Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp! Min Thai-kvinde er fra det ydre rum
Klovn
Chet skrev:
Speedmaster skrev:
Hej Chet! Hvis du på nogen måde har muligheden for at læse bogen Thailand-fever vil jeg råde dig til dette!

Hej Speedmaster. Tak for rådet. Jeg så faktisk en englændere i flyveren fra Bangkok sidde og læse i den. Jeg nåede lige at skimte forsiden.

ps. Ved du om bogen har en happy ending?

Hej Chet! med hensyn til bogen kan jeg fortælle at den ingen ending har... den er en guide i forhold mellem thai-
Farang og kan læses af både dig og din kæreste da hver anden side er på thai. Har selv haft stor glæde af at læse
bogen. den er et must have! og kan erhverves for 400 thb overalt i Pattaya Cool den fortæller om de vanskeligheder
både du
og hende kan have med at finde samme melodi uden for sengen Grin
Redigeret af Klovn d. 11/01-2010 07:32

Chet
sukhumvit skrev:
Chet skrev:
Godt Nytår til Alle

Den sidste nat vi havde sammen giver jeg hende 10.000 bth, som tak for alt det gode, de få gange hvor det gik godt. Næste morgen siger hun at hun gerne vil have et par sko. Jeg siger til hende, at du selv må betale for skoene. Jeg gør det ikke. Det blev helvede uden lige. Til sidste aflevede jeg hende i massagebutikken. Jeg prøvede at sige pænt farvel, men hun gik bare. Fint, tænkte jeg. Jeg rejser alligevel idag so what. I Bangkok lufthavn mens jeg venter på flyveren vælter det ind med sms'er. Her fortæller hun genuine, at hun græder og hun er meget ked af det, og jeg vil være en god mand for hende osv.. Jeg snakker med hende og jeg kan hører at hun græder. Hun blev fornærmet over, at jeg ikke pungede ud for de sko, som hun gerne ville have. Søde, du kan jo ikke få alt i verden hvad du peger på, men at skabe kontakt koster dig ikke noget.

Jeg bliver nok aldrig helt klar over hvordan en thai'er tænker. Det var helt klart en stor oplevelse at møde hende massage pigen. Måske fik jeg et par knubs undervejs og blev en smule fattigere. Det var oplevelsen værd og jeg kan grine af det stadigvæk.

\\Chet

Hvor mange dage? 10 000 baht, wooow hehe Smile

5 dage sammenlagt. De gange hvor hun sov hos mig gav jeg hende 1000 bth per. nat. Samt jeg betalte for turene til falang pris og hun købte dem til thai-priser. Dvs hun skummede diff mellem falang og thai prisen. Det var dem fra hotellet der gjorde mig opmærksom på det. Jeg har ikke helt styr på det. Men hun har sikkert fået 20.000 bth sammenlagt. Orv ja. Nu giver det mening med alle disse visitkort forbi hun havde. Hun var vel bange for at jeg skulle stikke af med en anden en.

\\Chet

bagerbager
chet.... det bliver billigere næste gang. det gjorde det for mig da jeg fik lidt styr på hvordan det foregår i thailand med bar piger og sådanne, du har ikke lidt den store overlast og lyder til at være rimelig fornuftig til at det ikke sker igen, vi mænd er jo nogle bløde og sarte nogle der har en ide om at vi skal føje det andet køn på alle mulige og umulige måder, men vores gode samvittighed skal lægges lidt væk når vi kommer til thailand så vi kan følge spillereglerne på samme premisser som de piger/damer vi ønsker kontakt med, jeg har de sidste 2 gange jeg har været i pattaya gjort opmærksom på at jeg kun er til bar piger og er en "butterfly" så de er klar over at jeg vil have forskellige damer, nogle kan acceptere det og andre bliver sure. men der er nok at ta af så det er dig der bestemmer, og husk kun at tage piger fra barene/massage stederne... dem på gaden kan være lidt farlige at samle op da de ikke er registret nogen steder (falske id kort er nemme at få i thailand ), håber du får nogle gode ture til thailand fremover

Spring til debat: