Se indlæg
 Udskriv debat
kys
MisterM
Kaere SurinSmile

No hard feelingsGrin

Som gammel soemand har jeg set det meste af verden saa intet er nyt for migFrown

Men lad os fortsaette debatten selvom jeg har en lidt positiv side af sagenSmile
 
johnnya
surin999 skrev:
MisterM

du har meget at lære om thaisamfundet i dk

det er yderst få thaipiger der arbejder som ludere for at betale penge til deres mænd det er pigerne alt for kloge til Nej du pengene går til eget forbrug som spil, fest og disko

Nu håber jeg ikke det er "min" søde pige du omtaler som luder. du kender hende jo ikke.
HUN ER BARE SÅ DEJLIG!Grin
MVH Johnnya
 
danoy
Jeg vil bare sige at forskellen på Danske og Thaipiger er at hvis du beder og morgen sutter, vil Danskeren bare tro du spørger efter dine hjemmesko ...............Wink
 
torben mustang
Hej danoy Jeg håber du tager fejl, det gør du i vores tilfælde,hvis jeg spørger om en sutter siger min dejlige Thai kone ja skat giv mig samting. og det er sgu dejligt at begge nyder detPfftGrin
[mail][/mail]
 
jager
ja så holder man også sine fødder dejligt varme, men det er altid dejligt at morgen putte

og til dig johnnya, det var vist dig selv der lige kaldte hende en luder ikke surin.

jager

 
rinpoche
Uanset om det er thai piger i Thailand eller Danmark har de samme droemme

Thai massage er et anderkendt arbejde men hvis pigerne yder EXTRA SERVICE er det fordi hendes mand oensker penge eller hun mangler penge til hendes familie


Sikke dog en gang kategoriske postulater.
Der er ligeså mange skæbner som der er mennesker og at forsøge at generalisere på denne måde afslører kun en dyb uforstand. tsk tsk

rinpoche
 
surin999
johnnya skrev:
surin999 skrev:
MisterM

du har meget at lære om thaisamfundet i dk

det er yderst få thaipiger der arbejder som ludere for at betale penge til deres mænd det er pigerne alt for kloge til Nej du pengene går til eget forbrug som spil, fest og disko

Nu håber jeg ikke det er "min" søde pige du omtaler som luder. du kender hende jo ikke.
HUN ER BARE SÅ DEJLIG!Grin
MVH Johnnya


hvor jeg kommer fra der kalder man en skovl for en skovl og du skriver selv at din pige tager imod penge for en spiller og når man tager penge for en seksuel ydelse så en man en luder
det har jo intet med om du syntes at hun er sød og dejlig at gøre Grin
Surin er død længe leve Surin999
 
surin999
jager skrev:
ja så holder man også sine fødder dejligt varme, men det er altid dejligt at morgen putte

og til dig johnnya, det var vist dig selv der lige kaldte hende en luder ikke surin.

jager


jager jeg er måløs tænk at skulle opleve dig på min side jeg Shock jeg har sat kryds i kalenderenWinkWinkWink
Surin er død længe leve Surin999
 
MisterM
Kaere SurinSmile

Nu har min soen og hans familie vaeret her i naesten 4 uger og de er meget glade for mine thai bekendte og vennerSmile Han har ogsaa lagt mange billeder paa hans hjemmesideGrin Jeg har kun sendt hjemmesiden til enkelte personer her og ikke til meget negative personer som digSad Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om digSmile
Der faktisk mange aerlige og venlige personer i ThailandGrin


og til rinpoche: Ja du har ret men det er vanskeligt at daekke alle muligheder og skaebner i et kort svarSmile
Redigeret af MisterM d. 19/07-2005 16:40
 
xxxx
foerst sviner du ham til .. saa skriver du..
Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig

Kan du bestemme dig..

Om der er mange aerlige og venlige mennesker i Thailand... hmm jo der findes nogen, men der er godt nok langt imellem dem...

Og det er jo ikke bare et thai/farang relateret problem.. thaier snyder og bedrager hinanden saa det driver.....

 
surin999
le-si skrev:
foerst sviner du ham til .. saa skriver du..
Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig

Kan du bestemme dig..

Om der er mange aerlige og venlige mennesker i Thailand... hmm jo der findes nogen, men der er godt nok langt imellem dem...

Og det er jo ikke bare et thai/farang relateret problem.. thaier snyder og bedrager hinanden saa det driver.....


ja misterm har det desværre med at svare i øst når du spørger i vest
her er hans sidste modsigelse Grin
Forstaa mig ret... Folk kan goere som de oensker uden jeg vil blande mig Jeg har dog min mening ogsaa
GrinGrinGrin
Surin er død længe leve Surin999
 
surin999
iøvrigt er jeg meget nedtrykt over ikke at måtte se hans søns hjemme side SadSadSad
det kunne være jeg skulle lave en hjemmeside til min søn som han heller ikke må seGrinGrinGrin
Surin er død længe leve Surin999
 
rinpoche
God ide, så laver jeg en hjemmeside til min søn, som min søn ikke må se! Ved nærmere eftertanke en side som jeg heller ikke selv må se, ingen må se den ! Grin

rinpoche
 
surin999
rinpoche skrev:
God ide, så laver jeg en hjemmeside til min søn, som min søn ikke må se! Ved nærmere eftertanke en side som jeg heller ikke selv må se, ingen må se den ! Grin

rinpoche


GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Surin er død længe leve Surin999
 
MisterM
I er SAA sjove at hoere paaGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
 
rinpoche
MisterM skrev:
I er SAA sjove at hoere paaGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin


Tak MM,

vi gør vores bedste.

NEJ, du må ikke se min seneste post.! Grin

Nej, okay, det er bare pjat. Hav det godt MM.
 
Spring til debat: