Se indlæg
 Udskriv debat
Søger en Thai-pige
sabai sabai
RapRap..

I dine indlæg er du meget fokuseret , på at danske mænd behandler deres Thaikoner/kærester som lort , og er gamle og fordrukne ! Er det noget du ved ? eller bare forestiller dig ?

Der er da helt sikkert nogle piger som ikke har været så heldige , med at finde den rigtige , robuste og velsoigneret mand. Men heldigvis for dem , så er du jo klar til at give dem et godt liv med ægte kærlighed.

Næ ..du , Jeg tror ikke du er klar over hvad der foregår i Thaimiljøet ! , der sidder 10 gange så mange ulykkelige og ruinerede mænd ,som troede de havde fundet kæligheden i en Thaipige. Pigernes opfattelse af kærlighed er for de fleste stærkt forbundet med penge , familiens status i Thailand osv.

De fleste mænd bliver udsat for et konstant stigende økonomisk pres fra pigen , familien og "vennerne" , på et tidspunkt brister den lyserøde sky , og pigen ryger ud !
Men så er det først , helvede starter for manden ! Der dukker pludselig en hel hær af "venlige" sjæle op , med hjælp og "rådgivning" denne "rådgivning" består af alt lige fra sociallovgivning til vejledning i hvordan man påføre sig selv blåmærker , og selvføgelig er der også lige en af "vennerne" som kender en der har lidt på kistebunden , og i nogle tilfælde er det sågar mandens bedste ven . !

Udover det økonomiske pres så er der jo kulturforskelle , sprog misforståelser , spilleklubber . massageklinikker , hemmelige elskere osv.

Næ .. du Der er sgu betydlig flere Danske mænd der bliver , eller er blevet behandlet som lort af Thailandske piger !

Hvem tror myndigheder , venner osv. på ? Den charmerene thaipige eller den " gamle fede fattige fordrukne voldspsykopat " ??

..............................................................................

Har forøvrigt også en ven der er på udkik .

http://t0.gstatic...lecter.jpg

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Raprap skrev:
Hej.
Jeg søger en sød thaipige som er bosat i DK.
Ved ikke om det her sted er det rigtige at søge, men jeg prøver.

43 år. Har hus og bil i det sydlige (lolland)
Velsoigneret, 183 cm høj og robust af bygning.
Mørkeblondt hår (meget kort) og blå/grå øjne. Grin

Har du børn er det ok.

Jeg arbejder nat 4 gange om ugen.

Er 100% trofast og søger en thaipige til ægteskab.

Skriv hvis du føler at det kunne være dig jeg søger.

eller herinde...

Hilsen Raprap.

fuck it, du kan få min kone Smile pm mig for overleverings tidspunkt og sted
Redigeret af d. 20/01-2010 23:35

b_j3ns3n
Kan se ezal er i det gavmilde hjørne idag, det var godt der kom en på banen, så kan vi andre beholde vores Grin

Jeg tror sabai sabai har fat i noget..
kunne nemt forestille mig, at det var et større problem end man lige regner med.. Sad
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

SteenJ
hahaha, hvis det skulle være, kan du også købe min, hun er 50 og skal alligevel skiftes ud med én eller to på 25...........Pfft
nej, glem det. Det er et helvede og skifte, man risikere og blive slået død.
Redigeret af SteenJ d. 21/01-2010 03:00

jesperfrb
Jeg ved af personlig erfaring at " Sabai sabai" har ret, men jeg kender også masser af Thaipiger der er taget til DK til en fyr der bare ønskede en tjenstepige! Så sagen har 2 sider, men det har de vel altid!
Redigeret af jesperfrb d. 21/01-2010 03:15
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

mr tirak
Dette kan blive en meget lang tråd, der er som skrevet af flere, 2 sider af disse historier.

Det kort af det lange er vel at man normalt finder kærligheden på naturlig vis.

Det lyder lidt underligt når du raprap søger på denne måde, efter en kvinde af en præcis anden etnisk baggrund og spc. når du ikke kender deres kultur, hvorfor er det lige at det skal være præsis en Thai ?

Du skriver at du kender/(har kendt ?) flere i thai forhold, hvorfor kender du dem ikke længere.

Alt det her med at finde en ex fra en anden dansk mand, jeg forstrå ikke det, at du leder efter netop dette, jeg mener hvis du tilfældigvis møder hende ja så er det da sikkert fint, men at på denne direkte måde lede efter en kvinde der sikkert har været Thai gift- så til Dk ud af et forhold igen og sidde på en opholdstilladelse og vente på dig Prinsen på den hvide hest, og bare være der og være lykkelig ?
Ja hvordan syntes du selv det lyder ?

Men held og lykke med dit projekt.

Må du gøre din kvinde lykkelig.

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Raprap
sabai sabai skrev:
RapRap..

I dine indlæg er du meget fokuseret , på at danske mænd behandler deres Thaikoner/kærester som lort , og er gamle og fordrukne ! Er det noget du ved ? eller bare forestiller dig ?

Der er da helt sikkert nogle piger som ikke har været så heldige , med at finde den rigtige , robuste og velsoigneret mand. Men heldigvis for dem , så er du jo klar til at give dem et godt liv med ægte kærlighed.

Næ ..du , Jeg tror ikke du er klar over hvad der foregår i Thaimiljøet ! , der sidder 10 gange så mange ulykkelige og ruinerede mænd ,som troede de havde fundet kæligheden i en Thaipige. Pigernes opfattelse af kærlighed er for de fleste stærkt forbundet med penge , familiens status i Thailand osv.

De fleste mænd bliver udsat for et konstant stigende økonomisk pres fra pigen , familien og "vennerne" , på et tidspunkt brister den lyserøde sky , og pigen ryger ud !
Men så er det først , helvede starter for manden ! Der dukker pludselig en hel hær af "venlige" sjæle op , med hjælp og "rådgivning" denne "rådgivning" består af alt lige fra sociallovgivning til vejledning i hvordan man påføre sig selv blåmærker , og selvføgelig er der også lige en af "vennerne" som kender en der har lidt på kistebunden , og i nogle tilfælde er det sågar mandens bedste ven . !

Udover det økonomiske pres så er der jo kulturforskelle , sprog misforståelser , spilleklubber . massageklinikker , hemmelige elskere osv.

Næ .. du Der er sgu betydlig flere Danske mænd der bliver , eller er blevet behandlet som lort af Thailandske piger !

Hvem tror myndigheder , venner osv. på ? Den charmerene thaipige eller den " gamle fede fattige fordrukne voldspsykopat " ??

..............................................................................

Har forøvrigt også en ven der er på udkik .

http://t0.gstatic...lecter.jpg

Jeg er bekendt med nogle stykker, men de er uden interesse for mig af forskellige årsager....så jeg taler lidt af "erfaring" og hiver ikke noget ud af den blå luft.
Men det er da sikkert 98% af alle mænd der behandler sin thaikvinde ordentligt....
Jeg skrev det bare som et eksempel på hvorfor jeg ikke mente at det var nødvendigt at importere en til mig, når der var nogle i danmark der gerne ville have en ordentlig mand.

Raprap
MadsEJ skrev:
I er jo syge i hovedet..
Hvad er der galt i at han vil have en Thai pige, selvom han ikke har været i Thailand..
Slap dog af mennesker.. I snakker om slaver og jeg ved ikke hvad..
Det er da tydeligt at se, at manden bare gerne vil finde en sød pige og være sammen med.. Og så må hun godt være thai.. Hvad er problemet ?
Raprap: Du skal ikke tage dig af de folk som skriver alt det lort.. Du lyder sku meget fornuftig, og jeg er sikker på det nok skal lykkedes for dig..
Og i andre burde sku lige tage jer en slapper!

Jeg er helt cool Mads.
Dem herinde kan sgu ikke ændre min holdning og mine ønsker...kun hjælpe mig med at udleve dem...måske.
Er sgu begyndt at tvivle på det.
Troede man var kommet det rette sted, men magen til negativ tankegang og omtale af thai-kvinder og fede gamle mænd, skal man lede længe efter.

Men jeg er skam ved godt mod. Jeg ved hvad jeg står for og ingen kan pille mig ned...

Men tak for de pæne ord :-)

Raprap
Frank skrev:
Raprap dit profilbillede er en anelse kornet.

Jeg tror dette billede ligner dig mere.

i250.photobucket.com/albums/gg266/buakhao/troll.jpg

God fornøjelse! Smile

Nej Frank. Jeg har blågrå øjne...så det ligner ikke helt...sorry..

Raprap
mr tirak skrev:
Dette kan blive en meget lang tråd, der er som skrevet af flere, 2 sider af disse historier.

Det kort af det lange er vel at man normalt finder kærligheden på naturlig vis.

Det lyder lidt underligt når du raprap søger på denne måde, efter en kvinde af en præcis anden etnisk baggrund og spc. når du ikke kender deres kultur, hvorfor er det lige at det skal være præsis en Thai ?

Du skriver at du kender/(har kendt ?) flere i thai forhold, hvorfor kender du dem ikke længere.

Alt det her med at finde en ex fra en anden dansk mand, jeg forstrå ikke det, at du leder efter netop dette, jeg mener hvis du tilfældigvis møder hende ja så er det da sikkert fint, men at på denne direkte måde lede efter en kvinde der sikkert har været Thai gift- så til Dk ud af et forhold igen og sidde på en opholdstilladelse og vente på dig Prinsen på den hvide hest, og bare være der og være lykkelig ?
Ja hvordan syntes du selv det lyder ?

Men held og lykke med dit projekt.

Må du gøre din kvinde lykkelig.

Mr Tirak

Grunden til at jeg "ikke kender dem længere" er at de var ansatte samme sted som jeg var indtil Januar sidste år. Jeg ser dog stadig den ene og hans kone.
Jeg søger en thailandsk kæreske fordi jeg syntes at de er smukke og dejlige mennesker. Vil gerne lære sproget og madlavning fra Thailand. Kan godt lave mad selv :-)
Om hun har været dansk gift i ½ eller 10 år er ligemeget...det var bare ment sådan at jeg ikke selv vil hente en thaipige til danmark. Der er masser af dem og der er vel også en til mig :-)
Hvem har sagt at jeg står som prinsen på den hvide hest? Det må være som du læser det, for det er ikke sådan jeg har skrevet det. Læs det igen..ALLE mine indlæg.

Hvor har du fra at jeg ikke kender deres kultur?
Det ved du da ikke noget om. Behøver man at være turist i Thailand for at vide det? Nej..man skal bare være åben og interesseret i det.

Raprap.

Cantona
jeg tror ikke du skal tage det så personligt...tror bare folk undrer sig lidt over hvorfor det SKAL være en thai pige....hvad med Japan, Kina, Philippinerne, Laos, Malaysia, Vietnam, Indonesien osv osv osv, de ligner sgu hinanden alle sammen...tror folk har ret store og ofte velbegrundede foredomme om folk som søger "thaipige"...netop fordi folk som specifik søger en "thaipiger" ofte har foredomme/forventninger om hvordan en thaipige er, ligesom thaikvinder har foredomme/forventninger til hvor det er at have en falang mand.....efter kort tid brister denne vision og fører til:

1) skilsmisse.
2) man "lære" at holde at hinanden.
3) kærligheden/følelserne er ensidige.
4) folk lever i en symbiose, manden har sin lille unge thaipige og pigen har sin økonomiske gevindst.

man får sine tanker når folk søger til de fattige egne for at finde en kæreste....hvad er de bange for?? modspil?? at man pludselig ikke har bukserne på pga. økonomien? hvad er der galt med en japaner som ligner en thaipige, bare fordi hun tjener det samme bliver hun uinteressant..hehe

kernen er at når fx danskerne har foredomme mod os med thaikærester/koner lige pludselig selv specifik søger en thaikæreste...så undres man..jeg siger ikke du har foredomme, men dybt inde i dig, har du gjort nogle tanker, ellers ville du ikke søge "thaikvinde"...

Men jeg forstår dig godt raprap, du søger netop en pige fra Danmark som måske har godt job, hvem ved, måske har hun ikke..du kan godt lide thailand og asiatiske kvinder, fair nok, det kan de fleste herinde (man får sin tvivl igang imellem). Og du spørger i et thaiforum om nogle kender en thaipige...logisk og ganske forståeligt i mine øjne. Jeg prøver bare at give et bud på hvorfor folk reagere som de gør...og du kan ligeså godt vende dig til reaktioner som disse hvis du en dag bliver thai gift, for der er mange foredomme indvolveret, stadigvæk. Get used to it...don't get surprised..

Johnson
Redigeret af Cantona d. 21/01-2010 10:30

latour82
Hvem er det nu der er dum??
At finde en tidligere Dansk gift Thailandsk pige i Danmark er da en winwin situation.
Lidt ligesom at købe en lettere brugt bil!!!

Hvorfor bøvle med sikkerhedsstillelse, hvorfor bøvle med at intigrere pigen og få hende tilpasset i det Danske samfund, hvorfor bøvle med at finde en omgangskreds til hende osv, når der er et eller andet dumt rær som har taget alt bøvlet.

Det er squ da os som har taget det bøvl i sin tid der er de dumme i situationen.
Ps. har haft den samme kone siden 1999 og har selv haft bøvlet!!!!!!!!!!!!

Men held og lykke med arrangementet, jeg er glad for at jeg selv havde initaitiv nok til selv at finde min Thaipige på en efterhånden så sjælden måde, som et sponant møde i Thailand .

Hilsen
Niels

keniko
Men held og lykke med arrangementet, jeg er glad for at jeg selv havde initaitiv nok til selv at finde min Thaipige på en efterhånden så sjælden måde, som et sponant møde i Thailand .

Hilsen
Niels[/quote]

Hmmm... De spontane møder i Thailand, ville jeg godt stille spørgmålstegn ved???
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

latour82
keniko skrev:

Hmmm... De spontane møder i Thailand, ville jeg godt stille spørgmålstegn ved???

Jamen gør du bare det så, jeg er ret ligeglad med hvad du tror, jeg kender da heldigvis sandheden, så det er fint for mig.

Niels

keniko
latour82 skrev:
keniko skrev:

Jamen gør du bare det så, jeg er ret ligeglad med hvad du tror, jeg kender da heldigvis sandheden, så det er fint for mig.

Niels

Hej Niels

Ked af hvis du opfattede min kommentar negativ!

Har selv mødt min kommende dejlige kone spontant i Thailand..Og skal selv alt "bøvlet" igennem, men det gør jeg hjertens gerne!! For jeg betragter det ikke som "bøvl", men giver dig ret i at bureaukrati, og regler gør tingene kompliceret. Derfor dejligt at kunne få hjælp fra DTW og dens medlemmer som er eksperter på dette område.Grin

MVH

K.
Redigeret af keniko d. 21/01-2010 11:08
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

latour82
keniko skrev:
latour82 skrev:
keniko skrev:

Niels

Hej Niels

Ked af hvis du opfattede min kommentar negativ!

Har selv mødt min kommende dejlige kone spontant i Thailand..Og skal selv alt "bøvlet" igennem, men det gør jeg hjertens gerne!! For jeg betragter det ikke som "bøvl", men giver dig ret i at bureaukrati, og regler gør tingene kompliceret. Derfor dejligt at kunne få hjælp fra DTW og dens medlemmer som er eksperter på dette område.Grin

MVH

K.

Bare i orden da, ja jeg opfattede din kommentar som negativ, uden at du skal lægge noget særligt i det.
Jeg er bare af den generation før netdating, matchmaking osv, eller arrangerede forhold her i landet.
Så jeg er bare vænnet til at hvis jeg agiterer for at møde den rigtige uden at det er planlagt, så bliver jeg irettesat eller det der er værre.

Held og lykke med det du skal igennem, det er ikke let, men kan vise sig at være den bedste beslutning du har taget i dit liv.
Jeg klager ikke selv om vores forhold har været lettere stormfuldt, da min kone har masser af ben i næsen og en helt igennem fæstning af stolthed.
Men hun er samtidig en gave, da hun er trofast og helt igennem loyal , at jeg så alligevel bliver lidt overset derhjemme skyldes at vi har 2 skønne børn sammen, så jeg klager ikke trods trængslerne

Held og lykke
Niels

b_j3ns3n
Cantona skrev:
hvad er der galt med en japaner som ligner en thaipige, bare fordi hun tjener det samme bliver hun uinteressant..hehe

What.! så var det japan jeg skulle til og ikke thailand. arrh, jeg vidste der var noget galt, da jeg skulle betale for maden Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Lad dog spørgeren søge i fred og ro. Hvis han havde bedt om andre meninger, så havde han nok spurgt efter dem. Pfft

b_j3ns3n
måske men vis man søger kvinden i sit liv, skulle man nok prøve en dating side ( f.eks thailovelink) da det her er ikke en dating side, må man vel forvente lidt respons på ens indlæg, om man så kan lide det eller ej Smile

Pilgrimmen skrev:
Lad dog spørgeren søge i fred og ro. Hvis han havde bedt om andre meninger, så havde han nok spurgt efter dem. Pfft

webmaster nummer 2 eller hvad? måske du burde skifte billede, det der er lidt taget allerede Pfft

Spring til debat: