Se indlæg
 Udskriv debat
penge
farangkinok
Jeg starter med at undskylde!!!!!

Jeg har været med på siden et stykke tid, men da der er mange i dette forum der kender mig, har jeg taget et nyt alias, så der er ikke er nogle der føler sig hængt ud!!!!!:Wink

Ja nu kan jeg ikke forstå at folk ikke vil stå ved det de skriver

Nu kører debatten meget på penge, og hvorfor thaier kommer til Danmark eller flytter til andre dele af verden!!!Shock

Jamen alle ved da at de gerne vil prøve at forsørge deres evt børn,forældre, det ville alle mennesker vel gøre hvis de fik mulighed for det.....
Men det som jeg syntes er galt i det er....at "NOGEN" lyver sig til at få send en masse penge derud,som manden måske slet ikke har råd til
Fortæller deres forældre er syge eller andre ting som ikke er rigtigt.

Hvis jeg flyttede fra min familie i DK, og de levede som mange thaifamilier gør, ville jeg også hjælpe så godt jeg kunne. Hvis jeg fik det økonomiske overskud som mange faktisk gør ved at gifte sig med farang!!!

JA naturligvis ville du da det.'
Det er da kun naturligt

Så jeg deler holdning med mange i dette forumPfft
Ellers må jeg give mange ret i at der også er mange piger der slet ikke kan styre dette økonomiske overskud som de pludselig har!!!
De spiller og fester mange penge op, og bliver derved nød til at skaffe penge på anden vis, feks prostitution.
Jeg Kender rigtig mange der lever på den måde, og uden manden ved det, eller de tager sig en elsker, der kan støtte dem økonomiskSadSad

Ja det gør jeg desværre også, og man kan ikke fortælle hendes mand noget.Og man skal ikke blande sig i andres ægteskaber,d a det er svært at se begge sider med fornuftige øjne

Men, for der et men...............
Mange af pigerne kommer, som det tidliger er nævnt her på siden, fra ægteskaber med thai mænd!Sad
Jeg ved ikke hvormeget der kendes til thaikultur her på siden.
Men i Thailand er det helt normalt at manden er den store i forholdet og gør som det passer ham, med prostitueret eller elskerinder. Der er lavet flere store undersøgelser om dette emne, og flere af dem er tilgængelige på nettet, der viser at det er op til 75% af thaimænd der er utro mod deres kone...

Ja det læste jeg for nogle år siden i pattaya, og rigtig mange ægteskaber går derfor itu og de bliver skilt

Så mange piger ønsker en farang, der er mere tro, set med deres øjne, og de får et mere stabilt liv med en farangShock
Mange kommer der for til landet for at opleve kærlighed og stabilitet i deres liv..

Ja mange af pigerne vil ofre meget for at få netop en god mand som er stabil og kan give dem et godt liv,hvor de ikke skal bekymre sig om om hvor er han,hvad laver han,er der nogen penge til udgifter i denne måned

Nu er der mange der mener at pigerne kun er ude efter penge i dette forum..
Men jeg har mødt mange danske idioter, som tror at de får en husholsker eller sygeplejerske der kan varte dem op, når de gifter sig med en thai/aisiatisk pige og tager dem med til DK. For at undgå at skulle sende penge til Thailand, tager de så pigens børn med til DK.
Hvor børnene så går for lud og koldt vand, manden gider ikke enganng at sørge for skole til dem. Det er oplevet mange gange her i DK.

Ja det er der mange mænd som tror,og de ægte skaber går som regel i stykker........
Før i tiden under den gamle regel , skulle pigerne så bare udholde de 3 år for at få permanent opholdstilladelse.
Men der er også underligt at når nogle piger fik den opholdstilladelse og ville skilles, så fik de en thaimand herop, som de var gift med i thailand,og blev skilt fra så de kunne komme herop og skaffe netop den opholdstilladelse

Så kære mænd, sørg godt for jeres koner og deres familie,

Selvfølgelig skal de sørge godt for deres koner,det er jo dem som har slæbt dem herop,og så skal man også tage sig godt af dem,og når man gør det får man en god kone.og et godt liv.Pfft

så får i et godt livPfft

Glæder mig at se kommentar til mit indlæg, og så må vi se hvormange der føler sig trådt over tæerneWink

Forsat god sommer
Redigeret af d. 31/07-2005 17:31

MisterM
K K skrev:
Rinpoche Du har du helt ret i det der....!! Mange tror at man ved alt det om Thailand og Thaier... Mennnn Det er så mange tinge endnu man skal lære om thaier.. Men fuck nu det og MisterM hvorfor blir du ved med at snakke om mig? kan du ik læse dansk eller hvad? eller kan du ik få det ind i din hjerne undskyld med sprog men jeg har sgu fået nok. jeg troede at det vil være slutte. Menn Næh åbentbar ik for dig MisterM eller?? Jeg kan da godt blive ved hvis det er??? Hvad ved du om thailand og Thaier?? Det tinge du får at vide måske er det sandt måske er det ik sååå. Du skal virkelig prøve at bo der så kan du lære meget mere om thailand og thaier..

Du har altsaa et rigtigt godt paent dansk sprogGrin

Jo jeg bor herude og er ikke paa visarunsGrin

Men 'set lao' faerdig, jeg har ikke mere at kommentererGrin

farangkinok
Kære Bamse

Nu er det ikke fordi jeg ikke vil stå ved det jeg skriver, men nogle af dem der kender mig herinde under et andet alias, kunne blive slemt skuffet over deres koner, hvis de ved hvem jeg erWink

Som du selv skriver, skal man ikke blande sig i andres ægteskab.
Og jeg har lovet konen ikke at hænge nogle af hendes veninder udShock

Takker forøvrigt for dit indlæg som jeg er helt enig iPfft
Redigeret af farangkinok d. 31/07-2005 19:41

rolan
hej clyde
Jeg har paa intet tidspunkt skrevet at pigerne tror at de kan velte sig i penge. Ver venlig at laese mit indlaeg igen.

du må meget undskylde men det er nu sådan at jeg læser det du har skrevet bare på en pæn måde

Bliver der ikke ofte lovet guld og groenne skove inden konen flytter til Danmark?

plus at de ser turisterne strø penge om sig du tror vel ikke at thaierne tror at det kun er i ferien de gør sådan
plus at de sikkert høre om piger der kommer til udlandet som sender en masse penge hjem

Spring til debat: