Se indlæg|
nyt pointsystem på vej for at få permanent opholdstilladelse
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 20/03-2010 12:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
BKK skrev: Bla. Kunne min kone fortælle om indvandre, som mødte op på sprogskolen som havde været her i landet i 20 år, men alligevel blev henvist af kommunen fordi de ikke kunne få arbejde pga. manglende dansk kundskaber, de der mødte op var sure og brokkede sig i undervisningen over at de skulle lave noget, og sjovt nok havde de 10.000-13.000 pr. mrd i kontanthjælp. det er vist meget generelt på alle sprogskoler i DK, jeg kan yder mere fortælle at dette " klientel " du henviser til ikke har begreb om at der er noget der hedder respekt for undervisning / undeviser, idet at de konstant jak'er løs på der eget sprog indbyrdes samt at deres forbandede mobil telefoner hele tiden ringer, de vil skide højt og flot på hvad underviseren siger, dette er ord ret hvad konen fortalt da hun gik til sprog undervisning. ups, nu skal jeg vist passe på ikke at komme for meget uden for tråden, det handler jo om nyt pointsystem, sorry. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Kent27 |
Lagt på d. 20/03-2010 14:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 107 |
Jeg har undervist indvandrere og flygtninge, og jeg må sige, at jeg aldrig har undervist så fantastiske mennesker. Efter timerne kom de endda op for at sige "tak". Det har jeg sgu aldrig oplevet i folkeskolen, hvor jeg også har arbejdet. Det var hovedsageligt flygtninge fra Bosnien - ved ikke om, de er specielt flinke eller om, jeg er specielt god |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












