Se indlæg|
Nu skal det være
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 28/12-2009 11:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya. men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 28/12-2009 11:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Hej Painter. Dette er helt seriøst. Vi (min kone og jeg) har 2 24-årige damer "på lager" fra vores omgangskreds. De søger begge en mand på 35-45år. Bor i NaKlang (nordøst Thailand ca. 540km. fra Bangkok), og har garanteret aldrig været i Pattaya eller andre interessante steder. Det er virkelig 2 søde Thai-ladies, som er virkelig seriøse. Prøv at skrive: Og godt nytår til alle. ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/12-2009 12:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
b_j3ns3n skrev: ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya. men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya. De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya. Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden. Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest. Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 28/12-2009 13:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Om det er en GoGo-bar eller beer-bar i Pattaya eller et andet sted, så er faktum det samme... Penge er hvad de søger. Ikke dermed sagt at der ikke findes nogle der er ude efter kærlighed og farang.. Men i mine øjne er det bedste sted at finde sin kone på nettet. Men igen, så vær forsigtig.. |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 28/12-2009 13:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
vandango skrev: b_j3ns3n skrev: ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya. men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya. De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya. Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden. Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest. Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur. Go'morn Phandango............ ![]() |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 28/12-2009 13:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
He he Suk Jeg vejrer en lidt negativ stemning her? ![]() Venlig hilsen fra Fyn blume |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 28/12-2009 13:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Nae nej, men jeg er ogsaa kommet i Patty i 10 aar inde jeg moedte Ning.![]() ps. er lige blevet testet for HIV = NEGATIV.........
Redigeret af Dream d. 28/12-2009 13:50 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/12-2009 13:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Dream skrev: vandango skrev: b_j3ns3n skrev: ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya. men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya. De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya. Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden. Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest. Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur. Go'morn Phandango............ ![]() G'morn SUK. Kigger snart forbi i min Fortuner.... ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 28/12-2009 13:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Jeg saetter vand over til oel .............![]() |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 28/12-2009 14:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Suk Tillykke med testen, så ingen grund til bekymring, ja du har været lidt stille på det sidste, måske bange for udrensningen, hmm hmm ![]() Venlig hilsen fra Odense blume |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 28/12-2009 14:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Med det liv jeg har foert i Patty......kan det jo ikke undgaaes at en grim tanke flyver forbi i ny og nae Tak Blume......... ![]() Til alle......PAS PAA !!!
Redigeret af Dream d. 28/12-2009 14:39 |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 12/01-2010 15:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
[url]www.dateinasia.com[/url] Ganske gratis. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/01-2010 16:01
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Dream skrev: ps. er lige blevet testet for HIV = NEGATIV......... ![]() Ja, men det er da positivt........... Tillykke med det! |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 12/01-2010 16:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Hej painter Faldt lige over denne i Søndagsavisen (8-10/1) - kender dem ikke og har ikke noget med dem at gøre ... Thaipaige 23, 155, 47 Hej jeg søger en sød ærlig dansk mand 25-45 år til at dele tilværelsen med. Jeg snakker lidt engelsk kan godt lide natur, musik, håndarbejde, familie. Er pt. på besøg hos min kusine. Svar venligst på dansk med tlf. og billede. Bill.mrk. 990001005 Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2010 16:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
DK skrev: Dream skrev: ps. er lige blevet testet for HIV = NEGATIV......... ![]() Ja, men det er da positivt........... Tillykke med det! Ikke særligt positivt at man er i tvivl når man er i et fast forhold. medmindre ning altså ved han var i tvivl |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 12/01-2010 17:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Ezal. Laes # 51 og du vil maaske kunne forstaa, det er sq da utroligt saa negative visse folk er, gaa ud og koeb noget fjams for satan...... Hvem siger ioevrigt at der var tvivl ?
Redigeret af Dream d. 12/01-2010 17:12 |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 12/01-2010 17:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Dream skrev: Ezal. Laes # 51 og du vil maaske kunne forstaa, det er sq da utroligt saa negative visse folk er, gaa ud og koeb noget fjams for satan...... Hvem siger ioevrigt at der var tvivl ? ![]() Godt svaret Dream ![]() utroligt den mand ikke snart bliver i bedre humør MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 12/01-2010 17:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Dream skrev: vandango skrev: b_j3ns3n skrev: ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya. men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya. De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya. Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden. Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest. Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur. Go'morn Phandango............ ![]() Det er min kone ogsaa (hiv neg) - jeg toer ikke. |
|
|
|
| mark |
Lagt på d. 14/01-2010 14:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Hej Painter. Hvis du er seriøst interesseret, fortjener du også optimal mulighed for at finde det helt rigtige. Der er rigtig mange fælder du falde i, og det kan gøre rigtigt ondt. Jeg har været i Thailand i 12 år, og er gift med en thailænder. Jeg vil gerne fortælle dig om mine erfaringer. Jeg kender et par piger her som er gjort af det rigtige stof. Det er helt gratis at kigge lidt på dem. Jeg kender mange der gerne vil giftes, men kun 2 der helt sikkert ikke ikke vil jorde dig. Hvis du vil vide mere, så send mig en mail. . Mark |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















