Se indlæg|
Andelsbolig på Frb
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 15/11-2009 09:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
- go` søndag Jesper! Håber du snart finder en løsning med Fr.berg-boligen, så du rigtig kan nyde tilværelsen i BKK... |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 15/11-2009 11:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
hej jesper du skal sætte den ind på forsiden ind til den solgt
[img][/img]
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 07/01-2010 01:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kunne jo være der var nogle der var kommet til penge i det nye år! Den er stadigvæk til salg, og hvis du henvender dig pr pm, giver jeg et nedslag
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 07/01-2010 15:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Hej Jesper, Kunne den evt. udlejes? Så kunne du tjene lidt ind, til evt. dækning af dine faste udgifter(eller en del af dem), indtil videre. Jeg hører af og til, fra nogle Thaier som søger en lejlighed i KBH. . Redigeret af Lung Yao d. 07/01-2010 15:34 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 19/01-2010 05:16
|
|
Trænger til at flytte! Lejligheden er sat ned med 95,000kr! http://www.boligs...fe2b9802a/ Redigeret af jesperfrb d. 19/01-2010 05:18 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 19/01-2010 10:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Håber da at du snart kommer af med den jesper, så du kan komme ned til det dejlige Thailand og nyde det... Er der ikke en der vil købe et flyttefirma.??? ![]() ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 26/01-2010 07:44
|
|
Har ikke råd til at købe et flytte firma! Håber bare lejligheden betaler gælden!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 26/01-2010 14:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
http://www.amager...82/801.jpg . Redigeret af Lung Yao d. 26/01-2010 14:35 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 27/01-2010 03:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
jesperfrb skrev: Trænger til at flytte! Lejligheden er sat ned med 95,000kr! http://www.boligs...fe2b9802a/ Jeg får en fejl på det link men okay er nu ikke på udkig efter en bolig i DK alligevel. hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/02-2010 13:03
|
|
Kan ses på [url]www.boligsiden.dk[/url] Bliver snart sindsyg, det er koldt, der er sne overalt, og jeg har intet job! Spørg om jeg vil flytte! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/02-2010 20:00
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
jesperfrb skrev: Kan ses på [url]www.boligsiden.dk[/url] Bliver snart sindsyg, det er koldt, der er sne overalt Jesper luk vinduer og døre, tænd for varmen, så bliver det hurtig varmt og sneen smelter. Det er da umuligt at sælge en lejlighed der er fyldt med sne. Nå nu kom den i top igen, held og lykke med salget john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 17/02-2010 20:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
John skrev: jesperfrb skrev: Kan ses på [url]www.boligsiden.dk[/url] Bliver snart sindsyg, det er koldt, der er sne overalt Jesper luk vinduer og døre, tænd for varmen, så bliver det hurtig varmt og sneen smelter. Det er da umuligt at sælge en lejlighed der er fyldt med sne. Nå nu kom den i top igen, held og lykke med salget He-He, god værkstedshumor....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 17/02-2010 20:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Når Jesper engang endelig for solgt sin lejlighed, falder der til den tid måske en lille erkendighed af til Admin. på DTW… Måske et par Påskebryg med udløbsdato engang i 2014? ![]() Rasmus |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/02-2010 21:18
|
|
Hej john! Hvad skal jeg så gøre med alt det vand når sneen smelter??? IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 17/02-2010 21:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
jesperfrb skrev: Hej john! Hvad skal jeg så gøre med alt det vand når sneen smelter??? Undskyld jeg blander mig ... Hvad med op i wiskeyen ? [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 18/02-2010 04:34
|
|
Så meget whisky har jeg ikke, og slet ikke glas der er store nok
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/04-2010 01:12
|
|
Så blev lejligheden solgt, med mindre der kommer en og byder over![]() Tak for støtten til jer alle
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/04-2010 01:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Stort tillykke Jesper :-)
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/04-2010 01:15
|
|
Takker, men går herfra med tab. Ikke sjovt
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 25/04-2010 07:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
TILLYKKE Jesper, håber så bare dit tab ikke er så storet, så kan du komme afsted ud i varmen nu. Hygge
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.