt jeg ved ). ![]() MVH.BJ Redigeret af bagerbager d. 30/09-2009 23:58 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 01/10-2009 00:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Det syntes jeg ikke der er nogen grund til! Men der er masser at lave om dagen, med forlystelses park, ZOO, og meget andet! Vi har altid en god lang weekend i Pattaya, og han var nærmest skuffet da vi 1 gang tog ham med til HUA HIN! Ikke at han kede sig, der var jo både strand og pool. Men det var ikke det samme uden gøglerne
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/10-2009 07:41
|
|
bagerbager skrev:
BJ skrev: ja børn skal jo ikke se alt hvad der foregår i pattayajesperfrb skrev: Ja, så må jeg vel lige komme med en kommetar! Klientellet har måske ændret sig lidt, med de gamle med deres egenrådig viden om Thailand sidder der endnu, som de gjorde for 20 år siden! Kommer stadigvæk i Jomtien/Pattaya, og elsker at have kærestens søn på 10 år med. Der er så meget for ham at opleve, bare at køre i vandrutchebane med ham er en dejlig oplevelse. Se ham på stranden mens kæresten og jeg sidder under en parasol ude ved Jomtien med diverse mad og drikke! Leje en jetski og have hende og ham bagpå og hører ham skrige af grin Top Kvalitet!Vi underlader dog at tage ham med på bar, eller walkingstreet ![]() Helt de samme oplevelser har jeg ikke haft med ham i HUA HIN! Men når kæresten og jeg er alene er det HUA HIN! Dit indlæg gør mig helt varm om hjertet, jeg kan godt forstå at det må være extrem kvalitetstid. ![]() Det må være kanon dejligt, men jeg har desvære ingen børn.....( så vidt jeg ved ). ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/10-2009 07:44
|
|
Nej bestemt ikke, men det tror jeg heller ikke jesperfrb har gjort. Han lyder som en go familie far, men jeg kender ham ikke. ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/10-2009 08:34
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nu tror jeg godt vi kan blive enige om allesammen pattaya, phuket og hua hin ikke har ret meget med thailand at gøre, kun nogle turistbyer hvor der skal tjenes penge på hurtigt og så let som muligt. Jeg har ikke noget imod phuket eller hua hin synes bare phuket er for langt væk og er svært og dyrt at komme fra hvis man skal være der længere end 2 - 3 uger. Så er man næsten nød til og være der i den tid man er der, og hvis man som mig godt kan lide og rejse rundt så tager jeg hellere til pattaya fordi det er let og billigt. En lille uge i pattaya er nok for mig så skal der ske noget andet, men det er da rart nok hvis man er til fest og farver. Også kan man slappe af om dagen, der er da mange gode ting man kan tage til sorry men jeg er ikke god til og huske de forskkellige navne hvordan de staves, men krokkodille parken er da flot man kan tage til sattahip og se det der guldbjerg og derfra kan man tage til det hedder noget med nong et eller andet der er hammer flot. Og alle de steder kan man sagtens have børn med, så kom ikke og sig der ikke er noget for alle og en hver. Det er også let at tage en bus til bkk hvis man skal videre for jeg er en af dem der ikke kan holde bkk ud sorry alle jer der elsker den by. Jeg har kun bkk som en transitby for at komme videre. Ja ok nu skrev jeg også hua hin med, jeg har kun været der en gang, men umiddelbart synes jeg nu der var meget hyggeligt måske bare for småt og igen noget dyrere end i pattaya, men skulle jeg vælge imellem phuket og hua hin blev det hua hin Det var bare min sølle mening og sorry hvis jeg har stødt nogle det var så ikke meningen. Redigeret af sony d. 01/10-2009 08:41 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/10-2009 11:04
|
|
sony skrev: Nu tror jeg godt vi kan blive enige om allesammen pattaya, phuket og hua hin ikke har ret meget med thailand at gøre, kun nogle turistbyer hvor der skal tjenes penge på hurtigt og så let som muligt. Jeg har ikke noget imod phuket eller hua hin synes bare phuket er for langt væk og er svært og dyrt at komme fra hvis man skal være der længere end 2 - 3 uger. Så er man næsten nød til og være der i den tid man er der, og hvis man som mig godt kan lide og rejse rundt så tager jeg hellere til pattaya fordi det er let og billigt. En lille uge i pattaya er nok for mig så skal der ske noget andet, men det er da rart nok hvis man er til fest og farver. Også kan man slappe af om dagen, der er da mange gode ting man kan tage til sorry men jeg er ikke god til og huske de forskkellige navne hvordan de staves, men krokkodille parken er da flot man kan tage til sattahip og se det der guldbjerg og derfra kan man tage til det hedder noget med nong et eller andet der er hammer flot. Og alle de steder kan man sagtens have børn med, så kom ikke og sig der ikke er noget for alle og en hver. Det er også let at tage en bus til bkk hvis man skal videre for jeg er en af dem der ikke kan holde bkk ud sorry alle jer der elsker den by. Jeg har kun bkk som en transitby for at komme videre. Ja ok nu skrev jeg også hua hin med, jeg har kun været der en gang, men umiddelbart synes jeg nu der var meget hyggeligt måske bare for småt og igen noget dyrere end i pattaya, men skulle jeg vælge imellem phuket og hua hin blev det hua hin Det var bare min sølle mening og sorry hvis jeg har stødt nogle det var så ikke meningen. Selvfølgelig er der forskel på Pattaya og andre byer der er jo også en stor forskæl på Odense og København ik! Men at sige det ikke er en del af Thailand og kun en turistfinanseret pengemaskine syntes jeg er noget være vrøvl!!! Pattaya er som Pattaya er og sådan skal det da være! THATS IT ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/10-2009 11:10
|
|
PATTAYA er en KANON by. Ta til Costa del sol hvis i bare vil på badeferie, det er 10xbilligere.![]() WWW.pattaya-cityg... MVH.BJ Redigeret af BJ d. 01/10-2009 11:11 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/10-2009 11:19
|
BJ skrev: sony skrev: Nu tror jeg godt vi kan blive enige om allesammen pattaya, phuket og hua hin ikke har ret meget med thailand at gøre, kun nogle turistbyer hvor der skal tjenes penge på hurtigt og så let som muligt. Jeg har ikke noget imod phuket eller hua hin synes bare phuket er for langt væk og er svært og dyrt at komme fra hvis man skal være der længere end 2 - 3 uger. Så er man næsten nød til og være der i den tid man er der, og hvis man som mig godt kan lide og rejse rundt så tager jeg hellere til pattaya fordi det er let og billigt. En lille uge i pattaya er nok for mig så skal der ske noget andet, men det er da rart nok hvis man er til fest og farver. Også kan man slappe af om dagen, der er da mange gode ting man kan tage til sorry men jeg er ikke god til og huske de forskkellige navne hvordan de staves, men krokkodille parken er da flot man kan tage til sattahip og se det der guldbjerg og derfra kan man tage til det hedder noget med nong et eller andet der er hammer flot. Og alle de steder kan man sagtens have børn med, så kom ikke og sig der ikke er noget for alle og en hver. Det er også let at tage en bus til bkk hvis man skal videre for jeg er en af dem der ikke kan holde bkk ud sorry alle jer der elsker den by. Jeg har kun bkk som en transitby for at komme videre. Ja ok nu skrev jeg også hua hin med, jeg har kun været der en gang, men umiddelbart synes jeg nu der var meget hyggeligt måske bare for småt og igen noget dyrere end i pattaya, men skulle jeg vælge imellem phuket og hua hin blev det hua hin Det var bare min sølle mening og sorry hvis jeg har stødt nogle det var så ikke meningen. Selvfølgelig er der forskel på Pattaya og andre byer der er jo også en stor forskæl på Odense og København ik! Men at sige det ikke er en del af Thailand og kun en turistfinanseret pengemaskine syntes jeg er noget være vrøvl!!! Pattaya er som Pattaya er og sådan skal det da være! THATS IT ![]() MVH.BJ OK det er så en del af thailand, men man får bare ikke det rigtige billede af thailand ved kun at være i pattaya, men en ting kan vi da godt blive enige om pattaya en en dejlig by. Og hvis ikke der kom de turister der engang gjorde, hvordan tror du så der havde set ud i pattaya? Håber da for byen det vender igen så de kan tjene nogle penge igen, ja ok det gælder så hele landet for dens sags skyld. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/10-2009 15:24
|
|
Ja jeg oplevede Pattaya første gang for nogle år siden, Og jeg kan ikke genkende det negative, der bliver skrevet om Pattaya. Personligt har jeg aldrig mødt andet end gæstfrihed i Pattaya, og aldrig været udsat for det ene eller andet ubehageligt. Og du skriver den er fuldstændig død byen, det syntes jeg bestem ikke den er, men det kan da got være, det har været mange flere menesker før. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 01/10-2009 15:25 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 01/10-2009 17:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Åh de minder om Pattaya ... Mødte engang en gammel barndoms ven i jomtien ,det var hans og konens første tur til thailand. Gensynet skulle jo fejres , så vi dinglede ind på en katoey bar efter at konerne var sendt i seng ! Da katoeyen ville lukke...havde vi sgu stadig lyst til bajer og røverhistorier..Hvad skete så ?... Jo vi fik sgu nøglen til baren ! og besked om at bare lægge penge for hvad vi havde drukket i løbet af natten ! Nu fik vi aldrig lukket baren !.. men blev vækket klokken 12 næste formiddag af katoeyen ! Vi fik styr på regnskabet .. men direkte hjem til SKIDEBALLEN !! ![]() Sjovt var det sgu !! PS. jeg kendte selvføgelig katoeyen. PPS. Alt kan ske i en bagovn ! og en brandert ! Redigeret af sabai sabai d. 01/10-2009 17:10 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 01/10-2009 17:27
|
BJ skrev: Ja jeg oplevede Pattaya første gang for nogle år siden, Og jeg kan ikke genkende det negative, der bliver skrevet om Pattaya. Personligt har jeg aldrig mødt andet end gæstfrihed i Pattaya, og aldrig været udsat for det ene eller andet ubehageligt. Og du skriver den er fuldstændig død byen, det syntes jeg bestem ikke den er, men det kan da got være, det har været mange flere menesker før. MVH.BJ Hejsa BJ Jeg skriver ikke byen er død, jeg skriver kun efter hva jeg høre fra folk der er der lige nu, og de skriver at der ikke er mange mennesker, men håber da at de kommer tilbage nu når sæsonnen begynder igen. Har da heller ikke oplevet så meget af det negative, selvom det er der, det er der jo desværre overalt, men man behøver jo ikke og opsøge det. Og skulle jeg opleve noget af det negative så smutter jeg da bare fra det og finder noget andet. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 01/10-2009 18:02
|
|
Bortset fra Thailand har lidt problemer med turist-industrien for tiden, Så skal der sgu nok komme folk til Pattaya igen, her til højsessonen. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 01/10-2009 18:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
BJ skrev: sony skrev: Nu tror jeg godt vi kan blive enige om allesammen pattaya, phuket og hua hin ikke har ret meget med thailand at gøre, kun nogle turistbyer hvor der skal tjenes penge på hurtigt og så let som muligt. Jeg har ikke noget imod phuket eller hua hin synes bare phuket er for langt væk og er svært og dyrt at komme fra hvis man skal være der længere end 2 - 3 uger. Så er man næsten nød til og være der i den tid man er der, og hvis man som mig godt kan lide og rejse rundt så tager jeg hellere til pattaya fordi det er let og billigt. En lille uge i pattaya er nok for mig så skal der ske noget andet, men det er da rart nok hvis man er til fest og farver. Også kan man slappe af om dagen, der er da mange gode ting man kan tage til sorry men jeg er ikke god til og huske de forskkellige navne hvordan de staves, men krokkodille parken er da flot man kan tage til sattahip og se det der guldbjerg og derfra kan man tage til det hedder noget med nong et eller andet der er hammer flot. Og alle de steder kan man sagtens have børn med, så kom ikke og sig der ikke er noget for alle og en hver. Det er også let at tage en bus til bkk hvis man skal videre for jeg er en af dem der ikke kan holde bkk ud sorry alle jer der elsker den by. Jeg har kun bkk som en transitby for at komme videre. Ja ok nu skrev jeg også hua hin med, jeg har kun været der en gang, men umiddelbart synes jeg nu der var meget hyggeligt måske bare for småt og igen noget dyrere end i pattaya, men skulle jeg vælge imellem phuket og hua hin blev det hua hin Det var bare min sølle mening og sorry hvis jeg har stødt nogle det var så ikke meningen. Selvfølgelig er der forskel på Pattaya og andre byer der er jo også en stor forskæl på Odense og København ik! Men at sige det ikke er en del af Thailand og kun en turistfinanseret pengemaskine syntes jeg er noget være vrøvl!!! Pattaya er som Pattaya er og sådan skal det da være! THATS IT ![]() MVH.BJ Jeg er ikke særlig vild med Pattaya ,-som by. Kender nogle skønne thai mennesker der,-and thats it. En stor del af byen er red-light district for mig at se. stranden ikke rigtig noget ved, når man tænker på Koh Samet er forholdsvis tæt på....! Mit absolut mindst prioriterede sted i Thailand, ever. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 01/10-2009 19:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Sarah skrev: BJ skrev: sony skrev: Nu tror jeg godt vi kan blive enige om allesammen pattaya, phuket og hua hin ikke har ret meget med thailand at gøre, kun nogle turistbyer hvor der skal tjenes penge på hurtigt og så let som muligt. Jeg har ikke noget imod phuket eller hua hin synes bare phuket er for langt væk og er svært og dyrt at komme fra hvis man skal være der længere end 2 - 3 uger. Så er man næsten nød til og være der i den tid man er der, og hvis man som mig godt kan lide og rejse rundt så tager jeg hellere til pattaya fordi det er let og billigt. En lille uge i pattaya er nok for mig så skal der ske noget andet, men det er da rart nok hvis man er til fest og farver. Også kan man slappe af om dagen, der er da mange gode ting man kan tage til sorry men jeg er ikke god til og huske de forskkellige navne hvordan de staves, men krokkodille parken er da flot man kan tage til sattahip og se det der guldbjerg og derfra kan man tage til det hedder noget med nong et eller andet der er hammer flot. Og alle de steder kan man sagtens have børn med, så kom ikke og sig der ikke er noget for alle og en hver. Det er også let at tage en bus til bkk hvis man skal videre for jeg er en af dem der ikke kan holde bkk ud sorry alle jer der elsker den by. Jeg har kun bkk som en transitby for at komme videre. Ja ok nu skrev jeg også hua hin med, jeg har kun været der en gang, men umiddelbart synes jeg nu der var meget hyggeligt måske bare for småt og igen noget dyrere end i pattaya, men skulle jeg vælge imellem phuket og hua hin blev det hua hin Det var bare min sølle mening og sorry hvis jeg har stødt nogle det var så ikke meningen. Selvfølgelig er der forskel på Pattaya og andre byer der er jo også en stor forskæl på Odense og København ik! Men at sige det ikke er en del af Thailand og kun en turistfinanseret pengemaskine syntes jeg er noget være vrøvl!!! Pattaya er som Pattaya er og sådan skal det da være! THATS IT ![]() MVH.BJ Jeg er ikke særlig vild med Pattaya ,-som by. Kender nogle skønne thai mennesker der,-and thats it. En stor del af byen er red-light district for mig at se. stranden ikke rigtig noget ved, når man tænker på Koh Samet er forholdsvis tæt på....! Mit absolut mindst prioriterede sted i Thailand, ever. Ja stranden er en stor kloark de fleste folk ligeså !! Redigeret af sabai sabai d. 01/10-2009 19:30 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 01/10-2009 20:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Uha, pas på Sabai Sabai. Jeg kom i et indlæg til at nævne klientellet i Patty som en af årsagerne til at jeg ikke bryder mig om byen. Og nu har jeg en dtw stalker på nakken ![]() |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 01/10-2009 21:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
sabai:Hvad koster en Taxi fra SoYouWannaBoomMe Airport til SuckCumBitch Road ? hvorfor spørger du ikke bare din mor, jeg tror, hun kender taksten. Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 01/10-2009 21:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Halo Sarah rinpoche og sabai sabai i er da røget i den forker tråd ? der er jo oprettet en tråd til jer ![]() |
|
|
|
| rastloes |
Lagt på d. 01/10-2009 21:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 158 |
Tja, nu har jeg læst tråden igennem (også den negative) og jeg må da indrømme at jeg har diverse spørgsmål... Jeg har aldrig været i Pattaya og har derfor ingen mening om stedet...DOG føler jeg mig fristet til at opleve stedet, som skaber så meget debat. Så nu kommer mit spørgsmål. Lad os antage at en af jer var turismechef for området... Hvordan ville I således lave reklame for stedet? Dvs. hvad skal man se og opleve mens man er i Pattaya, udover byture, som de fleste skriver om. Der må jo forhåbenlig være mere end det. Tidsrammen er en aktiv uge. Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 01/10-2009 22:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
rastloes skrev: Tja, nu har jeg læst tråden igennem (også den negative) og jeg må da indrømme at jeg har diverse spørgsmål... Jeg har aldrig været i Pattaya og har derfor ingen mening om stedet...DOG føler jeg mig fristet til at opleve stedet, som skaber så meget debat. Så nu kommer mit spørgsmål. Lad os antage at en af jer var turismechef for området... Hvordan ville I således lave reklame for stedet? Dvs. hvad skal man se og opleve mens man er i Pattaya, udover byture, som de fleste skriver om. Der må jo forhåbenlig være mere end det. Tidsrammen er en aktiv uge. Pattaya er primært natteliv, fest og farver. Og priserne er generelt lavere, end de andre beachresorts i Thailand. Så hvis man er til fest, farver og vildt natteliv er Pattaya perfekt. Hvis man ikke syntes om natteliv, har Pattaya ikke så meget at byde på. Nu ved jeg godt at, der er nogle vil komme med en masse eksempler på, hvad man kan se og lave om dagen i Pattaya. Men come on de fleste seværdigheder eller aktiviteter fås bedre andre steder i Thailand/sydøstasien. Stranden fås bedre på Koh samui, Phuket og masser af andre steder. Dykning er meget bedre på Phuket. Der er et akvarium, men der er et i Bangkok der er 10 gange flottere. Templer, ja det findes også alle andre steder Thailand. Nong Nooch Botanisk have. Hvis du er til botaniske haver er der en fantastisk en i Singapore. Men jeg kan godt lide at Pattaya. Det bedste natteliv i sydøstasien. Men efter en-to uger, er det nok. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Top Kvalitet!