Se indlæg|
Det ny design-Forandring fryder!
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 31/01-2010 12:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
b_j3ns3n skrev: så bliver det ikke bedre.. ![]() kan godt lide den nye blanding du har lavet web.. thums up ![]() så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s Ja Jeg bliver simpelthen nød til at gentage hvad b_j3ns3n sagde: så bliver det ikke bedre.. ![]() kan godt lide den nye blanding du har lavet web.. thums up ![]() så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s Tusind tak, Webmaster!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/01-2010 12:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Ok jeg gir mig![]() det nye kan jeg sagtens leve med, og læse det kan jeg også uden at få ondt i Ok måske flere smileys, men undskyld WEB, du ved folk bliver aldrig helt tilfredse, men du gør da et godt stykke arbejde, tak for det og ha en go søndag.MVH NID. |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/01-2010 14:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Der er alt for få smilieys, men ellers kan jeg godt li udseendet.![]() |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 31/01-2010 15:45
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Tommelfingeren op her fra med det nuværende design.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 31/01-2010 16:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Enig et rigtigt flot design![]() ![]() |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 31/01-2010 21:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
Jeg må også sige at dette layout/design sidder lige i skabet. Sådan! |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/01-2010 21:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej webmaster! det er bare et flot design! |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 31/01-2010 23:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Med den nye layout og design kan man få et ganske godt og behageligt skærmbillede, hvis man gør sig den ulejlighed at foretage nogle ganske få ændringer på sin skærm. Et par gode tips: Skru ned for lysstyrken og kontrasten. Har din monitor mulighed for at vise skærmen i ”soft scream mud” så gør det. Ellers forsøg at justerer monitoren således at den viser et så ”blødt” billede som muligt. Rasmus |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 01/02-2010 00:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Rasmus skrev: Med den nye layout og design kan man få et ganske godt og behageligt skærmbillede, hvis man gør sig den ulejlighed at foretage nogle ganske få ændringer på sin skærm. Et par gode tips: Skru ned for lysstyrken og kontrasten. Har din monitor mulighed for at vise skærmen i ”soft scream mud” så gør det. Ellers forsøg at justerer monitoren således at den viser et så ”blødt” billede som muligt. Rasmus Nu, bruger Vi jo også andre sider.... Men det bliver vist heller ikke meget bedre????
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 01/02-2010 14:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
flere smiley´s det genialt web
Redigeret af b_j3ns3n d. 01/02-2010 14:23 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/02-2010 22:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Godt gået webmaster ![]() Det er genialt de nye smileys ![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 01/02-2010 22:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Er der ikke flere af de smileys? De kan da sætte lidt kulør på. Især til dem der mundhugger lidt. ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 01/02-2010 23:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Undermålere ! ![]() [img]http://smileys.smilchat.net/smileys/gros_smileys_1/gros36.gif[/img] is not a valid Image. [img]http://smileys.smilchat.net/smileys/gros_smileys_1/pate00.gif[/img] is not a valid Image. [img]http://smileys.smilchat.net/smileys/diversgros/gr5.gif[/img] is not a valid Image. Redigeret af sabai sabai d. 01/02-2010 23:14 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















