Se indlæg
 Udskriv debat
Nu skal det være
b_j3ns3n
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
AL 48
Hej Painter.
Dette er helt seriøst. Vi (min kone og jeg) har 2 24-årige damer "på lager" fra vores omgangskreds. De søger begge en mand på 35-45år. Bor i NaKlang (nordøst Thailand ca. 540km. fra Bangkok), og har garanteret aldrig været i Pattaya eller andre interessante steder. Det er virkelig 2 søde Thai-ladies, som er virkelig seriøse. Prøv at skrive:
Og godt nytår til alle.Wink
 
vandango
b_j3ns3n skrev:
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på


Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya.
De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya.
Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden.
Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest.
Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur.
 
Big-Viking
Om det er en GoGo-bar eller beer-bar i Pattaya eller et andet sted, så er faktum det samme... Penge er hvad de søger. Ikke dermed sagt at der ikke findes nogle der er ude efter kærlighed og farang.. Men i mine øjne er det bedste sted at finde sin kone på nettet. Men igen, så vær forsigtig..
 
Dream
vandango skrev:
b_j3ns3n skrev:
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på


Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya.
De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya.
Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden.
Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest.
Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur.



Go'morn Phandango............Grin
 
blume
He he Suk
Jeg vejrer en lidt negativ stemning her?
Shock
Venlig hilsen fra Fyn
blume
 
Dream
Nae nej, men jeg er ogsaa kommet i Patty i 10 aar inde jeg moedte Ning.Wink

ps. er lige blevet testet for HIV = NEGATIV.........Smile
Redigeret af Dream d. 28/12-2009 13:50
 
vandango
Dream skrev:
vandango skrev:
b_j3ns3n skrev:
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på


Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya.
De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya.
Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden.
Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest.
Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur.



Go'morn Phandango............Grin


G'morn SUK. Kigger snart forbi i min Fortuner.... Pfft
 
Dream
Jeg saetter vand over til oel .............Pfft
 
blume
Suk
Tillykke med testen, så ingen grund til bekymring, ja du har været lidt stille på det sidste, måske bange for udrensningen, hmm hmm Shock
Venlig hilsen fra Odense
blume
 
Dream
Med det liv jeg har foert i Patty......kan det jo ikke undgaaes at en grim tanke flyver forbi i ny og nae


Tak Blume.........Wink

Til alle......PAS PAA !!!Frown
Redigeret af Dream d. 28/12-2009 14:39
 
Dream
[url]www.dateinasia.com[/url]


Ganske gratis.
 
Anonym Bruger
Dream skrev:


ps. er lige blevet testet for HIV = NEGATIV.........Smile


Ja, men det er da positivt...........

Tillykke med det!
 
christian-s
Hej painter

Faldt lige over denne i Søndagsavisen (8-10/1) - kender
dem ikke og har ikke noget med dem at gøre ...

Thaipaige 23, 155, 47
Hej jeg søger en sød ærlig dansk mand 25-45 år til at dele
tilværelsen med. Jeg snakker lidt engelsk kan godt lide natur,
musik, håndarbejde, familie. Er pt. på besøg hos min kusine.
Svar venligst på dansk med tlf. og billede.
Bill.mrk. 990001005
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
 
DK skrev:
Dream skrev:


ps. er lige blevet testet for HIV = NEGATIV.........Smile


Ja, men det er da positivt...........

Tillykke med det!


Ikke særligt positivt at man er i tvivl når man er i et fast forhold. medmindre ning altså ved han var i tvivl
 
Dream
Ezal.

Laes # 51 og du vil maaske kunne forstaa, det er sq da utroligt saa negative visse folk er, gaa ud og koeb noget fjams for satan......


Hvem siger ioevrigt at der var tvivl ? Sad
Redigeret af Dream d. 12/01-2010 17:12
 
BJ
Dream skrev:
Ezal.

Laes # 51 og du vil maaske kunne forstaa, det er sq da utroligt saa negative visse folk er, gaa ud og koeb noget fjams for satan......


Hvem siger ioevrigt at der var tvivl ? Sad




Godt svaret DreamWink
utroligt den mand ikke snart bliver i bedre humør
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
thamarai
Dream skrev:
vandango skrev:
b_j3ns3n skrev:
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på


Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya.
De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya.
Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden.
Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest.
Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur.



Go'morn Phandango............Grin


Det er min kone ogsaa (hiv neg) - jeg toer ikke.
/Andreas

Bangkok, Thailand


http://thamarai-t...gspot.com/
 
http://thamarai-thailand.blogspot.com/
mark
Hej Painter. Hvis du er seriøst interesseret, fortjener du også optimal mulighed for at finde det helt rigtige. Der er rigtig mange fælder du falde i, og det kan gøre rigtigt ondt. Jeg har været i Thailand i 12 år, og er gift med en thailænder. Jeg vil gerne fortælle dig om mine erfaringer. Jeg kender et par piger her som er gjort af det rigtige stof. Det er helt gratis at kigge lidt på dem. Jeg kender mange der gerne vil giftes, men kun 2 der helt sikkert ikke ikke vil jorde dig.
Hvis du vil vide mere, så send mig en mail. .
Mark
 
Spring til debat: