Se indlæg|
Tilsvining pr Mail
|
|
| John |
Lagt på d. 06/10-2009 18:28
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Ved ikke rigtig hvad det er vi skal kunne se. Jeg har i indlæg #28 allerede fortalt at den mail adresse ikke er benyttet af et medlem her på siden. Har lige tjekket IP# og det er heller ikke brugt at et medlem. Det behøver nødvendigvis ikke være et medlem der har sendt den mail, alle kan jo læse tråden. Admin. Uanset hvormeget jeg er imod den slags mail, så er DTW ikke siden hvor IP# osv. offentliggøres. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/10-2009 18:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
BJ skrev: TAK SKAL DU HA' Så må Webmarster/admin da kunne se resten.??? MVH.BJ Ok BJ .. Gider ikke blande mig i det . men kunne nok gå videre !! Og Webmoster .. tror heller ikke han orker ! BJ det er hvad der kan ske på nettet ! Glem det og tag en bajer og tænk på din næste tur til Pattaya ! SKÅL.. !1 ![]() Ps. Men mange spændende oplysninger i den mail !! LOL [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 06/10-2009 18:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja og jeg gider sgu heller ikke bruge flere kræfter, på den niandertaler. men jeg håber da, at han har fulgt med i tråden her. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/10-2009 18:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
sune skrev: Disse sager har jo været oppe så mange gange her på siden, og det er faktisk sjældent der findes en løsning udover, at den der bringer emnet op bliver udelukket på kort sigt. Den har du vist fået helt omvendt.... Eller du kan måske bringe nogle eksempler, hr. "nye" bruger? ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/10-2009 18:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
John skrev: Ved ikke rigtig hvad det er vi skal kunne se. Jeg har i indlæg #28 allerede fortalt at den mail adresse ikke er benyttet af et medlem her på siden. Har lige tjekket IP# og det er heller ikke brugt at et medlem. Det behøver nødvendigvis ikke være et medlem der har sendt den mail, alle kan jo læse tråden. Admin. Uanset hvormeget jeg er imod den slags mail, så er DTW ikke siden hvor IP# osv. offentliggøres. John du har ret 100% Og ja selvføgelig er det nok en falsk email adr. Lad os glemme det , og komme videre i teksten . Men et vink med en vognstang er måske ikke så tosset ? Jo sommetider kan vi sgu være lidt "dumme" nogle af os .... Men så dumme er vi sgu heller ikke !! SKÅL..
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 06/10-2009 18:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
ja SKÅL! ..................MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/10-2009 18:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg anvendte blot en brug-og-smid-væk adresse da jeg oprettede mig som medlem på dtw. Jeg har muligvis også fået ukvemsord henad vejen, men det er spildt ulejlighed, da jeg kun aflæser min primære emailadresse, som jeg ikke kunne drømme om at udlevere til andre end venner og bekendte. Det er sørgerligt, men det er 2009 Internettet har mistet sin uskyld for længe siden. Til BJ, kedelig email du fik fra en anonym kryster, glem det og kom videre. Ikke værd at spilde din tid på. mvh |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/10-2009 18:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
BJ skrev: ja SKÅL! ..................MVH.BJ BJ selv om vi i ny og næ er "lidt" uenige ... Snupper jeg sgu en bajer mere ! SKÅL.. ! Vi er dem de andre . ikke må lege med ! men vi leger med dem alligevel. Skål I SKIVET
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 06/10-2009 19:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
rinpoche skrev: Jeg anvendte blot en brug-og-smid-væk adresse da jeg oprettede mig som medlem på dtw. Jeg har muligvis også fået ukvemsord henad vejen, men det er spildt ulejlighed, da jeg kun aflæser min primære emailadresse, som jeg ikke kunne drømme om at udlevere til andre end venner og bekendte. Det er sørgerligt, men det er 2009 Internettet har mistet sin uskyld for længe siden. Til BJ, kedelig email du fik fra en anonym kryster, glem det og kom videre. Ikke værd at spilde din tid på. mvh Ja nemlig Rin.. Hvis man er på div. forum chat sider,, brug aldrig din personlige Email adr. Skål .. .. må nok efterhånden en tur i kiosken ! Hik Hik
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/10-2009 21:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Sikkert blot en dtw reject der forsøger at yppe kiv. |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2009 01:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er da sgu en falliterklæring, hvis man skal slette sin emailadresse på grund af sådan en idiot. Jeg vil antage at hans intelligenskvotient ligger nede ved sinkestadiet, jeg er ikke sikker på om det er lidt over, eller meget under. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 07:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Riverkwai skrev: bj.køb nogle fuglefrø eller ring til din mor.det bare min mening.vi høre og læser det hver dag- ![]() Hvordan syntes du delv du har det? THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| HJB |
Lagt på d. 08/10-2009 08:14
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 71 |
Er det ikke den korrekte person (HJB eller HFB ) undskylder jeg mange gange for at have brugt dit/jeres navn i denne sammenhaeng. Bland VENLIGST mig uden om dette!!!!!........ den slags metoder anser jeg værende for ligeså svinsk, som i andre gør. MVH HJB |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 08/10-2009 08:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
kennyhawk skrev: Nu gaetter jeg lige, men er tilsvineren HJB eller HFB ? Tror forresten det er den samme person begge alias, men det for saa vidt det samme.. Og hvad med dig webmaster.. Har du ikke noget at sige Ang dette emne offentligt ?? Syntes du skriver med om mange ting, og dette er da klart et emne du boer vaere sandfast omkring og lade dine meninger vaere kendt. Er det ikke den korrekte person (HJB eller HFB ) undskylder jeg mange gange for at have brugt dit/jeres navn i denne sammenhaeng. Så kan du godt begynde at undskylle. ![]() Jeg har ET bruger navn her på siden, hvad også du kan få Administratorerne til at bekræfte. Venligst bland mig uden for. TAK !!!!!!!!!!! Jeg forstår ikke dine antydninger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2009 08:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
BJ hvor er det blevet skrevet til dig? husk du ikke må offentligøre PM |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 08:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
HJB skrev: Er det ikke den korrekte person (HJB eller HFB ) undskylder jeg mange gange for at have brugt dit/jeres navn i denne sammenhaeng. Bland VENLIGST mig uden om dette!!!!!........ den slags metoder anser jeg værende for ligeså svinsk, som i andre gør. MVH HJB Rolig begge to, manden er fundet, der er ingen af jer der er mistænkt, så bare rolig MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 08/10-2009 08:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ezal skrev: BJ hvor er det blevet skrevet til dig? husk du ikke må offentligøre PM Du mener sikkert PB'er men det var det heller ikke, det var på min Private E-mailadresse, og den E-mail har været ofentliggjort ja. Men ikke nogen PB'er. Men sådan et svin skal bare ned med nakken hurtigst muligt. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 08/10-2009 08:39 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2009 08:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
BJ skrev: Riverkwai skrev: bj.køb nogle fuglefrø eller ring til din mor.det bare min mening.vi høre og læser det hver dag- ![]() Hvordan syntes du delv du har det? jamen hvor har han skrevet det? og hvordan fandt du ud af hvem det var? |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/10-2009 08:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hfb skrev: kennyhawk skrev: Nu gaetter jeg lige, men er tilsvineren HJB eller HFB ? Tror forresten det er den samme person begge alias, men det for saa vidt det samme.. Og hvad med dig webmaster.. Har du ikke noget at sige Ang dette emne offentligt ?? Syntes du skriver med om mange ting, og dette er da klart et emne du boer vaere sandfast omkring og lade dine meninger vaere kendt. Er det ikke den korrekte person (HJB eller HFB ) undskylder jeg mange gange for at have brugt dit/jeres navn i denne sammenhaeng. Så kan du godt begynde at undskylle. ![]() Jeg har ET bruger navn her på siden, hvad også du kan få Administratorerne til at bekræfte. Venligst bland mig uden for. TAK !!!!!!!!!!! Jeg forstår ikke dine antydninger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu var det mig der skrev det indlæg du taler om, og dine initialer passede med h.b. med afsenderen i den mail, der er genstand i denne debat. Jeg undskyldte i selv samme mail, skulle der være tale om en forkert person da jeg ikke har nogen forudsætninger for at vide hvem eller hvordan eller hvorledes, men gør det da glædeligt igen. ![]() Jeg beklager mange gange, og jeg håber du i dit blødende hjerte kan finde plads til et lille smil.. ![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 08/10-2009 09:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Ezal skrev: BJ hvor er det blevet skrevet til dig? husk du ikke må offentligøre PM Det står godt nok i reglementet, at PB'er ikke må offentliggøres, men det er der tilsyneladende enkelte, der opfatter som en chance til at svine andre til, uden risiko for at de bagefter bliver konfronteret med deres udtalelser. Peter
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















