Se indlæg
 Udskriv debat
langtidsferie
JD
HP:

Det er en fortærsket skrøne at vi kommer til at mangle arbejdskraft!

Den anvendes af multikulturalisterne, så de kan få deres lede samfund lusket ind ad både for- og bagdør ved at skræmme folk.Angry

Men den går bare ikke længere, folk er ved at vågne op til løgnene.

Der er mængder af resurser i Danmarks befolkning, man ku' jo starte med at renovere landets nedslidte folkeskoler og andre uddannelsesinstitutioner, så eleverne ikke skal sidde 30-40 stykker oveni hinanden. Indeklimaet er ad h.... til, hvilket giver sygdomme, bl.a. allergi, som fører til manglende koncentration. 1 måltid varm mad i skolen, istedet for junk-food som de bliver dumme i hovedet af!

Endvidere ku' man jo opdrage og genopdrage de 2. og 3. generations indvandrer-møgunger, der kun har lært at gi' fuck-fingeren og vrøvle på et mærkværdigt kaudervælsk af perkisk/dansk/arabisk - UND SO WEITER!

Sgu' ingen grund til at importere nogetsomhelst, jo måske nogle få tusind hårdtarbejdende asiatere, det ville være en glimrende ide.

JD

PS: Ja, beklager, indlægget har igen ikke ret meget med "langtidsferie" i Thailand at gøre, og dog, der bliver ikke råd til langtidsferie nogle steder hvis ikke man snart få sat gang i sagerne, som nævnt ovenfor...
Redigeret af JD d. 22/11-2009 16:21
 
BJ
Ja med et spanskrør til perlerne, min mening.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
hanspeter
jaja BJ, sving du bare spanskrøret. hvad du giver kommer tilbage, spank, spank, så din nummer bliver nok lidt rød, hehe, gammel budhistisk/thai læresætning Grin
 
BJ skrev:
Ja med et spanskrør til perlerne, min mening.
MVH.BJ


Man kan undre sig over hvorfor integrations ministeriet ikke har ringet til dig for længe siden for at bruge dine gode ideer
 
hfb
Ezal skrev:

Man kan undre sig over hvorfor integrations ministeriet ikke har ringet til dig for længe siden for at bruge dine gode ideer



1 - 0 til Ezal Grin
 
BJ
Hvad er problemet det er kun ca 30 år siden de stoppede den metode i de DANSKE skoler i DK, men i kan jo oprette en afstemning???
Indtegrationsministeriet tror jeg har rigeligt at holde styr på, men de er da velkomne til at ringe...............i dont care!!!Pfft
Iøvrigt så læs lige indlægende igen, det er min personlige mening.Wink
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 23/11-2009 19:46
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
HR BJ

Hvad har dit indlæg egentlig med LANGTIDSFERIE at gøre?

Hvad med,at vi holder os bare lidt til overskriften og ikke bare kommer med dødsyge indlæg, der intet har med emnet at gøre!
 
Lung Yao
girobank skrev:
HR BJ
Hvad har dit indlæg egentlig med LANGTIDSFERIE at gøre?
Hvad med,at vi holder os bare lidt til overskriften og ikke bare kommer med dødsyge indlæg, der intet har med emnet at gøre!
The "missing link" ligger her :<< Hvad er problemet det er kun ca 30 år siden de stoppede den metode i de DANSKE skoler i DK >> Resultatet er blevet BJ af i dag.Wink Pfft Og hvis "revselsretten" blev geninført i DK så ville han ikke kunne holde LANDTIDSFERIE i Thailand. Grin Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
waree
tak
lad denne tråd død ud, har tabt forbindelsen til overskriften.


mvh
trådstarteren
 
Spring til debat: