Se indlæg
 Udskriv debat
For overvægtig til at flyve?
Lung Yao
sabai sabai skrev:

Ikke så hård Jack ! Bassen på billedet er bare 11 år og flyver til halv pris .. ! Skal børn under 12 sidde på skødet eller , fuld pris ?? Pfft
ØH, er det måske en ny form for "mængde rabat" Sad
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

birkedhoj
Hvis jeg skulle "dele" mit sæde/plads med en anden, grundet størrelsen på naboen, måtte det vel være mig der blev diskrimineret. eftersom det er et fåtal der er så store. Der måtte naturligvis være en masse andre passagerer der fik mere for deres penge til fly-billet. ikk'...

sabai sabai
Lung Yao skrev:
sabai sabai skrev:

Ikke så hård Jack ! Bassen på billedet er bare 11 år og flyver til halv pris .. ! Skal børn under 12 sidde på skødet eller , fuld pris ?? Pfft
ØH, er det måske en ny form for "mængde rabat" Sad

Undskyld jeg tog fejl , han flyver gratis ! han har vundet billeten i Mc Donalds !

Pfft
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

swed
BJ skrev:
xxxx skrev:
en fair løsning ville vel være der var en total vægt.. passager-bagage.
Og er røven for stor til et sæde, jamen så må man jo bare betale for 2.

Jeg er ikke enig med jer i at fordi man er stor, at man så skal betale for 2 flysæder, det er jo ingen der kender grunden til fedmen/størelsen, det kunne jo skyldes en sygdom, Bla. stofstifteproblemer-sukkersyge osv. og personen er nok ked af sin størelse i forvejen. så hvorfor skalhan betale dobbelt pris? Det kan jeg ikke se, selvom det indledende billede fra Webmarster er mega exstrem. men der må findes en ande løsning end dobbeltpris.
MVH.BJ

Har de fede svin råd til at æde og drikke sig så ulækkert store og fede , har de sq også råd til at betale 2-3 sæder så man ikke er tvunget til at have alt deres fedt hængende over sig , der er vel også den mulighed at sende fedtbjergene som stykgods
Swed

tuktuk
hvad med alle de fulde idioter der ALTID er med i flyet, skal de så til at have en hel sektion i flyet så de ikke generer andre ???

Hvad med familier med små børn, skal de sidde udenfor ??

hvad med dem der lugter skal de købe hele flyet ??

hvad med dem der hoster eller nyser hele tiden, skal de ikke med ??

Hvor stopper det ??
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
JD
Du bevæger dig væk fra emnet...

Kig på det billede som indlægget her handler om!

Det fede svin skal da ikke ombord i et fly, punktum.Shock

JD

Locturian
tuktuk skrev:
hvad med alle de fulde idioter der ALTID er med i flyet, skal de så til at have en hel sektion i flyet så de ikke generer andre ???

Hvor stopper det ??

Familier med børn? De skal helst ikke med flyet - overhovedet. Der er ikke noget værre en et hylende lille kræ i 11 timer Sad Man bliver sindsyg... Og de fulde. Ja, de må også godt blive hjemme eller vente med at drikke sig en kæp i øret til vi er landet.

Når man skal dele en så trang plads i 11 timer så har alle det bedst hvis der bliver vist gode manerer.

Vedr. de ekstremt store - Tjae - Af sikkerhedshensyn så BØR de betale for 2 sæder hvis ikke de kan sidde komfortabelt i 1 sæde. Det kan godt være at det er sygdom at de er så store, det kan også være de bare trøstespiser lidt for tit på McD. Set fra flyselskabets økonomibriller, så BØR de også betale for 2 sæder da den ekstra vægt kræver mere brændstof til flyet.

Ps; Jeg ville nødigt sidde ved siden af en mand af hans kaliber (billedet).
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
BJ
JO JO men det er jo ikke sikkert det kun er trystespisning hos McD, det kan jo også som jeg skrev være et stofskifteproblem og det kan de jo altså ikke selv gøre ved og er sikkert også kede af det selv, og derfor syntes jeg ikke man kan sætte en stopper for dem i en drømmerjse til feks. Thailand, jeg vejer selv 106kg og kunne godt tæke mig at smide et par kilo eller 10, det er sgu ikke sjovt at være støre end man ønsker iser ikke når man ikke kan komme af med kiloerne igen.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 04/12-2009 08:21

Big-Viking
tuktuk skrev:

Hvor stopper det ??

Jamen er da ikke helt udefor tråden.. De er jo også anderledes. Og ja hvad med dem????
Ja nogen mener at de skal betale mere så andre kan slippe billigere.. Men igen så siger jeg tyk eller tynd.. handicap eller ej så skal der være samme rettigheder.. Bare min meningen... God weekend til jer alle..Smile

jylland55
Hmm hvorfor er flysæder blevet så små ?

hvorfor er et flysæde ikke på samme strøelse som et bilsæde ?

for 20 år siden var sæderne da bredere end i dag og befolkningen er blevet 20 % større over hele verden..

gu ved om armlænet er slået op ?? (av av ) på fotoet da man jo ikke kan se detGrin
Hello ....

vandango
jylland55 skrev:
Hmm hvorfor er flysæder blevet så små ?

hvorfor er et flysæde ikke på samme strøelse som et bilsæde ?

for 20 år siden var sæderne da bredere end i dag og befolkningen er blevet 20 % større over hele verden..

gu ved om armlænet er slået op ?? (av av ) på fotoet da man jo ikke kan se detGrin

Og så måtte man endda ryge. Cool

sony
Vil nu hellere sidde ved siden af ham den tykke end en der ryger.Pfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

BJ
Hat og briller igen..............jeg gider ikke komentere mere på denne tråd fra nu af, kom men noget vi kan snakke sagligt om, alt andet er mig ligegylddigt.
MVH.BJ

John
Hat og briller igen....... Det kommer jo an på øjnene der ser, der er ingen der tvinger dig til at kommenterer!!

Hvis man er så stor at man ikke kan nøjes med et sæde uden at generer sine naboer, så burde man tvinges til at købe 2 sæder eller opgrade til buisness, hvor sæderne er bredere. Og det uanset hvad der er årsag til størrelsen.

Har prøvet at sidde ved siden af sådan en fætter... Det udløste 4 dage med hold i den ene skulder, det er bestemt ikke en god start på en ferie.

Så både for hans skyld og hans medpassagerer, burde han have 2 sæder, eller et bredere sæde.
Redigeret af John d. 04/12-2009 17:35
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
JD
BJ skrev:
Hat og briller igen..............jeg gider ikke komentere mere på denne tråd fra nu af, kom men noget vi kan snakke sagligt om, alt andet er mig ligegylddigt.
MVH.BJ

Jeg tror ærlig talt at du skal finde dig et andet tidsfordriv end at kommentere stort og småt her på DTW!

Det har du da slet ikke temperament til...Sad

JD

Frank
Apropos sædestørrelse, så kan jeg huske at langtursbusser reklamerede med, at de havde flysæder.

Den reklame ville i dag ikke virke positivt på mig.Smile

birkedhoj
I mine unge dage som rejse-montør, var jeg på vej hjem med SAS fra Amman i Jordan til København. Vi blev bedt om at spænde bælterne. Min sideman, en lille, men noget rund mand spændte ikke sin sele, og høflig ung mand som jeg var, og stadig er (ikke ung) sagde jeg til ham "you must fasten your seatbelts... Han så noget fornærmet på mig og sagde " i only need one seatbelt. Vi kunne dog tale sammmen på resten af turen ca. 8 timer med mellemlanding i Beirut, Han underviste på Camebrigde i England og var på vej fra tilbage fra ferie. Men for 25 kilo siden synes jeg også sæderne var bredereSmile

rinpoche
John skrev:

Hvis man er så stor at man ikke kan nøjes med et sæde uden at generer sine naboer, så burde man tvinges til at købe 2 sæder eller opgrade til buisness, hvor sæderne er bredere. Og det uanset hvad der er årsag til størrelsen.

Har prøvet at sidde ved siden af sådan en fætter... Det udløste 4 dage med hold i den ene skulder, det er bestemt ikke en god start på en ferie.

Så både for hans skyld og hans medpassagerer, burde han have 2 sæder, eller et bredere sæde.

Kunne ikke være mere enig. Grunden til overvægten - som nogle er inde på - er da fuldstændig irrelevant.
Det er meget simpelt: "Ingen arme ingen småkager".

Jeg tror det er de færreste der vil 1) betale mere for at de voluminøse skal have 2 sæder for et sædes pris eller 2) have halvdelen af naboens korpus inde på sin sin sædehalvdel.

mvh
rinpoche
Redigeret af rinpoche d. 04/12-2009 21:12

Mikk
Har før sat ved siden af en fed svin i flyet...det var både første og sidste gang!!!

Frank
Jeg spekulerede lige over, hvordan han er kommet ned gennem gangen - endsige gennem kabinedøren? Måske man skulle indføre teststativer - ligesom med håndbaggage. Hmmm...

Sjov er han i hvert fald ikke som sidekammerat.Smile

Spring til debat: