Se indlæg
 Udskriv debat
taxa som transfer i bangkok
Bjarne
Hej Bangkoknielsen

Har du lagt mærke til, hvor vanskeligt nogle mennesker har ved at sige "nå, jamen så har du jo ret"?
Og det er ikke dig, jeg hentyder til. Måske nogle af de kloge opponnenter, som der synes at være ganske mange af i øjeblikket. Det har måske noget med den højt besungne ytringsfrihed at gøre....?

BjarneRolll
 
Frank
Bjarne skrev:
Hej Bangkoknielsen

Har du lagt mærke til, hvor vanskeligt nogle mennesker har ved at sige "nå, jamen så har du jo ret"?
Og det er ikke dig, jeg hentyder til. Måske nogle af de kloge opponnenter, som der synes at være ganske mange af i øjeblikket. Det har måske noget med den højt besungne ytringsfrihed at gøre....?

BjarneRolll


Ytringsfrihed! LOL LOL

HJÆLP - ER DER EN LÆGE I NÆRHEDEN?
 
BJ
Ja ytringefriheden længe leve!
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
Spring til debat: