Se indlæg
 Udskriv debat
Det ny design-Forandring fryder!
FCKdk
b_j3ns3n skrev:
så bliver det ikke bedre.. Grin
kan godt lide den nye blanding du har lavet web..
thums up Grin
så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s


Ja Jeg bliver simpelthen nød til at gentage hvad
b_j3ns3n sagde:

så bliver det ikke bedre.. Grin
kan godt lide den nye blanding du har lavet web..
thums up Grin
så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s
Tusind tak, Webmaster!!!!Wink

__________________________________
....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!!
....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!!
....og det fortsætter jeg med!!!!
FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.
 
Anonym Bruger
Ok jeg gir migSmileCool det nye kan jeg sagtens leve med, og læse det kan jeg også uden at få ondt iCool Ok måske flere smileys, men undskyld WEB, du ved folk bliver aldrig helt tilfredse, men du gør da et godt stykke arbejde, tak for det og ha en go søndag.
MVH NID.
 
Der er alt for få smilieys, men ellers kan jeg godt li udseendet.Smile
 
christian-s
Tommelfingeren op her fra med det nuværende design.
Smile
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
 
kylling
Enig et rigtigt flot designSmileSmile
 
Thai72
Jeg må også sige at dette layout/design sidder lige i skabet.
Sådan!
 
Hej webmaster!

det er bare et flot design!
 
Rasmus
Med den nye layout og design kan man få et ganske godt og behageligt skærmbillede, hvis man gør sig den ulejlighed at foretage nogle ganske få ændringer på sin skærm.
Et par gode tips:
Skru ned for lysstyrken og kontrasten. Har din monitor mulighed for at vise skærmen i ”soft scream mud” så gør det. Ellers forsøg at justerer monitoren således at den viser et så ”blødt” billede som muligt.
Rasmus
 
FCKdk
Rasmus skrev:
Med den nye layout og design kan man få et ganske godt og behageligt skærmbillede, hvis man gør sig den ulejlighed at foretage nogle ganske få ændringer på sin skærm.
Et par gode tips:
Skru ned for lysstyrken og kontrasten. Har din monitor mulighed for at vise skærmen i ”soft scream mud” så gør det. Ellers forsøg at justerer monitoren således at den viser et så ”blødt” billede som muligt.
Rasmus

Nu, bruger Vi jo også andre sider....

Men det bliver vist heller ikke meget bedre????Wink

__________________________________
....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!!
....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!!
....og det fortsætter jeg med!!!!
FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.
 
b_j3ns3n
LOL LOL flere smiley´s det genialt web Til hest Headbanger
Redigeret af b_j3ns3n d. 01/02-2010 14:23
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
Godt gået webmaster Cheers
Det er genialt de nye smileysWink
 
SteenJ
Er der ikke flere af de smileys? De kan da sætte lidt kulør på.
Især til dem der mundhugger lidt.Til hest
 
sabai sabai
Undermålere ! LOL LOL


[img]http://smileys.smilchat.net/smileys/gros_smileys_1/gros36.gif[/img] is not a valid Image.

[img]http://smileys.smilchat.net/smileys/gros_smileys_1/pate00.gif[/img] is not a valid Image.

[img]http://smileys.smilchat.net/smileys/diversgros/gr5.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af sabai sabai d. 01/02-2010 23:14
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
Spring til debat: