Se indlæg|
kys
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 18/07-2005 15:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Kaere Surin![]() No hard feelings ![]() Som gammel soemand har jeg set det meste af verden saa intet er nyt for mig ![]() Men lad os fortsaette debatten selvom jeg har en lidt positiv side af sagen ![]() |
|
|
|
| johnnya |
Lagt på d. 18/07-2005 17:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
surin999 skrev: MisterM du har meget at lære om thaisamfundet i dk det er yderst få thaipiger der arbejder som ludere for at betale penge til deres mænd det er pigerne alt for kloge til Nej du pengene går til eget forbrug som spil, fest og disko Nu håber jeg ikke det er "min" søde pige du omtaler som luder. du kender hende jo ikke. HUN ER BARE SÅ DEJLIG! ![]() MVH Johnnya |
|
|
|
| danoy |
Lagt på d. 18/07-2005 20:21
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Jeg vil bare sige at forskellen på Danske og Thaipiger er at hvis du beder og morgen sutter, vil Danskeren bare tro du spørger efter dine hjemmesko ...............![]() |
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 18/07-2005 21:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Hej danoy Jeg håber du tager fejl, det gør du i vores tilfælde,hvis jeg spørger om en sutter siger min dejlige Thai kone ja skat giv mig samting. og det er sgu dejligt at begge nyder det![]()
[mail][/mail]
|
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 18/07-2005 21:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
ja så holder man også sine fødder dejligt varme, men det er altid dejligt at morgen putte og til dig johnnya, det var vist dig selv der lige kaldte hende en luder ikke surin. jager |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/07-2005 22:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Uanset om det er thai piger i Thailand eller Danmark har de samme droemme Thai massage er et anderkendt arbejde men hvis pigerne yder EXTRA SERVICE er det fordi hendes mand oensker penge eller hun mangler penge til hendes familie Sikke dog en gang kategoriske postulater. Der er ligeså mange skæbner som der er mennesker og at forsøge at generalisere på denne måde afslører kun en dyb uforstand. tsk tsk rinpoche |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 19/07-2005 13:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
johnnya skrev: surin999 skrev: MisterM du har meget at lære om thaisamfundet i dk det er yderst få thaipiger der arbejder som ludere for at betale penge til deres mænd det er pigerne alt for kloge til Nej du pengene går til eget forbrug som spil, fest og disko Nu håber jeg ikke det er "min" søde pige du omtaler som luder. du kender hende jo ikke. HUN ER BARE SÅ DEJLIG! ![]() MVH Johnnya hvor jeg kommer fra der kalder man en skovl for en skovl og du skriver selv at din pige tager imod penge for en spiller og når man tager penge for en seksuel ydelse så en man en luder det har jo intet med om du syntes at hun er sød og dejlig at gøre
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 19/07-2005 13:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
jager skrev: ja så holder man også sine fødder dejligt varme, men det er altid dejligt at morgen putte og til dig johnnya, det var vist dig selv der lige kaldte hende en luder ikke surin. jager jager jeg er måløs tænk at skulle opleve dig på min side jeg jeg har sat kryds i kalenderen![]() ![]()
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 19/07-2005 16:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Kaere Surin![]() Nu har min soen og hans familie vaeret her i naesten 4 uger og de er meget glade for mine thai bekendte og venner Han har ogsaa lagt mange billeder paa hans hjemmeside Jeg har kun sendt hjemmesiden til enkelte personer her og ikke til meget negative personer som dig Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig![]() Der faktisk mange aerlige og venlige personer i Thailand ![]() og til rinpoche: Ja du har ret men det er vanskeligt at daekke alle muligheder og skaebner i et kort svar
Redigeret af MisterM d. 19/07-2005 16:40 |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 20/07-2005 18:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
foerst sviner du ham til .. saa skriver du.. Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig Kan du bestemme dig.. Om der er mange aerlige og venlige mennesker i Thailand... hmm jo der findes nogen, men der er godt nok langt imellem dem... Og det er jo ikke bare et thai/farang relateret problem.. thaier snyder og bedrager hinanden saa det driver..... |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 21/07-2005 08:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
le-si skrev: foerst sviner du ham til .. saa skriver du.. Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig Kan du bestemme dig.. Om der er mange aerlige og venlige mennesker i Thailand... hmm jo der findes nogen, men der er godt nok langt imellem dem... Og det er jo ikke bare et thai/farang relateret problem.. thaier snyder og bedrager hinanden saa det driver..... ja misterm har det desværre med at svare i øst når du spørger i vest her er hans sidste modsigelse ![]() Forstaa mig ret... Folk kan goere som de oensker uden jeg vil blande mig Jeg har dog min mening ogsaa ![]() ![]()
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 21/07-2005 08:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
iøvrigt er jeg meget nedtrykt over ikke at måtte se hans søns hjemme side ![]() ![]() ![]() det kunne være jeg skulle lave en hjemmeside til min søn som han heller ikke må se ![]() ![]()
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/07-2005 10:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
God ide, så laver jeg en hjemmeside til min søn, som min søn ikke må se! Ved nærmere eftertanke en side som jeg heller ikke selv må se, ingen må se den ! ![]() rinpoche |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 21/07-2005 13:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
rinpoche skrev: God ide, så laver jeg en hjemmeside til min søn, som min søn ikke må se! Ved nærmere eftertanke en side som jeg heller ikke selv må se, ingen må se den ! ![]() rinpoche ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 21/07-2005 19:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
I er SAA sjove at hoere paa![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/07-2005 22:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
MisterM skrev: I er SAA sjove at hoere paa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tak MM, vi gør vores bedste. NEJ, du må ikke se min seneste post.! ![]() Nej, okay, det er bare pjat. Hav det godt MM. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















jeg har sat kryds i kalenderen
Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig