Se indlæg|
Hvad skal man lave i Dubai lufthavn ?
|
|
|
Lagt på d. 16/12-2009 19:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ingen tvivl om at takt stokken bliver slået af ganske få, som også elsker der er rav i den. det er lidt ærgeligt. den evinderlige hakken bliver træls i længden, er der da ikke andet at gi sig til ?? især når man nu bor i thailand.. lung |
|
|
|
| Lundberg |
Lagt på d. 16/12-2009 20:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Sjovt nok at læse ud af diverse indlæg så er det åbenbart ok at BJ sviner andre folk til ???? Du skriver at du ikke er ordblind ...så må du sgu da være stanghamrende vissen sådan som du skriver. Tag du selv og snak ordentligt til andre folk i stedet for dine eder og forbandelser.BJ skrev: ER det nu også galt, du kan da i det mindste læse hvad jeg skriver, jeg er sgu da ikke ordblind, og hvis du gad læse istedet for at tæle ville du se en del komaere. Det er KRAFT ÆDERME ligegyldigt hvad jeg skriver så skal i hakke mig ned, i må virkelig kede jer. Hold dig da til tråden man. MVH.BJ |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 16/12-2009 20:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
ThomasHOL skrev: Indrømmet jeg aner ikke hvad jeg snakker om, da jeg aldrig har været i dubai. Men hvad er besparelsen? Jeg mener at hvis du bruger de 8 timer på at spise mad og shoppe så kan din besparelse hurtigt ende som en udgift. Besparelsen er 2800 kr for hver billet på de dage vi kan komme afsted. Så meget spiser jeg ikke for ![]() Hvornår er afrejse dato for de billetter ? Afrejse midten af januar. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 16/12-2009 20:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Lundberg skrev: Sjovt nok at læse ud af diverse indlæg så er det åbenbart ok at BJ sviner andre folk til ???? Du skriver at du ikke er ordblind ...så må du sgu da være stanghamrende vissen sådan som du skriver. Tag du selv og snak ordentligt til andre folk i stedet for dine eder og forbandelser.BJ skrev: ER det nu også galt, du kan da i det mindste læse hvad jeg skriver, jeg er sgu da ikke ordblind, og hvis du gad læse istedet for at tæle ville du se en del komaere. Det er KRAFT ÆDERME ligegyldigt hvad jeg skriver så skal i hakke mig ned, i må virkelig kede jer. Hold dig da til tråden man. MVH.BJ Totalt enig, Lundberg. Men det er et udtryk for den danske "tolerance-syge". Jo mere tolerant og forstående man fremstiller sig selv, jo mere "selvfed og selvgod" føler man sig! Ligegyldigt om så folk p*sser en op og ned af ryggen, eller pander en ned med et baseball-bat. Det er meget "in" at være åh så s*t*ns kunstigt selvkontrolleret tolerant i dagens Danmarkistan, og jo mere forstående man tror man er, jo mere idiotisk åndssvagt opfører de sig alle de der utilpassede Brian og Dennis-typer. Ja, mujaffaer'ne er også godt repræsenteret i det selskab. Nå, hvor kom vi fra? Dubai... JD |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 16/12-2009 20:42
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
nicefarang skrev: Jeg kan se der er nogle billetter til omkring 4500 kr fra Hamborg over Dubai. Eneste minus er at der er 8 timers ventetid, endda om natten den ene vej. Kan man få tiden til at gå i lufthavnen, er der pladser nok til at sidde ? Håber du fik svar på dit spørgsmål Nicefarang. Tråden er hermed låst Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Du skriver at du ikke er ordblind ...så må du sgu da være stanghamrende vissen sådan som du skriver. Tag du selv og snak ordentligt til andre folk i stedet for dine eder og forbandelser.